Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2009, 01:37
Verwijderd
Hallo allen,

Zoals de meesten onder jullie wel weten is er een mogelijkheid in Flash Player om de kwaliteit aan te passen. Soms kunnen bepaalde pc's niet overweg met de hoogste kwaliteit. Je kon dan recktsklikken en de kwaliteit instellen.

Nu is me opgevallen dat ik bij geen enkele toepassing die op Flash 10 draait deze aanpassing kan maken. Met als gevolg dat mijn pc som vierkant draait... CPU draait op 100% en tot overmaat van ramp loopt mijn Firefox soms compleet in de soep...

Is er iemand die weet hoe je de kwaliteit kunt terugschroeven, zodat mijn pc handelbaar blijft? Ik heb al de hardware versnelling ingeschakeld, maar erg veel verschil maakt dit niet (hoogstens 2fps).

Om even te schetsen: Pentium IV Hyperthread @ 3.45Ghz, 2Gb DDR2 Ram, Geforce 7600GT dubble clocked draait COD 5 op hoge kwaliteit 34 fps, maar een eenvoudig spel in Flash Player 10 als Tower Defence haalt slechts 5 fps...

Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.

MVG,

Utterdown
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2009, 18:23
Verwijderd
Flash spelletjes zijn gewoon superlangzaam.
Maar als je CPU op 100% gaat draaien er voor en Firefox in de soep loopt... Dan is er toch iets mis. Iets anders dan dat je computer of grafische kaart het niet aan kan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 20:01
grensgeval
grensgeval is offline
Probeer eens Fx en Flash opnieuw te installeren
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 15:05
WolterB
WolterB is offline
Dit is en bekend probleem met FF en Flash, probeer het eens in IE of Opera en kijk of daar e CPU ook 100% load aangeaft.
Oud 30-05-2009, 00:34
Verwijderd
Same here Ik snap het echt niet hoor, ik kan alles perfect draaien, gaande van games tot high def movies, maar een eenvoudige flash toepassing niet... Moest ik nu gewoon die kwaliteit wat kunnen terugschroeven... Nujah, binnenkort heb ik toch een nieuwe pc Dat zal wel schelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten