Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelf huil ik echt heel snel, mijn vriend hoeft maar íets gemeens te zeggen en ik lig al te janken.. Maar ja, ik huil ook altijd wanneer ik boos ben, van spanning oid... dus niet altijd van verdriet...
Hij huilt bijna nooit, alleen als er echt iets is... En het doet zó'n pijn om hem te zien huilen... Pas geleden nog, lag hij gewoon echt te schudden van het huilen... auw... ![]() Aan mijn gehuil is hij wel gewend, hij weet hoe ik huil wanneer ik boos ben en wanneer ik verdriet heb, dus dat onderscheid kan hij wel maken... Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 16:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind huilen heel moeilijk en dat weet hij.
bij hem kan ik wel veel sneller huilen.. de eerste keer dat ik bij hem huilde was toen ik meeluisterde naar een gesprek van hem en mijn ex aan de telefoon en toen zei mn ex echt tig keer dat ik een hoer was enzo en dat deed toen zo'n pijn en ik vond t ook zo erg voor hem.. en hij wist niet zo goed hoe hij er mee om moest gaan.. en om mijn vader huil ik wel ns bij m of als ik me gewoon kut voel en dan is ie er gewoon en troost me zo goed als ie kan en later laat ie dan wel weer merken dat ie er mee zit dat ik me zo slecht voel.. echt lief.. ook op de crematie van mn vader woensdag toen ie heel kut zat met zn benen wou ie per sé niet weg ook al had ie er heel erg last van... ik had ook maar 3 keer gehuild.. maar ik huil niet zo vaak.. maar merk wel wanneer er wat met m aan de hand is maar heb m nog niet zien huilen, maar dat komt vast wel.. naja, volgens mij sla ik weer op tilt (ben ook zo verliefd nog steeds ![]() nutteloze reactie... maja.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat ik je vertellen dat meisjes daar vaak minder goed tegen kunnen... Ik zie dat zelfs als oneerlijkheid...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar over het algemeen lekker vrolijk blijven en niet huilen.. dat doe ik altijd.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja, 1 keer gehuild toen ik blij was.. dat was toen ik mijn lievelingspaard weer terugzag (hij was verkocht). ik had m zo gemist.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb tegenwoordig nix nodig om te huilen (vb: dagje naar de efteling...supergezellig...hardstikke leuk...nix naars gebeurd...helemaal vrolijk...kom ik thuis, barts ik in huilen uit
![]() ![]() ![]() de reden dat ie het niet leuk vindt is niet om het huilen opzich...maar hij wil mij niet verdrietig zien...bovendien weet ik al niet eens waar het door komt, laat staan dat hij het weet...en dan voelt ie zich nutteloos...maar dat is ie heus niet ![]() ![]() ![]() hij is zo lieff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ik huil veels te snel en mijn ex huilde nog meer als ik! Mijn huidige vriend heb ik 1x zien huilen toen zijn oma was overleden maar verder toont hij bijna geen emoties eigenlijk...heel irritant want ik weet nooit hoe hij zich voelt.
Iedereen kent hem als ddn altijd vrolijke en spontane jongens...maar dat is hij niet altijd....hij speelt het alleen maar..
|
Mjah meestal doe ik dat als ik alleen ben, al vind ik het ook wel fijn als em vriendje op dat moment in de buurt is om me te kunnen troosten.
Mijn vriendjuh is opzich niet zo emotioneel..alleen hij heeft mij gisteren wel opgebiecht dat hij 2 keer heeft moeten huilen door een ruzietje tussen ons 2..zo zielig! Mjah op dat soort momenten wil ik gweoon bij hem zijn weet je..ik vinnet zo erg dat ik hem aan het huilen maak soms ![]()
|
![]() |
Ik heb wel eens de neiging als ik bij hem ben om spontaan in huilen uit te barsten. Maar dat is dan puur van geluk. Ik ken m nog niet goed genoeg om me helemaal te laten gaan.
Et zou ook zo raar zijn, denk dat hij niet weet hoe ie erop moet reageren en dan moetik weer gaan uitleggen dat et van geluk is, en daar heppik op dat moment geen zin in hoor. Als jongens huilen: kannik echt niet tegen (in positieve zin dan) echt onwijs schattig. (slaat natuurlijk nergens op, maar toch) ze meoten t alleen niet te vaak doen hoor! meisjes ook niet toow
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Loontjuh ![]() |
![]() |
|
vroeger huilde ik niet veel
![]() ![]() Nu huil ik elke dag ... omdat ik mezelf dik vindt ![]() ![]() en ik heb wel elke dag een rede om te huilen.... ![]() ik krop mijn gevoelens zowat op .... ![]() maargoed waardeloos gezeur vertel ik nu ![]() Ciao .... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Psychologie |
Waarom huil ik niet? Guinie | 11 | 25-01-2011 11:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Huilen fizzle-fluffy | 23 | 25-11-2009 22:09 | |
Psychologie |
huilen Verwijderd | 37 | 07-05-2004 19:50 | |
Psychologie |
Bij een bepaald onderwerp huilen Miracle | 16 | 23-09-2003 14:35 | |
De Kantine |
Heb jij je vader wel eens zien huilen ? ? Verwijderd | 70 | 23-04-2002 07:17 |