Advertentie | |
|
![]() |
|
De broek die ik draag lijkt sprekend op die daar staat, maar kon ik niet vinden, maar ik wist nog wel zo'n zelfde. Prijs verschilt alleen 3x ofzo
![]() De riem is net zo duur als enig andere, maar hij is player wit, dus moeten m'n schoenen wel bij de riem passen, niet andersom ![]() Dat shirt.. 't is m'n favoriete! Ik show 'm gewoon graag ![]() All-stars, m'n enige paar schoenen, €50,- over internet gekocht. Jij bent degene met de Armani riem! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Schoenen van Zara vind ik vaak wel heel wat voor hun geld, dus die kan ik eigenlijk wel aanraden.
De pakken daarintegen... Goed als je ze maar 2 keer op een jaar ga aandoen, want ze vallen even snel uitéén, als de beruchte Rover SD1 dat ooit eens deed. ![]() WE is denk ik de beste keten voor een goed pak, als je meer wilt dan iets van H&M of C&A. Klasse 100 -< 200 euro zeg maar. ![]() Suit supply is duurder, maar met hun maatwerk wel interessant als je een lichaamsbouw hebt die niet overeenkomt met de standaard schouder en lengte maten. ![]() En als je niet snel vies bent, kan je natuurlijk ook in de 2de hands winkels opzoek gaan naar mooie pakken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat geheel terzijde. ![]() Was overigens vroeger wel de gewoonte om in je trouwkleren begraven te worden eigenlijk... Vandaag vinden velen het inderdaad nogal ongepast om met een zelfde pak huwelijken én begrafenissen te bezoeken. Ik zou anders zeggen: een met krijtstreepjes voor de trouw en een effen pak voor de begrafenis... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten? Annemarie99 | 16 | 29-04-2011 16:09 | |
De Kantine |
Mijn internet werkt selectief en dat is saai. #615 Verwijderd | 500 | 28-05-2009 22:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
steunzooltjes duivelaartje | 33 | 08-05-2005 20:27 | |
Lifestyle |
Hoge hakken LoveGirl212 | 10 | 01-02-2005 16:34 | |
Lifestyle |
Wat voor schoenen doe jij onder een rokje? Roos | 131 | 29-04-2003 17:29 | |
Lifestyle |
Hoe zie jij eruit? Verwijderd | 267 | 25-08-2002 18:03 |