Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 11:51
Verwijderd
Voor wat positiviteit..

Wat is jouw gelukkigste moment, of zijn jouw gelukkigste momenten? Let op.. : gelukkigSTE, dus dat hoeft neit te betekenen dat je volmaakt gelukkig was op dat moment, maar het meest gelukkig zeg maar

Ik heb zelf een paar momenten die heel speciaal zijn:
Lowlands vorig jaar, tijdens Placebo, dak helemaal uit mn dak ben gegaan op het grasveld daar.

dees is ms wat raar, maar een middag bij mn vriend, dat we allebei volledig verschillende dingen hebben zitten doen, vond ik echt heeeel erg fijn

De keer dak met mn vader meereed, en mn broertje zelf naar de NSO zag fietsen, wiebelend, met zn fietshelmpje op, trots hoofd, stak stoer zn hand op toen ie ons zag, moest toch snel zn stuur weer schrijven.. Jaa, dat was echt mooi.

nouw, jullie hebben vast ook wel zulke momenten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 11:59
Verwijderd
De laatste keer was dat ik hoorde dat ik een 8,8 had voor mijn eindexamen geschiedenis. Ik stond namelijk een 6,2 en ben de vierde begonnen met een 3,9.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:00
king112
king112 is offline
mijn mooiste momenten hebben allemaal met liefde en seks te maken
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
De keer dak met mn vader meereed, en mn broertje zelf naar de NSO zag fietsen, wiebelend, met zn fietshelmpje op, trots hoofd, stak stoer zn hand op toen ie ons zag, moest toch snel zn stuur weer schrijven.. Jaa, dat was echt mooi.
LoL

Wat is de NSO?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 13:59
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
In de zon liggen met een peukie dr bij en helemaal niks aan je hoofd hebben
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 15:12
Desp
Desp is offline
Mijn gelukkigste momenten:

Klinkt misschien raar, deze eerste, maar mijn moeders begravenis. Ik was van te voren zo bang, dat er iets mis zou gaan, dat het afschuwelijk zou zijn.. maar het was echt zó mooi, dat ik naderhand kan zeggen dat dát nu echt een mooi en gelukkig moment was... Hopelijk wordt mijn begravenis ook zo.

Vervolgens vond ik het onwijs mooi toen mijn broertje (die toen nog 6 was, ik was toen 18) bij mij in bed kwam liggen, toen het onweerde en zei:'Ik vind onweer niet eng als ik bij jou ben.' en vervolgens in slaap viel...

En dan is er nog de dag waarop mijn vader mijn broertjes, zusje en mij ziekmeldde, om vervolgens de hele dag samen buiten in de zon door te brengen, zorgeloos. Dat was heerlijk...

Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 15:17
Verwijderd
nou....
mooie verhalen allemaal!
ik wou dat ik dat ook zo kon neer zetten...
maar ik kan me geen mooie momenten meer herrinneren...
alleen die met mijn vriend...
en jah, die ga ik niet delen met jullie
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:50
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
LoL

Wat is de NSO?
naschoolse opvang
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 17:05
Verwijderd
- het eind van een grote houseparty.
- m'n beste vriendin weer zien op het station.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 17:13
Verwijderd
Ik heb er nog een, alleen beleef ik die vaker..

wanneer mn kat op mn bed komt liggen, spinnend steeds mn hand opzoekt (wat ik ook doe, hij duikt er gewoon tussen) tot ie vind dat ie genoeg gekroeld is.. Dan leg ik mn hand neer met handpalm naar boven en dan legt hij zijn koppie in mijn hand en gaat zo lekker helemaal tegen me aan liggen en valt in slaap..

En met mn andere poes, toen ze kleintjes had gekregen en alsmaar liep te mouwen s'nachts.. Ik maakte me zorgen en snapte niet wat er was.. Dus liep ik midden in de nacht naar beneden in mn pyjama, ze werd meteen rustiger.. toen ging ik bij haar zitten en haar aaien, ze kroop helemaal tegen me aan en werd rustig.. dat vond ik zo'n fijn gevoel..

owjah, hehe, nog een.. Toen mn tamme ratje, spooky nog leefde. Ze was heel erg slim, kon trap lopen, gaf kusjes enz enz. Als ik er niet was en dr kooitje stond open ging ze me zoeken, kon ze me niet vinden ging ze zelf weer in dr kooitje zitten, ookal stond die open. Maar mooiste moment was toen ik moest huilen, en zij op mn schouder klom en mn tranen oplikte en me een kusje (lees likje) op mn mond gaf.. zucht, I still miss her
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 17:45
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
k blijf verzinnen
maar k weet het echt niet
Oud 05-07-2002, 19:09
Gothic
Gothic is offline
Toen mijn beste vriend in een groep mensen zei: Je gaat het mij toch wel vertellen? Hallo, ik ben je beste vriend

Verder in de hei liggen, in de zon, en dan een hijgende kop boven je zien hangen die je een lik over je gezicht geeft . Of gewoon door het bos lopen met die hond, of rennen of spelen...

Op een late verjaardag, lief gedichtje op kaart krijgen en dan 2 armen om je heen krijgen als je in huilen uitbarst...
Oud 05-07-2002, 19:12
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Het moment dat ik voor het eerst bij een concert van k's Choice was. Dat was zooo mooi... wauw..

Toen er ineens een kat uit de struiken kwam gelopen en ik besloot dat het mijn kat zou worden en ze dat ook echt werd.

Mijn eerste schooldag op de middelbare school. Daar voelde ik me zooo thuis na 5 jaar niet-acceptatie.

Na mn eerste gesprek met de vertrouwenspersoon van school.

Laatst gewijzigd op 05-07-2002 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:
wie weet wordt ik wel heel gelukkig als ik maar veel naar concerten ga
En voel je je elke keer rotter erna..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 19:24
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
nou nee
ik gebruik nix tijdens concerten en achteraf heb ik prachtige herinneringen in mijn hoofd die me een beetje gelukkig houden.
Oud 05-07-2002, 19:40
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:
nou nee
ik gebruik nix tijdens concerten en achteraf heb ik prachtige herinneringen in mijn hoofd die me een beetje gelukkig houden.
Ik bedoel het anders .. je kijkt dan elke keer uit naar een concert; als het over is, heb je ff niets om naar uit te kijken en voel je je kut.

Althans, zo beschreven het sommige anderen .. ik heb er zelf geen ervaring mee; ik ga niet naar concerten.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Verder in de hei liggen, in de zon, en dan een hijgende kop boven je zien hangen die je een lik over je gezicht geeft
Ik krijg steeds meer zin in onze meeting
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 11:42
EternalDeath
EternalDeath is offline
s´ nachts op het balkon staan.......dat doe ik heel vaak en ik word er heeeel heppie van
Oud 06-07-2002, 13:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik krijg steeds meer zin in onze meeting
, damn dat iemand mij vandaag nog aan het lachen kreeg

Dus niet Utrecht dit keer?
Oud 06-07-2002, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
, damn dat iemand mij vandaag nog aan het lachen kreeg
Voel je je zo kut dan? :/
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 14:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Voel je je zo kut dan? :/
Dat kan ik op dit moment redelijk goed onderdrukken... als ik je op msn zie, of jij mij mailt (geen zin zelf te gaan mailen, sorry), zal ik het wel uitleggen
Oud 06-07-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Dat kan ik op dit moment redelijk goed onderdrukken... als ik je op msn zie, of jij mij mailt (geen zin zelf te gaan mailen, sorry), zal ik het wel uitleggen
*start MSN*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 14:56
Verwijderd
hmmm zoenen... verliefd zijn was leuk..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 15:28
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik bedoel het anders .. je kijkt dan elke keer uit naar een concert; als het over is, heb je ff niets om naar uit te kijken en voel je je kut.

Althans, zo beschreven het sommige anderen .. ik heb er zelf geen ervaring mee; ik ga niet naar concerten.
jah das wel waar, maar ik weet toch dat ik later weer naar een concert zal gaan..
Oud 06-07-2002, 16:15
Verwijderd
concerten kunnen mij inderdaad ook gelukkig maken, en ik heb dan geen last van een kutgevoel achteraf. Ik heb er gewoon een mooie herinnering bij en als ik me daar weer even wil wanen zet ik de cd op van de band waar ik heen ben geweest en voel ik dat gevoel weer even..

en verder zijn er altijd concerten om naar uit te kijken, ik ga zo vaak... mn vriend speelt in een band dus das owk vaak met hen mee en bij gebrek aan concerten mee naar oefenen, verder kan ik altijd uitkijken naar Lowlands want daat ga ik toch wel heen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2002, 16:20
Verwijderd
Het gelukkigste moment kan ik natuurlijk niet zeggen. Alleen al het feit dat ik gewoon lekker in mijn vel zit kan ik zegge dat ik me gelukkig voel. gelukkig vind ik maar een abstract begrip.
Geen zorgen meer, geen druk van iets, lekker vakantie, festivalseizoen breekt aan....Wat wil een mens nog meer?
Nouja, alleen mijn droomvrouw nog, maar dat is geen pre
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:02
damaetas
damaetas is offline
ik heb geen gelukkigste moment, geluk is altijd ST
Oud 06-07-2002, 17:20
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Voor wat positiviteit..

Wat is jouw gelukkigste moment, of zijn jouw gelukkigste momenten? Let op.. : gelukkigSTE, dus dat hoeft neit te betekenen dat je volmaakt gelukkig was op dat moment, maar het meest gelukkig zeg maar

Ik heb zelf een paar momenten die heel speciaal zijn:
Lowlands vorig jaar, tijdens Placebo, dak helemaal uit mn dak ben gegaan op het grasveld daar.

dees is ms wat raar, maar een middag bij mn vriend, dat we allebei volledig verschillende dingen hebben zitten doen, vond ik echt heeeel erg fijn

nouw, jullie hebben vast ook wel zulke momenten!
kep vaak van zulke momenten...

als ik iets leuks heb gedaan met vrienden, goed gesprek heb gehad met mijn moeder, 3 uur aan de telefoon gehangen met mijn beste friendin, een avondje flink onzinnen, bij mijn vriendje zijn...etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Iscariot schreef:
Het gelukkigste moment kan ik natuurlijk niet zeggen. Alleen al het feit dat ik gewoon lekker in mijn vel zit kan ik zegge dat ik me gelukkig voel. gelukkig vind ik maar een abstract begrip.
Geen zorgen meer, geen druk van iets, lekker vakantie, festivalseizoen breekt aan....Wat wil een mens nog meer?
Nouja, alleen mijn droomvrouw nog, maar dat is geen pre
ja, ik weet dat geluk een abstract begrip is, maar maak er dan fijnste moment van. Ik bedoel gewoon een moment waarbij je als je eraan terugdenkt een fijn gevoel krijgt, een mooi moment.. een moment waarop je aan niks anders dacht dan dit moment en met niets anders bezig was dan met dit moment.. omdat het zo'n fijn/mooi/gelukkig whatever moment is..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 23:23
Verwijderd
Okay, kom ik weer aan met mijn alltime-favorite moment: regen in de zomer, aan het water liggen met een fles wijn, uren praten, alles zeggen wat in je opkomt met je beste vriend; laatste keer dat het goed was tussen ons.

Verder; ik ben gelukkig zodra ik op een podium sta. Zingen, dansen, acteren, zodra ik kan laten zien wat ik kan, dat ik tenminste IETS kan, doen waar ik goed in ben en waar ik me lekker bij voel. Sowieso ben ik gelukkig zodra ik zing, muziek kan horen, zien, concerten, festivals.

Dansen. Ik merk steeds meer de rol die ballet in mijn leven heeft ingenomen, ik kan nu uren opgaan in een dans, uren in een studio staan te dansen, achter elkaar, zonder te merken dat er mensen zouden kunnen staan te kijken. Dansen.

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 00:07
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Dat iemand zei dat ik een goed mens, lief meisje ben, terwijl ik me niet zo voel en diegene precies wist wat ik allemaal had uitgespookt...
Ik heb nog wel meer dingen, maar die kan ik me niet meer herinneren...
Oud 08-07-2002, 14:49
moenbase
moenbase is offline
Hm, vorrig jaar 24 Augustus op een vrijdag, half 7 precies, toen ik met het liefste en leukste meisje van de camping naar de bios ging.
Oud 09-07-2002, 16:42
smilegirl
smilegirl is offline
mm heb er een paar
5 jaar geleden had ik een hoop ellende samen met me broer en zusjes werden we gescheiden van elkaar
ik heb toen me broer een jaar nie gesien en heb een speciale band met hem toen ik harstikke ziek was kwam hij bij me ik heb toen zitten huilen van blijdschap.
toen (nu me pleegmoeder) kwam ftellen dat ik bij hun moch wonen.
en toen ik aanhet paardrijden was de zon laag stond me paard super liep was ik gewoon heel gelukiig
maar heb ook vaak als het weer een tijdje goed gaat en ik een mooi liedje hoor denk ik wat heb ik nu een geluk en dan voel ik me gelukkig
en me laatste gelukkig me moment was toen ik eindelijk verkering kreeg met een jongen diek al heel lang leuk vond
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 17:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
..ieP:.. schreef:
In de zon liggen met een peukie dr bij en helemaal niks aan je hoofd hebben
Zalig

Of in een zwoele zomernacht met heel veel sterren aan de hemel met zn 2en gaan dansen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 19:10
Rhinus
Rhinus is offline
1 van mijn gelukkigste momenten was zondag. Ik zat met wat vrienden vanaf 15:30 tot 22:00 te kaarten/eten/zuipen/buurten. 't Was echt extreem gezellig terwijl er eigelijk niks gebeurde. En daarna nog naar de kermis toe.

Een andere was toen ik voor de 2e keer mijn (nu ex) vriendin kuste. Was gewoon super .

En als laatste The Offspring bij PinkPop.

Ik vermaakte me wel.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 19:32
Verwijderd
Ik weet er weer een..

Het na saxofoon les met mn vader een satekroket halen bij de febo, of een sunday ijsje bij de Mac. Mn moeder was hier zwaar op tegen, daardoor was het xtra leuk.. Maar toen veranderde de tijd van mn saxles, en was het na les meteen avondeten, dus ging het niet meer.. en toen ging ik van saxles af, dus wast helemaal niet meer.. Maar was toch altijd errug speciaal met mn pappie, vaags.. maar we deden nooit iets samen, en dat was altijd ONS moment..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 19:41
*Norena*
*Norena* is offline
Toen ik Me Meisje voor het laast vast mocht houden..
en haar weg moest geven , vreugde en droevigheid door elkaar
Oud 09-07-2002, 20:12
Andora
Andora is offline
hmm... 't zijn er de laatste tijd steeds meer *stiekem ff ronde dansje*
op PP samen met ak naar de muziek luisteren, toen hij z'n armen om me heen legde.... euhm...
kijken hoe akkiej wakker word
mun konijntje die me lief aankijkt
de hond die vanmiddag op z'n rug ging liggen en heel lief kijkt
Rhian een knuffel geven toen ik haar weer eens zag...
een lief briefje krijgen

ent worden er steeds meer *lastig op te noemen btw*

-xxx-
Blackdolfin
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 16:19
Sasbeest
Sasbeest is offline
Toen ik maandag samen met een vriend op de bank een film zat te kijken. Hijs echt zo iemand die niet makkelijk over gevoelens praat enzo. Op een gegeven moment fluistert ie; sas? Dus ik kijk em aan, zegt ie; je bent een lief meiske.

Owja en toen ik bij andere vriend op de bank zat en er een liedje op de cd kwam, waar ik hele slechte herinneringen aan heb.
Hij keek me aan met een blik van 'wat is er' en een tel erna; t verkeerde liedje he? Gewoon het moment, dat hij begreep hoe ik me voelde. Hij is naast me gaan zitten, heeft een plaid over ons heen gelegd, sloeg een arm om me heen en zo hebben we heel lang gezeten. Al m'n verdriet kwam eruit, en daarna was ik helemaal opgelucht dat ik er eindelijk over had gepraat.
Oud 13-07-2002, 17:31
Stevill
Stevill is offline
In spanje knetter stoned op de bergen staan en kijkend over de zee met een leuke meid erbij beter heb ik nooit gehad en m'n hart ligt er nog altijd.
Oud 13-07-2002, 18:19
Verwijderd
zie je.. dr is nog best veel geluk in de wereld
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 18:51
Gothic
Gothic is offline
Vandaag wel was gelukkig moment. Ik zat met een jongen heerlijk in het bos . Zowiezo ben ik al gek op bos, maar toen ging het regenen en we hadden niet meer dan zo'n kleine uitklap paraplu en toen zaten we gewoon samen zo klein mogelijk onder de plu... Het was niet bijzonder, maar wel leuk moment, gewoon zo'n moment dat je je ff heerlijk voelt
Oud 13-07-2002, 19:37
martijn1985
martijn1985 is offline
Gelukkigste moment was nu een goed jaar geleden, 21 april 2001 als ik me niet vergis. In Parijs, voor de Notre Dame. We waren daar op werkweek en ik heb die hele avond heel goed zitten praten met een meisje waar ik toentertijd behoorlijk verliefd op was, dat was wel heel mooi.

En van de laatste tijd was dat op 20 juni. Ik was toen met drie vrienden naar het eindexamencabaret van onze school. Na afloop heb ik met twee van hen op het busstation zitten wachten op hun bus. We hadden toen een heel goed gesprek en ik begon met toen eigenlijk pas goed te realiseren dat ik toch behoorlijk goeie vrienden heb. Dat vond ik ook een mooi moment.
Oud 13-07-2002, 22:35
WolterB
WolterB is offline
mn gelukkigste moment is van vorige zomer.
was in Tsjechïë met Vinea, was in t midden van de vakantie.
We stonden daar op een soort camping en die avond was bijna de hele groep, op een paar na weg het dorp in.
ik was op de camping gebleven samen met 3 andere.
ik heb toen die nacht (was een echt mooie heldere nacht waarin je de sterren kon zien stralen aan de hemel) op het grasveld gelegen samen met een meisje waar ik toen verliefd op was. hebben toen zeker 2 uur daar liggen praten, heerlijk tegen elkaar aan gelegen. hebben verder die week ook nog heel gezellig gehad, echt een topweek, maar is nix geworden (ze vond de afstand te groot )

laatste gelukkige moment is nu: ben verliefd, no explanation nodig lijkt mij
Oud 14-07-2002, 11:59
ABrules
ABrules is offline
Mmmmz wordt bijna jaloers op al die gelukkige momenten.

Mijn moment was pas, toen ik besefte dat ik niet alleen was. Dat er iemand is die aan mij denkt, deze persoon is heel speciaal voor mij en ik ben dr ook heel dankbaar.

Ze belde gewoon ineens spontaan op om naar de film te gaan. Gewoon geweldig vond ik dat. Het idee dat er iemand ook wel eens aan jou denkt is gewoon speciaal.

Voor de rest heb ik niet zoveel gelukkige momenten.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 22:39
euro
euro is offline
- Toen ik met 'n paar vrienden naar het park was gegaan, en daar gewoon de hele dag op het gras hebben gelegen en gek hebben gedaan; was echt een hele mooie dag

- Toen m'n pleegbroertjes (tweeling van 5) tegen een jongetje in de straat zei: kijk dat is m'n grote zus en ze is heel erg lief hoor je hoeft niet bang te zijn! haha dat vond ik echt zoo lief! Dat ze me gewoon zus noemde enzow...werd ik helemaal blij van!

Er zijn heus nog wel meer gelukkige momenten maar deze twee zijn de recenste

Myrthe
Oud 15-07-2002, 11:20
Verwijderd
ik weet er weer een!!

Toen ik emt een vriendin in de stad 3 toeristen zag zitten die vreselijke muziek maakten, we gaven ze toch wat geld en kwamen toen met ze in gesprek. Ze hadden niks te doen en maakten daarom maar wat muziek voor wat extra geld, alleen kregen ze niks

Toen zijn we met ze naar het vondelpark gegaan en hebben daar weer muziek zitten maken. Ineens kwam er een oude man bijstaan, die op een dingetje ging tikken en dus mee ging doen. Die jongens (amerikaans btw) speelden saxofoon, dwarsfluit en de ander drumde met twe stokjes op ene plastic dingetje. Toen even later kwam er een gast uit Australië met een gitaar, die ook mee ging doen. Hij had sambaballen en daarmee gingen ik en mn vriendin mee doen. Toen kwam er nog een gast uit Frankrijk, wat hij nu speelde weet ik niet meer.

Maar toen zaten we daar met een heel raar groepje van verschillende leeftijden en nationaliteiten die elkaar amper kenden op een bankje in het vondelpark muziek te maken

geweldig was dat!!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:35
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik ben een week voor kerstmis met mn vader naar Chicago geweest voor zijn werk (en ik mocht dus lekker mee )

Die vakantie zal k nooit meer vergeten, want t is de enige vakantie die ik ooit meegemaakt heb waarin geen ruzie is voorgekomen... Ik kan echt zo reuze goed opschieten met mn vader [als mn mamma dr nie bij is..]..

T in t vliegtuig zitten alleen al was supergezellig.. t was de bedoeling dat ik ging slapen, maar k heb alleen maar spelletjes gedaan en film gekeken enzow

In Chicago zelf was t ook superruig.. al die hoge gebouwen, andere mensen, goedkope schoenenzaken en lekkere eetdingen die ook goedkoop waren

Owjah, en t werken daar met mn vader was ook ruig, we stonden op n soort van beurs (niet een effectenbeurs, maar een muziekbeurs, waar iedereen een stentje heeft en iets laat zien.. soort tentoonstelling.. heet convention in t engels ]

Was echt leuk, mensen uitleggen wat t WMC is ensow..

Toen was k echt gelukkig!!
Oud 15-07-2002, 17:42
EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Ik heb heel vaak gelukkige momenten (gehad).
Bijvoorbeeld als ik met mijn vriend een broodje zit te eten in een knus cafeetje en we kletsen gezellig.
Of als ik klaar ben met werken en hij komt binnen.
En ook op Ozzfest was het geweldig.
Heel vaak gewoon, zomaar, uit het niets.
Oud 15-07-2002, 18:24
Mef
Mef is offline
  • Lowlands 2000 (met vrienden en vriendje (nu ex) geweldige tijd gehad)
  • Lowlands 2001 (met vrienden weer super gezellig gehad; beetje bandjes luisteren, in de zon liggen, niks doen, dansen enz enz)
  • peptalk van een hele lieve vriend van me op de gala-avond; hij zei me dat ik een bijzonder persoon ben, dat hij van me houdt zoals ik ben...

oew, dat was het wel zo'n beetje geloof ik. ach er zijn nog wel meer momenten dat ik mij zeer gelukkig voelde, maar dat weet ik zo even allemaal niet meer...
Reageren

Regels voor berichten