Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2008, 21:10
alspinazio
alspinazio is offline
hallo allemaal,

wie gaat er allemaal deze zomer naar Kreta op vakantie???
k zou het erg leuk vinden als iemand komt dat we dan ff een keertje ontmoeten in Chersonissos,
dan leer ik hem heel Chersonissos kennen,
en laat alle leuk barren zien...

verder niks te vertellen...

tot kijk in Chersonissos
Oud 03-07-2008, 10:46
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik denk dat er zat (jonge) Nederlanders in de zomer naar Kreta gaan... Maar of iemand ook alleen gaat?
Oud 03-07-2008, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat er zat (jonge) Nederlanders in de zomer naar Kreta gaan... Maar of iemand ook alleen gaat?
dit dus.

En ik ga ook, met mijn vriend, een goede vriendin van me opzoeken en oude bekenden een bezoekje brengen.

Er zijn genoeg kroegen om te kiezen, en gezien je leeftijd vind je het vast ge-wel-dig om met een Beachmasters / Gogo kroegentocht mee te gaan..
Oud 06-07-2008, 21:42
alspinazio
alspinazio is offline
Citaat:
dit dus.

Er zijn genoeg kroegen om te kiezen, en gezien je leeftijd vind je het vast ge-wel-dig om met een Beachmasters / Gogo kroegentocht mee te gaan..
wat jij zegt klopt helemaal niet want ten eerste woon ik in Chersonissos en ik hoef niet met een kroegentocht mee te doen en bovendien zijn die kroegentochten van beachmasters helemaal niet leuk.
Oud 08-07-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
wat jij zegt klopt helemaal niet want ten eerste woon ik in Chersonissos en ik hoef niet met een kroegentocht mee te doen en bovendien zijn die kroegentochten van beachmasters helemaal niet leuk.
Alsof ik dat kan ruiken... En als je contact zoekt, dan staat je berichtje verkeerd.
Ik moet ook nix hebben van kroegentochten, nooit gedaan, maar als ik ze tegen kom is het altijd rete-druk. Dus jij vindt ze gewoon niet leuk
Oud 26-05-2009, 11:29
jessie5
jessie5 is offline
he allemaal ik wil graag gaan werken op Kreta in de zomer van 2009. heeft iemand misschien al wat ervaringen. ik heb op http://www.vakantiekreta.nl mooie foto's gezien en het lijkt me super om daar heen te gaan.

groetjes Jessie
Oud 27-05-2009, 09:01
Xavier88
Xavier88 is offline
ja ga daar werken dan gaan we trouwen
Oud 28-05-2009, 18:25
remy476
remy476 is offline
2008 staat in de titel

Regels voor berichten