Advertentie | |
|
![]() |
|
jah halve banaan
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *naam* k weet niet of je die kent, maar die is eerst hele tijd bij defensie geweest, werd daa te oud voor, en is als tijdsvulling maa wiskunde gaan geven ![]() Heeft kat nog een heel mooi 'krantenartikeltje' van moet je d'r maar ff mailen als je die wilt (als ze em tenminste nog heeft, maar ze moet em nog hebben want t was examenstof of zoiet...) maar F16 piloot is dus wel een beroep. en wa ik zou doen? HBO, want voor landmacht/luchtmacht/marine moet je een goede conditie hebben, en die heb ik niet ![]() Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 16:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ROCKYJ: In het leger verdien ik geld en leer ik ook wel wat dingen maar op het HBO leer ik echt een beroep. |
![]() |
|
ik wil ook in het leger!!
![]() maar euh, als ik jou was zou ik gewoon de ingangsexamens van het leger doen en dan kan je nog altijd beslissen wat je doet... je kan naar de militaire school (waar je dan specifiek kunt leren voor wat je wilt gaan doen), of je gaat naar de gewone universiteit of hoge school (wat het leger dan overigens betaald). je kan namelijk ongeveer ALLE beroepen uitoefenen in het leger! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
doet we wel weer denken aan een soortgelijk verhaal van iemand anders wiens wiskunde leraar ook piloot wou worden, maar is afgekeurd omdat ie niet genoeg logisch inzicht zou hebben ofzo, en om zich te bewijzen is ie maar wiskundeleraar geworden ![]() Citaat:
![]() Dus nu wordt je wel piloot? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 16:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 16:39. |
![]() |
|
je zette erbij dat je 't wel een idee lijkt omdat je d'r geld verdient, maar als het daar om te doen is kan je het beter laten... want wat je met een diploma op zak over 4 jaar verdient, daarmee verdien je het echt wel mee terug hoor!
en zo'n elite-soldaat lijkt me dat je die niet zomaar wordt (al heb ik d'r weinig verstand van)? kost dan waarschijnlijk ook nog wel wat tijd om dat te worden! maar het belangrijkste is toch dat je 't leuk vindt? dus gewoon op je gevoel kiezen!
||
Citaat:
(vleermuissie waarom ben je niet online???) Maargoed, als Rockyj echt heel erg graag informatie wil over het leger kan ik wel even vragen of ik je het E-mailadres van die leraar mag geven (pas op, tis wel een leraar he... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je moet dan wel oppassen hoor, voor je het weet heeft ie je een mailtje gestuurd die zo groot is dat je geen andere maltjes meer in je mailbox kan krijgen, want die man kan l*llen.... t is echt verschrikkelijk.... |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 16:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Iemand had het over dat het tijd kost om elite-soldaat te worden, nou en opleiding tot commando duurt een jaar, maar dit is dan wel het zwaarste jaar van je leven, maarja daar krijg je heel veel respect voor terug en een goed salaris, 't is maar wat je wil, een saai kantoorbaantje kan altijd nog commando kan je alleen maar worden als je jong bent, het motto van de commando's is ook, "nu of nooit "
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Avontuurlijke Wo/Hbo studie Verwijderd | 8 | 13-01-2015 21:45 | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Werk, Geld & Recht |
marine, landmacht, leger petit | 24 | 10-09-2006 15:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
NE Betoog: Invoering Algemene Dienstplicht Makaveli | 6 | 24-01-2004 18:27 | |
Algemene schoolzaken |
Opleidingen in het leger Upior | 8 | 17-08-2003 12:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 |