Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb dus ook liever dat een jongen op mij afstapt. Ik denk dat dat bij meisjes over het algemeen wel het geval is, omdat het toch best wel een compliment is. Vaak zijn meisjes best onzeker (niet altijd natuurlijk) en als een jongen haar leuk vindt, geeft dat een goed gevoel, helemaal als je dus onzeker bent.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Okee bedankt voor de antwoorden
![]() Ohja en deze week zit ze de hele dag lief naar me te lachen ![]() ![]() Maar ik heb nog een vraag, Ik wil haar 06 vragen maar hoe moet ik dat doen ![]() Iemand tips ??? alvast bedankt ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2009 om 15:41. Reden: iets vergete |
![]() |
||
Citaat:
"he, ik zag gister iets heel grappigs op tv en ik wilde je smsen zodat je ook ging kijken, maar toen bedacht ik me dat ik je nummer helemaal niet heb!" met zo'n "smoesje" krijg je zo'n nummer best makkelijk ![]()
|
![]() |
Omg, kheb op school een superleuke dag gehad.
ik zal het ff vertellen: Het is op school nu activiteitenweek, dus ik moest een project samen met haar maken ![]() Alleen jammer dat er nog 2 anderen bij zaten ![]() Eerst gaf ik haar ongelijk in iets wat zij wel goed had, gewoon voor de grap en zij dreigde me dat ze anders op me arm smileys ging tekenen !!! Dus ik dacht: daar heeft ze het lef niet voor, dus iik hield vol op mijn standpunt... En 5 sec. later zat mijn arm vol met XD-tjes !!! Later op de dag kwam ze nog voor me op tegenover me vriend, die zei m'n naam verkeerd.( ze zei zogenaamd dat het haar irriteerde). En daarna zei ze tegen me dat ze me mooi vond schrijven, want ze zag dat ik er me best op deed, want ik kan niet zo netjes schrijven. Ik vond het echt superleuk/gezellig met haar samen te werken. En later op de dag, in de pauze kwam er een vriendin van haar die mijn nummer vroeg, ik wou graag mijn nummer zeggen maar ik was aan het eten( had me mond vol ). Dus.... kans voorbij ![]() ![]() Ik baal nu nog steeds !!! En zou zij aan haar vriendin mijn nummer hebben gevraagd ??? Denken jullie dat ze me leuk vind ??? Ik ben echt radeloos, en hopeloos...... Fluppedup8 Laatst gewijzigd op 20-05-2009 om 20:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Haha, je klinkt schattig
![]() Maar het klinkt erg positief. Ze komt erg complimenteus over en ze geeft je ook duidelijk aandacht.. Ze lijkt wel te flirten! (Toen ik zou oud was, had ik dat nooit gedurfd ^^') Jammer van dat gedoe met je nummer, maar vraag anders morgen aan dat meisje of ze je nummer nog wilde ofzo. Misschien dat ze het inderdaad aan je crush geeft omdat ze het zelf niet durft te vragen. Blijf vooral gewoon bij haar in de buurt, maar gedraag je normaal, zoals je vandaag ook hebt gedaan. Geef haar ook eens een complimentje, vindt ze vast leuk. Glimlach naar haar enzo. Jeweetwel. Succes ![]() |
![]() |
|
bij mij werken altijd 3 dingen:
altijd lief en aardig doen, ![]() haar altijd gelijk geven, tenzij je een mening hebt die helemaal nergens op slaat, waar zij dan weer om moet lachen ![]() een breezer aanbieden en kijken wat ze doet(werkt niet bij iedereen) ![]() succes gozer ![]()
|
![]() |
Nou..... luister.
Ik ben echt smoor op haar maar.......mijn (beste) vriend is ook op haar. Hij is een stuk spontaner en zij vind hem ook wel leuk, dus ik moet echt snel zijn als ik haar wil (wat ik dus wil). Ohja en als ik tijdens de les naar haar kijk, trekt ze soms Zo'n gezicht van: Wat bedoel je ??? (nouja... dat komt misschien ook wel dat ik die paar x niet lachte ![]() Maar verder... ik wil haar een SMS met een gedicht sturen....... Ik zat zelf te denken aan zoiets als dit: Toen ik je zag...... Was ik bang om je te leren kennen. Toen ik je leerde kennen. Was ik bang om van je te houden. En nu ik van je hou. Ben ik Bang om je te verliezen...... Beoordeel dit gedicht eens plzz... ik zat/zit ongeveer in deze situatie. |
![]() |
|
Mooi gedicht en hopelijk vat ze het goed op
![]() ![]()
|
Echt, een gedicht is te zoetsappig. Over de sms is niet aan te raden, je zal toch het gezellig moeten hebben met haar zelf..in het echt..bij elkaar..naast elkaar..met elkaar..
![]() Ps: No offense maar dit gedicht komt mij erg bekend voor..
|
![]() |
Persoonlijk vind ik het gedeelte van 'en nu dat ik van je hou' ook overdreven hoor. Je bent verliefd op haar, dat is niet hetzelfde als houden van.
Ik zou het ook niet met een gedichtje doen, en al helemaal niet via sms. Net als wat RupertTM zei, je zal ook in het echt met haar moeten praten enzo. |
![]() |
||
Citaat:
Guus Meeuwis, wat een wijsheid! Maar kerel, ik zie zeker goede kansen voor je! Pak het gewoon niet te slijmerig aan! Dat komt heel aanhankelijk over, een beetje kerel kan voor zichzelf zorgen toch! ![]() ![]()
|
Ik zou zeggen nu je tog zo'n vooruitgang boekt (ik heb de hele topic ff gelezen) een van haar vriendinnen kwam je nummer vragen,
Naar mijn idee is dat tog voor dat meisje geweest dat je leuk vind dus dat is n heel positief teken maar die kans heb je nog hoor, ik zou het haar zelf nu vragen Suc6 ermee AS1 P.S. Ik spreek uit ervaring ik heb een goede vriend die mij wel ns op die manier geholpen heeft |
![]() |
|
Ik zou (als meisje zijnde zou ik dat echt dapper en romantisch vinden) als ik jou was dat gedicht van je in haar jaszak/tas/... stoppen, maar wel anoniem. Als je haar een paar dagen later een briefje stuurt als 'Kom naar het fietsenhok/schoolplein/...' en je haar dan opwacht en zegt dat jij het gedicht hebt geschreven, maak je een geweldige kans, denk ik
![]()
|
![]() |
Verder heb ik nog slecht nieuws en goed nieuws,,
dat meisje waar ik op ben, gaat niet meer zoveel met me om als eerst, iets meer met mijn beste vriend ![]() behalve soms wat praten, punten vragen aan elkaar(vooral wel lache als ik hoger heb als haar, dan zegt ze voor de grap 'nerd' tegen me XD.(dan moeten we allebei wel lache)) Eigenlijk zijn we allebei wel nerds, altijd wel een voldoende.(laatst had ik 0,2 hoger als haar dus wel lache) We gaan ook naar gymnasium.(mijn beste vriend niet dus misschien nog wel een kans volgend jaar ![]() Verder gaat het gewoon zijn gangetje. |
![]() |
|
Misschien moeten jullie buiten school iets samen gaan doen, dan is het gewoon net wat rustiger. Je kunt bijvoorbeeld na schooltijd samen een ijsje gaan eten in de stad, of een keer naar de bios of thuis een film kijken.. Je krijgt dan waarschijnlijk een betere indruk van of ze jou gewoon aardig vindt of dat ze je ook leuk vindt.
|
![]() |
^jaa, okee, daar heb je wel gelijk in , maar kijk:
Ik wil het haar elke dag weer vragen: mag ik je nummer??? of zeggen dat ik haar leuk vind enz. enz. Maar dan kom ik op school : en dan zeg ik aan het begin van de dag hoi, tussen de lessen door praat ik wat met haar en kijken we elkaar aan. En op het einde van de dag zeg ik weer netjes: Hoi, tot morgen. Dan kom ik thuis en dan denk ik bij mezelf: wat ben ik toch een dombo, waarom heb ik het niet gevraagd ??? Begrijp je, zoo gaat het ong. elke dag. Zelf zou ik daar het liefst verandering in brengen. Maar als ik het haar wil vragen van: mag ik je nummer ??? owzoow, dan staat ze bij d'r vriendinnen, met het probleem als ik het vertel weet meteen de hele klas het, en dan deins ik weer terug. Dat is eigenljk best wel k*t, als het aan mij lag had ik nu allang verkering met haar !!! als je begrijpt wat ik bedoel !!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
gozer, je hebt er te lang over gedaan.
Be a man.. en vraag dr nummer. Geen smoezen gewoon: He mag ik je 06? En als ze vraagt waarom kan je bijvoorbeeld zeggen: Omdat ik je een erg leuke meid vind en je wel eens wil bellen voor een afspraakje. Duidelijk en met lef. Denk dat ze dat wel kan waarderen nu ze zo lang heeft moeten wachten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje en verliefd op vrouwlijke uitwisseling confusedgirl | 0 | 17-04-2015 21:49 | |
Liefde & Relatie |
zij ook op mij?? Jongenuittwente | 42 | 29-11-2014 08:09 | |
Liefde & Relatie |
hoe begin je een leuk gesprek met het meisje waar je op bent? ikkuweethet | 39 | 22-10-2013 14:58 | |
Liefde & Relatie |
verliefd, maar zij ook op mij? scribbo | 3 | 01-02-2013 16:37 | |
Liefde & Relatie |
niet gekust op eerste date gangbang | 31 | 27-05-2011 11:44 | |
Liefde & Relatie |
ben gek op meisje zij ook op mij ? jongen16j | 13 | 21-01-2010 19:34 |