Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
best als je eht een trieste fotow vindt,best als je me een kneus vindt nbest dat je meer mensen hier dom vindt.. maar jezus is het echt nodig om de moeite te nemen het in typen en op het knopje post te drukken? bespaar jezelf de moeite het kan mij en andere (ongetwijfeld) geen reet schelen, je slaat alleen maar een modder figuur met je irritante weinig vernieuwde "oo ik ga iedereen afkraken om ten einde raad wat meer zelfrespect te krijgen" instelling als je iedereen dan zo triest vindt en het nodig vindt af te kraken hoepel dan op en ga je moeder vertellen dat ze moet afvallen
|
![]() |
sorry maar ik sluit m.
begin is al beroerd bovendien staat in de richtlijnen. * We hebben besloten dat er 1 x per maand een fototopic mag worden geopend en dat deze bij 450 replies dicht gaat. Anders is het niet leuk meer. We zullen af en toe waarschuwen als er teveel gechat in staat maar in principe is het aan de leden om er voor te zorgen dat hij zo lang mogelijk open kan blijven. 450 replies = vol. de vorige was op 25/07 geopend, nou ben ik niet iemand die gaat neuken op een paar dagen maar zorg dan dat het leuk blijft (dit is int algemeen bedoelt). Wat mij betreft proberen jullie het over paar dagen weer MAAR HOU HET LIEF!!! Het spijt me voor de mensen die wel altijd lief en aardig zijn (mooie fotos ruby)
Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 20:26. |
![]() |
|
|