(hopelijk hebben jullie behoefte aan een lang verhaal, voor die gene die het gaan lezen, alvast bedankt

).
Ja, het is alweer een aantal maandjes geleden dat ik tegen de 'liefde van me middelbare schooljaren' heb vertelt dat ik haar leuk vind. Nou jammer genoeg zij mij niet, al had ik dit wel een beetje verwacht sinds ik dat vaak wel kan merken toch was ik wel teleurgestelt.
Ik heb hierna een tijdje niet echt met haar gesproken, we keken elkaar ook niet aan, dacht even dat er spanningen kwamen tussen ons, maar naar een paar weken was het weer helemaal goed, we zijn nu gewoon weer 'friends'.
Dit ging best redelijk, ik was niet meer op haar verliefd, had nog wel een zwak voor haar, maar meer niet. Ik ging me weer op andere meisjes richten, ben ontgroent en het zat allemaal mee.

Tot op die dag dat ik mijn verjaardag vierde met wat vrienden, ik werd uitgenodigt in de avond voor een ander feestje en al mijn vrienden hadden daar ook wel zin in, dus gingen we met z'n allen naar dat feest.
Het was heel gezellig, het meisje wat ik leuk vond was er ook, alhoewel in zwaar aangeschoten toestand. Na een half uurtje deed ze opeens de armen om me heen, en ging met me dansen, hierna vroeg ze of ik mee ging naar buiten, ze pakte ook me hand vast. Ik heb daar buiten een tijdje met haar gezeten met haar kop op mijn schouders.
Ik kreeg al mijn vlinders weer binnen een paar seconde in me buik, ik werd weer smoorverliefd. Ik heb die hele avond verder nog een beetje met haar gedanst en geknuffeld, ze gaf ook allemaal complimentjes enzo.
Na de avond accepteerde ik wel dat ze zwaar aangeschoten tot dronken was en dat ongeveer alles wat ze deed bij mij vooral door de alchohol kwam, toch bleven die vlinders in me buik.
Nou ben ik een jongen die niet opgeeft en echt haar nog steeds wil hebben, toch snap ik ook wel dat het nu iniedergeval slim is haar te vergeten, maar het lukt niet.
Hoe lukt het me nou niet meer op haar verliefd te worden?
Ze spreekt me vaak aan en loopt naar me toe en als ik dan maar even weer in haar ogen kijk begin ik haar weer leuk te vinden, dus ik vind het zwaar moeilijk om haar te vergeten.
Haar niet zien is lastig sinds we samen op dansen zijn gegaan.
Alvast bedankt voor de reactie's.