Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn eigen naam is wel prima.
Verder schijn ik zowat de enige ter wereld te zijn die Beryl mooi vind voor een meisje. En Diana vind ik ook mooi. Mocht ik met mijn huidige vriend een zoontje krijgen, dan vrees ik dat hij Luuc gaat heten. Het verhaal er achter is iets met Lucifer en flauwe, puberale grappen over de nieuwe anti-christ voorbrengen op ons 15de. Wat we 7 jaar later nog niet vergeten zijn nu we daadwerkelijk bij elkaar zijn. Gelukkig zijn we nog te puberaal voor kinderen. ![]() |
![]() |
|
Wat me zo even te binnen schiet, er zijn nog zat leuke namen waar ik niet op kan komen.
![]() Meisje: Yonne, Janou, Marijn, Lynn, Janiek Jongen: Jordy, Lucas Sowieso wil ik absoluut geen naam die een trend is of is geweest rond die tijd. Ik vind die tokkienamen als Deveney, Danny, Luciano, Priscilla en al die meuk echt zo gruwelijk. Net als de huidige Vlinder, Mika etc. trend.
||
Citaat:
![]() Sowieso horen ouders hun kinderen geen gekke namen te geven, dus Beryl is gewoon heel erg idioot. No offense, VeGs. Marijn is ook zoiets, verwachten jullie een manwijf als kind ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het uit een van oorsprong Engels verhaal, dus misschien zit daar het probleem. Te onbekend ofzo. Maar Diana is acceptabel, voor het geval dat. Edit: tis maar goed dat smaken verschillen. Ik vind Christiano en dat soort namen dan weer helemaal niets; doet me teveel aan die Italiaanse gladjakkers denken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Voor mijn eventuele nakomelingen zie ik de volgende namen wel zitten:
Jongensnamen: Alexander (maar dan met Alexei als roepnaam) Christian (misschien met Christijn als roepnaam) Erich Lucilian Ludovic Rupert Wilhelm Meisjesnamen: Carolina Jacoba Odilia Wilhelmina Ik ben dus meer van de traditionele, exclusievere namen: goedkope white trash namen als Chanelle, Lacey, Mikayla, Jimmy, Brayden, Jaden, etc. zijn voor mij absoluut uit den boze! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-05-2009 om 15:10. |
![]() |
|
Jongensnamen: Sascha, Jimmy, Oscar, Nick, Sam/Sammy, Justin, James (Engelse naam maar goed.. vind 'm mooi), Olivier, Xander
Meisjesnamen: Frederique, Louise, Florentine, Marle, Emmy, Justine, Flore, Eleanor (Uitspraak: Elle-Noor), Renée, Desirée, Femke, Aimee (Uitspraak: Amy), Evy etc. (naja meisjesnamen vind ik er heel veel leuk, qua jongens is het toch net wat lastiger). Hmm ik ben zelf erg blij met me naam! Het had altijd erger gekund hihi.. Ik hou zelf niet echt van namen als: Sterre, Lieve, Bloem, Sterre etc.
|
Verwijderd
|
Mmmmmm Elias of Lucas voor een jongen vind ik tof, of Vincent. En voor een meisje Sarah ofzo. Geen flauw idee. En afkeur voor een naam krijg ik eigenlijk alleen omdat ik dan iemand ken die zo heet en dan is die persoon heel vervelend. En mijn eigen naam is niet zo boeiend, eigenlijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Jip ook leuk, en Daan en Lucas. En Valentijn, maar ik weet niet of ik mijn kind echt zo zou noemen, misschien dan Tijn. En Mats vind ik erg fijn, en Mees en Ties.
Maar meisjesnamen weet ik niet echt, ik vind meisjes ook niet zo leuk eigenlijk, misschien ligt het daaraan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |