Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 15:56
groovy
groovy is offline
hoi allemaal,

ff een rare vraag...vinden jullie wel eens dat jullie vriend(in) te emotioneel is..? Zeg maar snel huilen en geëmotioneerd zijn?

Vertel please! Thanks a lot..
Advertentie
Oud 01-04-2003, 15:58
Verwijderd
volgens mij vind mijn vriend me een beetje te ja.. ik jank ook te vaak maarja
Oud 01-04-2003, 16:01
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Ik heb mijn ex drie keer zien huilen en toen hij het uitmaakte had ik hem huilend aan de telefoon...ik vond het eigenlijk weel heeeeeel lief dat hij zich bij mij liet gaan!

Maar ik denk wel dat de meeste jongens het irritant vinden als meisjes veel huilen...mischien omdat ze niet zo goed weten wat ze daar mee aan moeten...
Oud 01-04-2003, 16:01
Bambino
Bambino is offline
Soms heb ik tijden van wel ja, bedoel dat ik dan best wel is huil! Maar huilen is niet slecht hoor, bedoel heel veel mensen kunnen hun gevoelens niet uiten en wij wel Soms is het ook gewoon wel is lekker!

Oud 01-04-2003, 16:04
Gothic
Gothic is offline
Ach ik huil niet veel, zeker niet bij hem, schaam me dan altijd. Alleen soms als hij weggaat is moeilijk...
Oud 01-04-2003, 16:06
groovy
groovy is offline
maar tot nu hoor ik dus dat meisjes vaker huilen, maar in mijn geval is het mijn vriend..tis wel heel lief, en tuurlijk, hij heeft ook gevoelens maar soms vind ik het ietwat overdreven .... dan weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet..ik troost hem wel natuurlijk, maar ken niet zo veel jongens die zich zo laten gaan als hij...

meer mensen met ervaring? (maakt nix uit of het meisje of jongen is die huilt)

Thank you in advance!
Oud 01-04-2003, 16:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
groovy schreef op 01-04-2003 @ 17:05:
maar tot nu hoor ik dus dat meisjes vaker huilen, maar in mijn geval is het mijn vriend..tis wel heel lief, en tuurlijk, hij heeft ook gevoelens maar soms vind ik het ietwat overdreven .... dan weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet..ik troost hem wel natuurlijk, maar ken niet zo veel jongens die zich zo laten als hij...

meer mensen met ervaring? (maakt nix uit of het meisje of jongen is die huilt)

Thank you in advance!
Ik heb mijn vriend ook wel eens zien huilen... Voel me soort van vereerd dan, kweet alleen nooit wat ik moet doen dan... Ik heb meer gehuild dan hij vermoed ik...
Oud 01-04-2003, 16:21
Verwijderd
Zelf huil ik echt heel snel, mijn vriend hoeft maar íets gemeens te zeggen en ik lig al te janken.. Maar ja, ik huil ook altijd wanneer ik boos ben, van spanning oid... dus niet altijd van verdriet...

Hij huilt bijna nooit, alleen als er echt iets is... En het doet zó'n pijn om hem te zien huilen... Pas geleden nog, lag hij gewoon echt te schudden van het huilen... auw... En ik hou hem dan helemaal vast en probeer groot te blijven, hem over z'n hoofd te aaien en te zeggen dat hij áltijd mag huilen en dat het zelfs goed is af en toe... (Zijn moeder is overleden op zijn 6de, daar zit hij nu soms nog ongelofelijk mee (hij is 27), omdat ze mij nooit heeft kunnen zien, zijn zusje niet ziet nu... en omdat niemand haar kan zien etc... Doet hem echt ongelofelijk pijn wanneer hij aan haar denkt, alsof ze gisteren is overleden... dat vind ik eigenlijk wel heel erg mooi... zo mooi.... hij is echt heel erg lief... )

Aan mijn gehuil is hij wel gewend, hij weet hoe ik huil wanneer ik boos ben en wanneer ik verdriet heb, dus dat onderscheid kan hij wel maken...

Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 16:24.
Oud 01-04-2003, 17:18
DEChengst
DEChengst is offline
Mij zul je nooit zien huilen, daarvoor heb ik mijn emoties te goed onder controle
Oud 01-04-2003, 17:19
Thomas
Thomas is offline
Ik huil eigenlijk maar heel zelden. Mijn vriendin daarentegen best vaak, maar nog niet te vaak als je begrijpt wat ik bedoel. Maw vind ik dus niet dat ze te vaak huilt. Ik zie huilen nl ook als een soort van compliment omdat iemand zijn ware gevoelens durft te tonen.
Oud 01-04-2003, 17:27
Verwijderd
ik vind huilen heel moeilijk en dat weet hij.
bij hem kan ik wel veel sneller huilen..
de eerste keer dat ik bij hem huilde was toen ik meeluisterde naar een gesprek van hem en mijn ex aan de telefoon en toen zei mn ex echt tig keer dat ik een hoer was enzo en dat deed toen zo'n pijn en ik vond t ook zo erg voor hem.. en hij wist niet zo goed hoe hij er mee om moest gaan.. en om mijn vader huil ik wel ns bij m of als ik me gewoon kut voel en dan is ie er gewoon en troost me zo goed als ie kan en later laat ie dan wel weer merken dat ie er mee zit dat ik me zo slecht voel.. echt lief..
ook op de crematie van mn vader woensdag toen ie heel kut zat met zn benen wou ie per sé niet weg ook al had ie er heel erg last van...
ik had ook maar 3 keer gehuild..
maar ik huil niet zo vaak.. maar merk wel wanneer er wat met m aan de hand is maar heb m nog niet zien huilen, maar dat komt vast wel..
naja, volgens mij sla ik weer op tilt (ben ook zo verliefd nog steeds ) dus ik ga maar stoppe..
nutteloze reactie... maja..
Oud 01-04-2003, 18:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 01-04-2003 @ 18:18:
Mij zul je nooit zien huilen, daarvoor heb ik mijn emoties te goed onder controle
Ben jij even een stoere jongen

Laat ik je vertellen dat meisjes daar vaak minder goed tegen kunnen... Ik zie dat zelfs als oneerlijkheid...
Oud 01-04-2003, 18:48
Piccola
Piccola is offline
Mijn vriend is niet te emotioneel, ikzelf wel! Echt te!
Oud 01-04-2003, 18:52
Dminor
Dminor is offline
Waarom heeft iedereen zoveel redenen om te huilen eigenlijk? Dat het een keer voorkomt, oké, maar vaak of zelfs té vaak.. Tsja, zal wel naïviteit zijn.
Oud 01-04-2003, 19:05
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-04-2003 @ 19:46:
Ben jij even een stoere jongen
Dat heeft niks met stoer te maken, maar alles met het nodig hebben van een overlevingsmechanisme. Ik heb zeer slechte ervaring met het tonen van emoties. Die fout zul je mij dus van mijn leven niet meer zien maken.
Oud 01-04-2003, 19:10
The0
The0 is offline
Ik huil ook zelden tot nooit.. Als ik me down voel, of pijn heb, denk ik dat ik mezelf groot probeer te houden Huilen is vaak zo 'zwak'.

Ontopic: nee, mijn vriendin ook nog nooit zien huilen, of andere 'overemotionele' dingen zien/merken doen.
Oud 01-04-2003, 19:12
MUBA
MUBA is offline
hehe, ik jank zowat elke keer als mn vriendin hier is of ik bij haar... wordt er inmiddels zelf ook gek van maarja het gebeurt gewoon.
Oud 01-04-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 01-04-2003 @ 20:10:
Ik huil ook zelden tot nooit.. Als ik me down voel, of pijn heb, denk ik dat ik mezelf groot probeer te houden Huilen is vaak zo 'zwak'.
dat is nou precies hoe ik er ook over denk.. maar op een of andere manier voelt t bij mn vriend zo vertrouwd en dan heb ik echt gewoon even een arm om me heen nodig en dan kruip ik dicht tegen m aan en dan gaat t wel weer...
maar over het algemeen lekker vrolijk blijven en niet huilen.. dat doe ik altijd..
Oud 01-04-2003, 19:22
MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-04-2003 @ 20:18:
dat is nou precies hoe ik er ook over denk.. maar op een of andere manier voelt t bij mn vriend zo vertrouwd en dan heb ik echt gewoon even een arm om me heen nodig en dan kruip ik dicht tegen m aan en dan gaat t wel weer...
maar over het algemeen lekker vrolijk blijven en niet huilen.. dat doe ik altijd..
ik ga juist altijd huilen dan OMDAT ik vrolijk ben, wat dacht je daar van! Dat is pas fijn!
Oud 01-04-2003, 20:17
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 01-04-2003 @ 20:05:
Dat heeft niks met stoer te maken, maar alles met het nodig hebben van een overlevingsmechanisme. Ik heb zeer slechte ervaring met het tonen van emoties. Die fout zul je mij dus van mijn leven niet meer zien maken.
...
Oud 01-04-2003, 20:28
cerys
cerys is offline
toen ik een jaar serieus verkering had jankte ik veel. ik was echt niets waard en heel triest, vreemd. ik was ook snel jaloers en dacht telkens dat ie boos was ofzo. ik ben stom
Oud 01-04-2003, 20:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 01-04-2003 @ 20:05:
Ach sommige dingen kan je leren, maar het is duidelijk dat je dat niet wilt...
Oud 01-04-2003, 20:38
MUBA
MUBA is offline
uhm maar wat ik van mn vriendin vind... nee die lijkt juist veel te on-emotioneel.
Oud 01-04-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
MUBA schreef op 01-04-2003 @ 20:22:
ik ga juist altijd huilen dan OMDAT ik vrolijk ben, wat dacht je daar van! Dat is pas fijn!
lijkt me ook wel een keer lekker.. alleen wanneer gebeurd er dan iets leuks waardoor ik heel blij ben?

naja, 1 keer gehuild toen ik blij was.. dat was toen ik mijn lievelingspaard weer terugzag (hij was verkocht). ik had m zo gemist..
Oud 01-04-2003, 20:42
MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-04-2003 @ 21:40:
lijkt me ook wel een keer lekker.. alleen wanneer gebeurd er dan iets leuks waardoor ik heel blij ben?

naja, 1 keer gehuild toen ik blij was.. dat was toen ik mijn lievelingspaard weer terugzag (hij was verkocht). ik had m zo gemist..
altijd als ik met mn vriendin samen ben. Zij is gewoon zo cool, daar wordt ik helemaal gelukkig van.
Oud 02-04-2003, 15:44
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
ik heb tegenwoordig nix nodig om te huilen (vb: dagje naar de efteling...supergezellig...hardstikke leuk...nix naars gebeurd...helemaal vrolijk...kom ik thuis, barts ik in huilen uit )...en dat weet hij ook...hij vindt dat niet leuk...maar hijs is er wel altijd voor me
de reden dat ie het niet leuk vindt is niet om het huilen opzich...maar hij wil mij niet verdrietig zien...bovendien weet ik al niet eens waar het door komt, laat staan dat hij het weet...en dan voelt ie zich nutteloos...maar dat is ie heus niet hijs juist altijd superlief...soms huilt ie mee dat vind ik dan weer zo zielig... moet ie huilen omdat ik huil... maar stiekem heeft dat ook wel weer wat...ik zie het als: hij houd echt van me, hij vindt het echt niet leuk om te zien....

hij is zo lieff
Oud 02-04-2003, 16:01
Verwijderd
ik huil keigauw, niet alleen van verdriet maat ook van boosheid, wanhoop, geluk, of zelf omdat iets zo mooi is (heb ik bij muziek vaak, maar soms ook bij zonsopgangen en dat soort dingen). Ik geloof niet dat m'n vriend het erg vindt...
Oud 02-04-2003, 16:25
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-04-2003 @ 21:31:
Ach sommige dingen kan je leren, maar het is duidelijk dat je dat niet wilt...
Het kwam er ff niet uit, goed ingevuld.
Oud 02-04-2003, 18:11
steentje
steentje is offline
ik huil veels te snel en mijn ex huilde nog meer als ik! Mijn huidige vriend heb ik 1x zien huilen toen zijn oma was overleden maar verder toont hij bijna geen emoties eigenlijk...heel irritant want ik weet nooit hoe hij zich voelt.
Iedereen kent hem als ddn altijd vrolijke en spontane jongens...maar dat is hij niet altijd....hij speelt het alleen maar..
Oud 02-04-2003, 20:21
LoeLoe
LoeLoe is offline
Mjah meestal doe ik dat als ik alleen ben, al vind ik het ook wel fijn als em vriendje op dat moment in de buurt is om me te kunnen troosten.

Mijn vriendjuh is opzich niet zo emotioneel..alleen hij heeft mij gisteren wel opgebiecht dat hij 2 keer heeft moeten huilen door een ruzietje tussen ons 2..zo zielig!

Mjah op dat soort momenten wil ik gweoon bij hem zijn weet je..ik vinnet zo erg dat ik hem aan het huilen maak soms
Oud 03-04-2003, 19:17
kleine wicca
kleine wicca is offline
Ik heb wel eens de neiging als ik bij hem ben om spontaan in huilen uit te barsten. Maar dat is dan puur van geluk. Ik ken m nog niet goed genoeg om me helemaal te laten gaan.
Et zou ook zo raar zijn, denk dat hij niet weet hoe ie erop moet reageren en dan moetik weer gaan uitleggen dat et van geluk is, en daar heppik op dat moment geen zin in hoor.
Als jongens huilen: kannik echt niet tegen (in positieve zin dan) echt onwijs schattig. (slaat natuurlijk nergens op, maar toch)
ze meoten t alleen niet te vaak doen hoor! meisjes ook niet toow
Oud 03-04-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 02-04-2003 @ 16:44:
ik heb tegenwoordig nix nodig om te huilen (vb: dagje naar de efteling...supergezellig...hardstikke leuk...nix naars gebeurd...helemaal vrolijk...kom ik thuis, barts ik in huilen uit )...en dat weet hij ook...hij vindt dat niet leuk...maar hijs is er wel altijd voor me
de reden dat ie het niet leuk vindt is niet om het huilen opzich...maar hij wil mij niet verdrietig zien...bovendien weet ik al niet eens waar het door komt, laat staan dat hij het weet...en dan voelt ie zich nutteloos...maar dat is ie heus niet hijs juist altijd superlief...soms huilt ie mee dat vind ik dan weer zo zielig... moet ie huilen omdat ik huil... maar stiekem heeft dat ook wel weer wat...ik zie het als: hij houd echt van me, hij vindt het echt niet leuk om te zien....

hij is zo lieff
zoooooooooow lief!

Loontjuh (die niet zo snel huilt, maar wel altijd andere mensen wil troosten)
Oud 03-04-2003, 20:18
never mind
never mind is offline
ik ben zelf te emotioneel maar hij is ook TE lief... en dan voel ik me kut en dan gaat hij heel lief en toe maar meisje en aaahhh moet ik gewoon huilen (meer van geluk dan.. )
Oud 06-07-2009, 17:49
maija1000
maija1000 is offline
vroeger huilde ik niet veel toen was ik tenminste gelukkig ....
Nu huil ik elke dag ... omdat ik mezelf dik vindt en omdat ik een ontstoke knie heb ... en daarmee mag ik neit rennen en het doet elke dag pijn!!!
en ik heb wel elke dag een rede om te huilen....
ik krop mijn gevoelens zowat op ....

maargoed waardeloos gezeur vertel ik nu

Ciao ....
Oud 06-07-2009, 17:50
Verwijderd
2003, pro
Oud 06-07-2009, 18:08
groovy
groovy is offline
Jezus, blijkbaar heb ik dat topic ooit aangemaakt. Kan het me totaal niet herinneren. Wie was zo slim om dat nu weer aan te halen?
Oud 06-07-2009, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Jezus, blijkbaar heb ik dat topic ooit aangemaakt. Kan het me totaal niet herinneren. Wie was zo slim om dat nu weer aan te halen?
Haha, ik dacht al, je typt zo raar dit kan niet kloppen .
Oud 06-07-2009, 18:42
I C U
I C U is offline
^ Ik dacht precies hetzelfde!

Maarrem, slotje, zeer oud topic.

Regels voor berichten