Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik drink zowat alles, met uitzondering van die zoete Fiero-achtige brol; wat dus wel: vooral absint, whiskey, Belgisch bier (Palm, Jupiler, Kwak, ...) en wijn; maar ook tegen andere dingen zeg ik geen nee: gin, cocktails, grappa, bailey's, witte/bruine rum, vodka, pastis, ouzo, cider, sambucca, likeur, jenever, ... en ik ben momenteel 21.
|
![]() |
ik ben 17, bijna 18
wat ik lust, is vrij wel alles, alleen is malibu echt supervies! met het stappen drink ik of wijn, of besse-7up! dat is toch wel het lekkerste, en ik wordt daar niet zat van dus dat kan de hele avond! verder zijn borrels ook erg lekker ![]() hihi |
![]() |
|
Drank... ik ben een echte wodkaslet
![]() En af een toe een Brandje om te blussen. Een koele Erdinger ben ik ook niet vies van. Bepaalde specifieke rode en witte wijnen van goede afkomst en leeftijd maak ik ook wel eens soldaat als de gelegenheid dat dicteert. Maarja ik ben ook nog maar mompelentwintig. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar alcohol drink je normaal gesproken niet (alleen) om lol te hebben hoor, het kan ook gewoon heel lekker zijn ![]() ik lust praktisch alles, maar houd niet van die zoete meuk. van pina colada krijg ik spontaan kotsneigingen. maar voornamelijk drink ik toch bier, whiskey, whisky, rode wijn, sherry en port. ook in die volgorde (niet achter elkaar, maar van meest tot minst ![]() |
![]() |
|
jup ik lust drank en ben twintig.
Ik houd van bier (hertog jan grand prestige), wijn (shiraz), port, champagne, kruidenbitter, likeur, en ook wel van die ultrazoete limonade cocktail shit (safari en coebergh enzo). whiskey een beetje, moet ik nog een beetje leren drinken en jenever e.d. ook.
|
Verwijderd
|
Ja ik ben een beetje van de zoete likeurtjes, alsof ik een bejaarde dame ben. Ouzo, limoncello, amaretto. Puur, in een borrelglaasje, limoncello in een gekoeld glaasje. Of amaretto door de warme chocolademelk. Bier vind ik niet te drinken en wijn alleen lekker als het goede wijn is die bij het eten past, dus bij het uitgaan drink ik niet.
Oh en ik ben 24. |
![]() |
|
Ik drink vooral bier, voor het lekker, maar ook omdat dat het enige is wat m'n vrienden altijd in huis hebben en wat redelijk betaalbaar is in een kroeg. Ik ben er nog niet uit wat ik het lekkerste bier vind, maar grolsch en amstel vind ik iig goor.
Zoete mixdrankjes vind ik heel af en toe wel lekker, maar meestal begin ik er niet aan, omdat ik over m'n nek ga als ik het mix met bier. ![]() Ik ben ook wel een fan van pure wodka (dus ook geen mixtroep. Ik wil geen red-bull bij m'n drank! ![]() Oh ja en Baileys ed vind ik ook wel lekker na m'n eten ofzo, ipv koffie.
||
![]() |
Citaat:
![]() dit is al pittig gemaakt tomatensap en behoeft echt geen extra tabasco ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de rest bier, en daarna wat ik maar in handen kan krijgen/waar mijn oog op valt. ![]()
|
![]() Ceylon Kaneel, 32%: pijpkaneel gedistilleerd onder zeer hoge temperatuur, alle kracht van kaneel, compleet en eigenzinnig, een zeer rijke likeur. Errug lekker met een blokje oude komijnekaas een vuurhaard en een dikke pretsigaret.
|
![]() |
Ja, en ook bijna alles. ik hou alleen niet van prosecco (dat is egt zoooo ransig, het smaakt naar lampenolie) en beerenburg en jenever en die troep. voorderest: bier, wijn, mixdrankjes, likeuren, t maakt niet uit. ik weet nu iig wel dat ik geen bier en wijn vlak na elkaar moet drinken, dan word ik misselijk
![]() trouwens: ik ben 15. |
![]() |
||
Citaat:
|
|