Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2009, 15:26
Sherlock
Sherlock is offline
Geef je mening/ervaring/voorkeur! (omdat ik er net pas op kwam om het zo te doen)
Oud 04-07-2009, 16:22
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Aangezien ik bronchitis heb en een waterpijp niet zo hard aankomt op mijn longen heeft dat voor mij de voorkeur, qua effect ondervind ik persoonlijk niet zo veel verschil.

Het liefst bak ik gewoon een lekkere cake of wat brownies, langer effect en in mijn geval 9/10 keer een geweldige lachkick
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 17:49
Verwijderd
Duidelijk waterpijp/bong. <3 Lichtere rook, geen tabak, nom.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 00:05
Volk
Volk is offline
Waterpijp is wel lekker. Maar ik vind blowen fijner. Ik vind het fijn om de joint in mijn vingers te hebben die naar mijn mond te brengen en een lekkere hijs te nemen. Het is toch een ander gevoel dan met een waterpijp/bong. Daar moet ik echt zin in hebben en daar ga ik dan ook goed voor zitten. Met een joint in mijn handen is het toch meer ontspannen. En je bent vrij om te gaan en staan waar je wil en kunt in de tussentijd zonder veel gedoe ook een boek lezen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 06:02
Verwijderd
wat volk zegt, die dingen inderdaad. bovendien wil ik nooit na een paar hijsjes kk stoned te zijn, maar ik rook liever op het gemakje m'n jointje. met een waterpijp gaat het allemaal wat sneller zeg maar, en dat vind ik niet zo chill
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 19:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wat volk zegt, die dingen inderdaad. bovendien wil ik nooit na een paar hijsjes kk stoned te zijn, maar ik rook liever op het gemakje m'n jointje. met een waterpijp gaat het allemaal wat sneller zeg maar, en dat vind ik niet zo chill
een joint heb ik in 2 minuten weg, met mijn waterpijp doe ik een uur...
of het voelt als een uur want binnen no-time ben ik mijn tijdsgevoel kwijt

ik vind een waterpijp veel lekkerder: een gram bubblegum, beetje afdekken met appeltabak en knallen maar!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 20:34
Wammus
Wammus is offline
Mijn voorkeur gaat uit naar joints roken om alles wat erbij komt. Eerst naar de shop om wiet/hash te halen, joint draaien, aansteken, paar hijsjes, even weg leggen, kwartier later weer een paar hijsjes enzovoorts.
Oud 12-07-2009, 18:41
SacredRose
SacredRose is offline
moet het echt eens in een waterpijp proberen. maar dat komt binnekort nog wel.
persoonlijk vind ik het fijner als ik toch buiten ben. om het in een pijpje te doen.
je voelt het effect sneller naar mijn mening kon ook de wiet zijn.
en ik vond het fijner roken dan een joint.
wat is jullie ervaring met een pijpje?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 20:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
lekker afgaan jointjes roken, hele tijd heerlijke smaak in je mond, en echt knetter word je er niet van<3

(aka, erg mislukte versie van stoppen met roken)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten