Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2009, 13:07
Verwijderd
Sinds een dag of drie heb ik als ik naar rechts buig of draai met mijn bovenlichaam, of als er druk op wordt uitgeoefend, een erg nasty pijntje in mijn linkerheup. Ongeveer tien cm onder het heupbot, richting bil. Het is een vrij oppervlakkige pijn, niet in de bovenste huidlaag, maar ook niet in een bot of spier. Het voelt tot zo'n 10 seconden lang alsof de huid scheurt. Daarna blijft er een licht tintelend gevoel achter en is de huid gevoelloos. Verder heb ik nergens last van, maar het wordt wel een paar keer per dag getriggerd.
Ik ben de laatste tijd niet in omvang toegenomen, dus het lijkt me niet dat er daadwerkelijk iets scheurt. Iemand een idee wat het is en of het snel weer weggaat plz?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 19:17
nator
nator is offline
ik had ook zoiets toen ik op voetbal zat, toen was die overbelast dachten ze.
toen heb ik heel lang niet kunnen voetballen en nadien had ik het nog.
pas na een jaar is dat op gehouden.
gewoon uitzichzelf.
alleen bij mij tindelde het volgens mij niet.
dus je kan ermee naar de dokter (lijkt me eigenlijk wel verstandig) of ff kijken wat er gebeurt als je wacht.
als je juist meer last krijgt, moet je zeker naar de dokter, dan is er mischien wel wat aan de hand...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 13:57
Volk
Volk is offline
Ik had dat ook. Maar dat bleek te komen doordat mijn schoenen scheef waren afgesleten. Mijn spieren waren toen dus verkrampt. Nadat ik nieuwe schoenen had was het na een paar dagen weg.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten