Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2009, 16:46
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik zit momenteel in mijn voorlaatste jaar opleiding Master Biomedische Wetenschappen. Volgend jaar loop ik mijn afstudeerstage die ongeveer 30 weken duurt. En ik heb gelukkig al een super stageplaats gevonden, namelijk waar ik dit jaar stage gelopen heb. Ze hebben mij zelfs al een Phd-plaats aangeboden.
Maar....
De universiteit heeft niet zo graag dat je op dezelfde plaats stage loopt ivm zo breed mogelijk info opdoen blablabla.
Vorig jaar werden hier nog uitzonderingen rond gemaakt als alle partijen akkoord waren maar dit jaar willen ze precies echt hun willetje doordrammen.
Mijn stagebegeleider heeft al "geregeld" dat ik niet meer onder hem val en officieel een "ander onderwerp" krijg maar de universiteit gaat alles doorgronden om er zeker van te zijn dat zo'n dingen niet doorgaan.

Wat kan ik hieraan doen? Door de koppigheid van mijn universiteit loop ik misschien een supermooie kans kwijt ( en tevens direct nadat ik afgestudeerd ben, een vaste job). Kan ik hiermee naar de examencommissie stappen of een andere instantie? Of heb ik gewoon pech?
Oud 07-06-2009, 19:54
Daboman
Daboman is offline
Als de examencommissie gewoon volgens de regels werkt, kun je niet zoveel doen volgens mij. Maar als je via een of andere creatieve insteek kan aantonen dat je stage wel gewoon volgens de regels is, kun je de ombudsfunctionaris proberen.
Reageren

Regels voor berichten