![]() |
|
![]() |
Hey allemaal,
ik ben al geruime tijd bezig met een website te ontwerpen over kamp- en volksdansen. En ik geloof dat op dit moment de website al vrij ver op punt staat. Zo ver dat hij nu zeker aan het grote publiek mag voorgesteld worden. Wat is het? De website is een website vol met dansen die door een filmpje of beschrijving als er geen filmpje is. Zo kunnen de bezoekers zeer snel een idee krijgen hoe de dansen ineen zitten en kunnen ze hem zelf aanleren en nadien aan anderen. Waar kan ik hem vinden? De website is te vinden op de link: http://www.volksdansen.be/. Wat met dansen die er nog niet opstaan? Er is een formulier aanwezig op de website waar u elke dans mee kunt toevoegen. Nadien moet ik hem nog eventjes goedkeuren en nadien kan hij het internet op... Wat met vragen, fouten in dansen of opmerkingen? Als er een opmerking is, een fout in een dans of een vraag, kunt u hier reageren of kunt u het contactformulier van de website gebruiken. Nog veel plezier met het dansen. Webmaster van volksdansen.be Thomas Uyttendaele Laatst gewijzigd op 19-06-2009 om 16:37. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|