Advertentie | |
|
![]() |
|
Omgeveer mijn volledige lijst, nu begrijp ik weeral waarom Firefox soms crasht...
Adblock Plus: welbekend BBCodeXtra: snelkoppelingen voor BB/vB-code op fora BetterSearch: extra functies voor Google Cooliris: een media-center-achtige interface om plaatjes/video's, ... mee te bekijken op bekende sites CoolPreviews: pop-up-previewtjes van links DownloadHelper: video's e.d. downloaden van bekende sites DownThemAll: download-manager Fission: voortgang weergeven als balkje in de adresbalk FlashGot: als hulpje voor DownThemAll Google Gears: offline Google Calendar, Mail, ... Google Toolbar: spreekt voor zich, maar is om mijn geschiedenis te indexeren GreaseMonkey: extra scriptjes uitvoeren op sites (o.a. om boeken van Google Books af te halen) LinkChecker: om gebroken links te checken ReloadEvery: automatisch refreshen ResueTime Data Exporter: een time tracker-tooltje StumbleUpon: klassiek tijdsverdrijf (random sites/video's/... uit voorgeselecteerde onderwerpen) Tamper Data: om HTTP-headers te vervalsen Tomfox: integratie met Tomboy (soort van notitieblokje) Ubiquity: soort van Launchy/QuickSilver voor Firefox, snel commando's uitvoeren op je webpagina Ubuntu Firefox Modifications: zit er standaard op User Agent Switcher: om me af en toe eens Google, IE of een gsm te wanen Web Developer: om wat aan mijn site te prutsen of om een site beter te bekijken Woordenboek Nederlands: spellcheck in het Nederlands XMarks: het oude Foxmarks, synchroniseert je bookmarks (tussen al je firefox'jes (verschillende Windows- en Linux-installaties bij mij), en je kan ze ook online raadplagen van om het even waar Zotero: een tooltje om referenties/opzoekwerk bij te houden
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[browsers] Welke add-ons kan jij absoluut niet zonder? Severus | 13 | 09-08-2011 17:35 | |
Software & Hardware |
Firefox add on vraag Verwijderd | 1 | 02-08-2011 11:09 | |
Algemene schoolzaken |
Blog voor een cijfer Verwijderd | 14 | 13-05-2010 11:13 | |
Software & Hardware |
[Add-on Firefox] Talkback Verwijderd | 2 | 03-07-2008 13:06 | |
Beleidszaken |
zoekfunctie bij firefox Verwijderd | 5 | 20-07-2007 16:23 | |
Software & Hardware |
Javascript add-on firefox Kursen | 11 | 28-06-2007 14:27 |