![]() |
|
Evatjuhhhh heeft 'het betere knip en plakwerk' gesloten.
Een docente had het topic geopend met als reden: opnieuw hadden leerlingen van haar werkstukken van scholieren.com linea recta ingeleverd. Ze vond dit een slechte zaak. Er kwamen wat flauwe reacties op, maar de discussie: is het slim zomaar spul van s.com in te leveren op school is toch een hele nuttige? Kan het topic niet weer open? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Mij lijkt dat ze die boodschap aan haar klas moet doorgeven en leerlingen bestraffen als ze wel hebben geknipt en geplakt. Ik zie het nut niet zo in van dit topic. Bovendien denk ik dat velen denken dat dit een onzin-juf is.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind die discussie niet zo nuttig. Vooral omdat de discussie na twee posts alleen nog maar flauwe reacties geeft. Daarnaast is het wijzen met het vingertje niet iets wat naar mijn idee op scholieren.com thuis hoort. Zoals al eerder gezegd, er is wel een discussiewaarde maar ik vind het niet passen, zeker doordat het door een docent geopend is en de docent er zelf geen discussie waarde aan geeft maar meer een mededeling van "niet meer doen he!"
|
![]() |
||
Dat zijn eigenlijk twee verschillende dingen dus:
a) docenten horen niet thuis op het scholieren.com-forum b) weinig discussiewaarde Over a) wil ik nog wel twisten, terwijl b).. Citaat:
Ik vind het gegeven: is het goed voor je eigen ontwikkeling om spul zomaar in te leveren? Is het verstandig? Moet het kunnen? Waarom doe je het eigenlijk? Is school dan zo saai? Zouden docenten de lessen interessanter moeten maken? Zouden leerlingen wat meer discipline moeten opbrengen? En zéker is zo'n gesprek leuk als er een docent mee praat. Juist! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|