Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit veel meer te wachten op Super Street Fighter II Turbo HD Remix. Die is echt briljant.
Street Fighter IV wil ik ook wel spelen, maar het is mij veel te conservatief als sequel. En die 3d graphics bevallen me ook voor geen meter, ik zie liever de ouderwetse handgetekende animaties. Zeg maar zoals Street Fighter III: Third Strike, maar dan nog geavanceerder.
|
Ik kan niet wachten tot SF IV er is. SSF2THDR is erg leuk als tussendoortje, maar de gameplay filmpjes van 4 zien er belachelijk gaaf uit. Bovendien schijnt de balans echt geweldig te zijn.
|
De balans schijnt juist kut te zijn. Bovendien is een aantal besturingsverbeteringen van HDR weer teruggedraaid voor deel 4, zoals bij de Spinning Pile Driver van Zangief/T. Hawk. Je moet nu weer gewoon de volledige 360 doen enzo. Ook schijnt de netcode en pre-battle lobbies inferieur/afwezug te zijn voor de console-versies. Jammer hoor.
En verder is dit natuurlijk gewoon HD Remix V1.5. Maar ja, ik ga het spel een eerlijke kans geven, het blijft tenslotte SF.
|
Verwijderd
|
http://gamevideos.1up.com/video/id/23393
Hier trouwens een vrij complete preview door wat pro spelers. |
![]() |
|
Street Fighter 4 tournament stick van madkatz, net zo gemaakt als de besturingsgedeeltes van de arcade, behalve dan dat je hier 8 knoppen hebt ipv 6. Dat is deels gedaan zodat de linkerzes lichtjes krommen, zoals bij japanse kasten, en de rechter 6 in een rechte lijn liggen zoals bij de amerikaanse.
|
![]() |
Yeah. er komen 2 of 3 soorten fighting sticks. niet meer zeker. Die hierboven, de madcatz SF4 tournament edition fighting stick, 150 dollar. en nog een 'normale' versie. die is iets van 80 volgens mij. en komen ook 'normale' controllers met beter d pads voor ongeveer 40. maar je wil een fighting stick. das prettiger.
Game is trouwens ongeloofelijk dik. heb em al gespeeld (nee, niet illegaal). |
Advertentie |
|
![]() |
|
Combo's zijn héél timing gevoelig bij deze game. Gelukkig kan je aan de flitsen over de levensbalk van je tegenstander de timing zien + zijn er de challenges waar je kan oefenen.
||
Citaat:
|
Ziet er weer goed uit, nogsteeds ietwat traag maar iig stukken beter als ik kijk naar MKvsDC ed. Combo's ed had van mij niet zo gehoeven vind t een beetje op een verplicht nummertje lijken maar ok, verder speelt t goed weg.
|
Net gehaald en speelt heerlijk weg.. de madcatz fighting stick tournament edition ligt als backorder bij de lokale gameshop. Die gaan 'm importeren, duurt een week.
||
Citaat:
1. Set Arcade mode settings to 1 round, difficulty easiest, leave time at 30. 2. Clear the game with C.Viper (unlocks Cammy) 3. Clear the game with Abel (unlocks Fei Long) 4. Clear the game with Chun-Li (unlocks Gen) 5. Clear the game with M. Bison (unlocks Rose) 6. Clear the game with Ryu (unlocks Sakura) 7. Clear the game with Sakura (unlocks Dan) 8. Clear the game with anyone you feel free playing with, using the same Arcade settings, without continuing and scoring 2 perfects but no more than 1 ultra finisher. (Akuma challenges you after Seth, beat him to unlock him.) 9. Clear the game with Akuma (does not unlock anybody but is required to unlock Gouken) 10. Set Arcade mode settings to 3 rounds, difficulty easiest, leave time at 99. 11. Clear the game with anyone again, without continuing and scoring 2 perfects and 3 or more ultra finishers. (Gouken challenges you after Seth, beat him to unlock him.) 12. Clear the game with the remaining characters you haven't cleared the game with yet to unlock Seth. (This includes Gouken, since you just got him...) You can change the rounds back to 1 before proceeding to clear the game with the remaining characters. @ Prophet, ik verwacht ook niet dat ze 'm binnen een week krijgen maar ik ben sowieso als eerste daar aan de beurt als ze weer een op voorraad krijgen.
|
Je hoeft m niet naar 3 rounds te zetten, dat is een fabeltje.
Hebben jullie ook alle kleuren en personal actions al? En wie wil er verdomme door mij vernederd worden! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 29-10-2009 18:50 | |
Films, TV & Radio |
Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic) Verwijderd | 500 | 07-09-2009 09:06 | |
Games |
Welke game heb je als laatste gespeeld? #2 Big Boi | 193 | 30-06-2009 11:33 | |
Games |
Naar welke game kijk jij uit/welke game wil je nog hebben? freakinaround | 24 | 20-06-2008 21:50 | |
Games |
2008 Outlook Evilblue | 52 | 16-02-2008 09:32 |