Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2009, 21:15
Crimson
Crimson is offline
Dit topic is vast al 100x langs geweest, maar toch maar even mijn eigen Ik zoek goede oordopjes voor bij m'n iPhone. Ik wil er maximaal 100 euro aan uitgeven. Gebruikte hiervoor Skullcandy Ink'd en daar was ik heel erg tevreden over - waren redelijk goedkoop, super goed geluid, filtert al het geluid van de buitenwereld, maar die zijn kapot dus ik zoek wat anders Zat te denken aan de Full Metal Jackets van Skullcandy, heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil sowieso zachte dopjes (maar dat is volgens mij altijd zo bij in-ear ) vanwege een traguspiercing
Andere tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2009, 10:57
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Sennheiser cx-300 (op dit moment in de aanbieding bij bol.com)
of de creative ep-630 (heb ik ook al zo'n anderhalf à twee jaar in redelijk intensief gebruik)

Dit zijn zo'n beetje de gedoodverfde goede in-ear modellen die je bovendien voor zo'n 20-30 euro kan krijgen..
Oud 29-05-2009, 13:02
Verwijderd
Philips heeft natuurlijk ook nog een aantal echt goede modellen, SHP-9800 is erg fijn en bovendien zijn de dopjes verwisselbaar, dus je kunt er grote, kleine, harde of zachte dopjes op zetten. Zelf heb ik de SHP-9500 in gebruik en dat is ook erg fijn. Je hoort de buitenwereld niet, ook als je muziek erg zacht staat en das wel erg prettig.
Een vriend van me heeft de 9800's en dat is toch echt nog weer een stuk beter hoor. Je merkt 't toch zeker wel. Het klinkt gewoon nog weer net iets beter en zit iets fijner enzo
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 16:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sennheiser cx-300 (op dit moment in de aanbieding bij bol.com)
of de creative ep-630 (heb ik ook al zo'n anderhalf à twee jaar in redelijk intensief gebruik)

Dit zijn zo'n beetje de gedoodverfde goede in-ear modellen die je bovendien voor zo'n 20-30 euro kan krijgen..
Ja, de sennheiser! <3
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 19:26
Crimson
Crimson is offline
Hm, maar je hebt toch ook dat duurdere model van Sennheiser, van 99 euro geloof ik? Is die niet veel beter?
@Dittrich: ik heb net even die 9800s opgezocht, en prijs verschil is wel groot zeg! Bol.com heeft ze voor 72,99E, terwijl er ook websites zijn die ze voor 30 euro heeft..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 19:34
Crimson
Crimson is offline
Ik heb die CX400 bij bol.com besteld voor zo'n bedrag kan er weinig misgaan.. Thanx voor de tip
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Hm, maar je hebt toch ook dat duurdere model van Sennheiser, van 99 euro geloof ik? Is die niet veel beter?
@Dittrich: ik heb net even die 9800s opgezocht, en prijs verschil is wel groot zeg! Bol.com heeft ze voor 72,99E, terwijl er ook websites zijn die ze voor 30 euro heeft..
Ja, dat zie je ook terug in de winkels. De adviesprijs is de prijs zoals Bol.com die aanhoudt en de websites die ze voor minder verkopen, bestaan ook niet zo lang als klant bij Philips, over het algemeen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten