Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2009, 18:27
Pureouafa
Pureouafa is offline
[ Ik moet een werkstuk over tsjaad maken. Ik moet een kenmerk hebben over tsjaad zoals kindarbeid mensenrechten etc. 1 kenmerk maar Op scholieren.com staan er 2 werkstkukken er staat ook mensenrechten maar dan zijn zo moeilijke woordenen een heel raar verhaal eerst staat er toen ging het slecht en toen ging het heel goed dus gewoon heel raar wie kn mij helpen met iets te vinden plies]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2009, 15:10
T_ID
T_ID is offline
Jij dacht ook; interpunctie is voor watjes.
Oud 04-05-2009, 15:51
Nona
Nona is offline
Ik kijk net even naar het werkstuk waar je naar refereert. Daar staat zeker niet dat het goed gaat. Er staat dat de situatie de afgelopen tijd verbeterd is, maar hij is nog steeds niet zoals hij hoort te zijn (ofwel: het ging van enorm slecht naar gewoon slecht).

Lees het stukje nog eens en kies een onderwerp. Wil je het hebben over mensenrechten in het algemeen, over ongelijkheid tussen mannen en vrouwen, over kinderarbeid, over algemene (slechte) levensomstandigheden, of over iets anders? Of moet je werkstuk zo groot zijn dat je over al die onderwerpen een hoofdstuk kunt schrijven?

Vraag daarna je leraar om bronnen. Ik voerde zojuist een paar zoektermen in op google, en kan me voorstellen dat je de meeste dingen die je vindt moeilijk te begrijpen vindt. Het zijn ook geen makkelijke onderwerpen, dus er is ook niet veel op makkelijke manier over te zeggen. Maar misschien weet je leraar wel een paar bronnen om mee te beginnen die iets makkelijker te begrijpen zijn. Zodra je die gelezen hebt zijn de dingen die iets moeilijker zijn misschien wel te begrijpen.
Oud 31-05-2009, 10:45
jufAK
jufAK is offline
Kijk ook eens in de atlas bij de statistiek gegevens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten