Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2009, 16:59
Verwijderd
Hoi,
Ik ben 13 en heb al vaak seks gehad.
Wat vindt jij hiervan (graag met argumenten, dus uitgebreid)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 17:21
neardo
neardo is offline
Wat wil je bereiken met dit topic?

Ik kan alleen maar zeggen dat ik er nog niet aan toe was toen ik 13 was. Zoenen leek me zelfs nog vreselijk spannend en eng. En tja, heel vaak seks, is dat dan met dezelfde persoon of met verschillende? Binnen relaties of zomaar voor de leuk?
Oud 27-07-2009, 17:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als ik zie hoe je typt denk ik dat je misschien beter nog even had kunnen wachten. Verder is dit een vrij zinloos topic en zijn er al minstens 10 van deze topics op seksualiteit. Daarbij, maakt het echt uit wat wij daar van vinden? Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.
Oud 27-07-2009, 17:44
Verwijderd
Ik vind je een sletje.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 18:00
BendeBen
BendeBen is offline
loverboys, letten jullie op?

als je weet wat een piemel en een kut is en je weet wat je met die twee samen kan doen, en beseft wat het eigenlijke doel daar van is, ben je wat mij betreft klaar voor seks. als je denkt dat het doel van seks het verkrijgen van goederen of diensten is zullen je ouders iig niet trots op je zijn.
Oud 27-07-2009, 18:29
Verwijderd
Duidelijk te weinig geslagen vroeger.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 18:51
Changshan
Changshan is offline
Vond je het leuk?
Oud 27-07-2009, 19:23
Verwijderd
ik heb zo maar het vermoeden dat dit een draak van een topic gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 19:40
Verwijderd
Het feit dat je dit topic opent betekent dat je het beter niet kan doen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 22:02
Bram838
Bram838 is offline
@ elvis presly/DePraatjesmaker
Wat een spampost...

Ik wil niet de mod uit gaan hangen ofzo maar een beetje respect mag best.

Afin OT;
Ik was zelf 14. Ik denk dat de jeugd tegenwoordig veel vroeger is met dit soort dingen. Als jij jezelf er goed bij voelt, vooral doen
Oud 27-07-2009, 22:59
SacredRose
SacredRose is offline
@Bram838 je behoort zelf nog tot die jeugd.

OT.
als jij daar blij van wordt zal het mij helemaal geen ene **** aan gaan
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 23:02
Verwijderd
Citaat:
@ elvis presly/DePraatjesmaker
Wat een spampost...

Ik wil niet de mod uit gaan hangen ofzo maar een beetje respect mag best.

Afin OT;
Ik was zelf 14. Ik denk dat de jeugd tegenwoordig veel vroeger is met dit soort dingen. Als jij jezelf er goed bij voelt, vooral doen
Nee, door polls op het internet die veel makkelijker anoniem kunnen worden gehouden en een minder groot taboe erop durven jongeren er sneller over te praten dan froegâh.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 23:10
Verwijderd
Citaat:

jij ook. dus? juist dan kun je daar wat over zeggen toch

@Dark Phoenix: alsof er geen 40jarigen zijn die nog veel beroerder schrijven, moeten die ook nog steeds wachten met seks

ontopic

ik vind 13 erg vroeg. hoewel je er lichamelijk helemaal klaar voor kunt zijn denk ik dat het geestelijk zelden het geval is op je dertiende. Ik was het in ieder geval niet..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 23:17
Bram838
Bram838 is offline
Citaat:

OT.
als jij daar blij van wordt zal het mij helemaal geen ene **** aan gaan
Als jeugd zijnde zit je midden tussen andere jeugd en zal je het eerder opmerken dan als oudere die niet meer met zoveel mensen omgaat van 13/14/15
Oud 27-07-2009, 23:31
SacredRose
SacredRose is offline
daar geef ik je gelijk in.en bartezz ook.
maar ik ging van wat jij zei meer uit van de jeugd die na jou zou komen.
ik bedoel daar mee. de jeugd van tegenwoordig vindt ik een uitdrukking voor de groep jongeren tusen de 14 en 17/ 18 in.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 23:36
Qimm
Qimm is offline
Seks op je 13e, hoe volwassen je je ook voelt, hoe lichamelijk ontwikkeld je ook wel niet mag zijn, ik vind het belachelijk en ik word er eigenlijk een beetje verdrietig van.
Kom maar terug als je aan het uitpuberen bent, niet aan het begin of zelfs voor het begin...
Oud 27-07-2009, 23:47
arPos
arPos is offline
ik was ook 13 maar "vaak" is dan weer zo'n krachtterm.
Oud 28-07-2009, 06:09
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Seks op je 13e, hoe volwassen je je ook voelt, hoe lichamelijk ontwikkeld je ook wel niet mag zijn, ik vind het belachelijk en ik word er eigenlijk een beetje verdrietig van.
Kom maar terug als je aan het uitpuberen bent, niet aan het begin of zelfs voor het begin...
Dat ja.
Oud 28-07-2009, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Dat hoeft niet, het is toch een uc.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 13:35
Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
ja, heel goed gezegd.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 14:56
zonietmij
zonietmij is offline
vind het eerlijk gezegd, kapot vies..
niet dat ik er van schrik ofzo, ken wel meer meisjes die dat doen op die leeftijd..
maar die worden ook uitgescholde, en een meisje die dat al doet, op zo'n jonge leeftijd heeft voor eeen jonge geen waarde meer..

te vaak aangeraakt, wij walgen van je..
en je word alleen maar gebruikt..
als je niet op past..
goodluck
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 15:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@Dark Phoenix: alsof er geen 40jarigen zijn die nog veel beroerder schrijven, moeten die ook nog steeds wachten met seks
Het zou wel beter zijn evolutionair gezien.

Hoe dan ook, het gaat vooral het overdreven hoofdletteren e.d. terwijl ik vind dat je voor seks beter wat volwassener kunt zijn.
Oud 28-07-2009, 17:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tja, je komt er vanzelf wel achter dat je er gewoon nog niet klaar voor was en nu waarschijnlijk door heel veel oudere jongens/mannen gebruikt ben.

Waarom wil je een mening van ons? Heb je er spijt van?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 20:42
T_ID
T_ID is offline
Nou ja, je kunt 'seks' tenminste spellen...
Oud 30-07-2009, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 21:52
Chocolatta
Chocolatta is offline
Ik wil je niet terechtwijzen ofso, maar 13 jaar is echt wel te vroeg..
De manier waarop je zegt 'ja, ik ben 13 jaar en heb al vaker seks' doet me denken dat je trots bent op jezelf om zoiets te kunnen zeggen. Moest ik jou zijn, zou ik beter van mijn jeugd genieten. Ik wil niet schijnheilig doen, ben zelf ook maar 14 bijna 15 jaar.
Maar voel me momenteel héeeel anders dan toen ik 13 was. Mijn kijk tegenover seks is ook heel anders dan toen. Mjaa.. je doet maar : )
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 23:21
Verwijderd
En dus ben je op je 14e wel klaar? 14 is ook nog altijd veel te jong.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 08:48
Qimm
Qimm is offline
geloof niet dat ze zegt dat zij al seks heeft, alleen dat ze nu al heel anders is dan vorig jaar. Of ik lees het verkeerd hoor.
Oud 31-07-2009, 11:11
GroeneDag
GroeneDag is offline
Op je dertiende vind ik zoiezo veel te vroeg. Mijn zus is dertien en als ik naar haar leven kijk... Zij is zeker nog niet klaar voor seks... Oké, ze weet er veel van. Maar omdat je weet wat Hitler deed, moet je toch ook niet een wereldoorlog opstarten? Op je dertiende moet je gewoon wat kijken, wat omgaan, hand in hand lopen, knuffelen, kussen ja.
Op je veertiende kan je dan wat verder gaan, maar persoonlijk vind ik dat je pas klaar bent voor seks rond je 15de.

Ik ervaar ook bij mezelf dat, hoewel ik al van m'n 10e/11e/12e weet wat mijn ouders deden opdat ik hier zou zijn, ik toch pas na een jaar of twee, drie, vier beter alles besef. Je gaat erover nadenken, je fantaseert wat en dan pas na een paar jaar voel je je er klaar voor. Ik ben zelf vijftien, heb nog geen vriendinnetje (komt doordat ik niet zo'n durver en sociaal mens ben, helaas) ook geen zoenen, kussen, knuffelen, moet ik allemaal missen , en ook geen seks (logisch). Vijftien vind ik ook best al een leeftijd waarop je daartoe "in staat" bent, ik bedoel, je puberteit is dan ook al een tijdje aan de gang. Op je dertiende begint hij bij de meesten pas.

Dertien is gewoon veel te jong, dan moet je gewoon met vriendinnen praten over welke celeb wel of geen hottie is, en met je vrienden erover praten of grapjes maken, maar niet al op een jongen afstappen en zeggen: Hé, wat ben je mooi, ik wil je kussen *kus* oké, laten we nu seks hebben.

Ik kan nu ook wel zeggen, ik ben er nu klaar voor, op m'n dertiende dacht ik dat ik het was, maar nu zie ik dat ik het niet was (het verstand komt met de jaren) enzo. Maar geldt dat dan daarom onmiddellijk voor alle anderen? Nou, als ik op mijn school rondkijk naar wat daar allemaal rondloopt... Tweedejaars, van veertien jaar meestal, die zie ik nog verder gaan dan alleen maar zoenen. Maar als ik naar eerstejaars kijk WIL ik me zelfs niet voorstellen dat die ook maar verder zouden (ge)gaan (zijn) dan kussen. Ze zijn amper anderhalve meter en hun reacties en gedrag is nog zo kinderlijk.

Nee, dertien is te jong, vanaf veertien valt dat mee en vijftien à zestien jaar is meestal een goed moment.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 11:39
Verwijderd
Ach, wat is vroeg? 13, 16 of 19...Er zijn betere dingen waar iemand zich druk om kan maken dan wanneer iemand begint aan seks. Het enige woord dat in mij opkomt is "whatever". Seks op jonge leeftijd hóeft geen trauma op te leveren, het is ook niet schadelijk en je kan er hooguit later spijt van krijgen. Maar wat dan nog? Er zijn zoveel dingen waarvan iemand spijt kan krijgen, dus zo'n 'big deal' is het ook weer niet. Kortom, ik vind dat men er te zwaar aan tilt.

Als het mijn eigen kind zou zijn, zou ik er een wat fellere mening over hebben, maar bij één of ander willekeurig forumertje niet.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Zij is zeker nog niet klaar voor seks... Oké, ze weet er veel van. Maar omdat je weet wat Hitler deed, moet je toch ook niet een wereldoorlog opstarten?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 11:46
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Ik kan nu ook wel zeggen, ik ben er nu klaar voor, op m'n dertiende dacht ik dat ik het was, maar nu zie ik dat ik het niet was (het verstand komt met de jaren) enzo.
Over enkele jaren besef je dat dat meestal evengoed geldt voor 15-jarigen die denken dat ze er klaar voor zijn...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 11:57
GroeneDag
GroeneDag is offline
Citaat:
Over enkele jaren besef je dat dat meestal evengoed geldt voor 15-jarigen die denken dat ze er klaar voor zijn...
Wie weet...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 15:23
Qimm
Qimm is offline
truth

15 vind ik ook nog behoorlijk jong voor dat soort activiteiten
Oud 31-07-2009, 16:41
anjali
anjali is offline
grappige topic mijn eerste zoen was toen ik 15/16 was....op mijn dertiende wist ik nog niet eens wat seks betekende...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 15:47
Verwijderd
Wat een gezeur, als je het veilig doet is er toch geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 16:42
arPos
arPos is offline
de vraag moet ook meer luiden: "ik schrijf:"GEEF JE MNEING !!!!!!!!!! ASJEBLIEFT!!!!!!!!" en heb seks, is dat verstandig"

Oud 01-08-2009, 19:00
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat een gezeur, als je het veilig doet is er toch geen probleem.
Exploitatie, misbruik van sociale positie, sociale druk, loverboys e.d....

Er zullen vast plenty kansloze rukkers van 16-21 hartstikke blij zijn met zo'n 13-jarig meisje die nog niet weet wat onder en boven is, maar zich wel het bed in laat praten.

Vraag 2: waarom zou je jezelf degraderen tot zo'n gebruiksobject?
Oud 01-08-2009, 22:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Eh, want iemand van 13 die seks heeft is automatisch een gebruiksobject en iemand die wacht tot ze.. 16.. 18.. 36? is niet? Ik mis hier een portie logica.
Oud 01-08-2009, 23:32
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Eh, want iemand van 13 die seks heeft is automatisch een gebruiksobject en iemand die wacht tot ze.. 16.. 18.. 36? is niet? Ik mis hier een portie logica.
Wellicht is de voorgaande alinea met uitleg over de achtergrond van die uitspraak lezen dan een suggestie?
Oud 01-08-2009, 23:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wellicht is de voorgaande alinea met uitleg over de achtergrond van die uitspraak lezen dan een suggestie?
Je gaat er gemakshalve vanuit dat dat gebeurt. Dat is niet juist, imo.

Edit: Ik zeg uiteraard niet dat het niet kan gebeuren (voordat ik nu opeens boze mensen krijg)
Oud 01-08-2009, 23:46
Dreadful
Dreadful is offline
Ik was ook 13, maar ik was er klaar voor. Dus het is helemaal aan jou wanneer je seks hebt voor het eerst. En dat was met een vaste vriend, die heel erg lief voor me was en waar ik ook echt om gaf, en hij om mij. Maar zoals jij zegt 'vaak' dan komt dat erg sletterig over bij mij eerlijk gezegd. Alsof je ermee te koop loopt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 13:04
alienware-m17x
alienware-m17x is offline
wat als je eigenlijk door je ouders word betrapt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Exploitatie, misbruik van sociale positie, sociale druk, loverboys e.d....

Er zullen vast plenty kansloze rukkers van 16-21 hartstikke blij zijn met zo'n 13-jarig meisje die nog niet weet wat onder en boven is, maar zich wel het bed in laat praten.

De meisjes die door loverboys worden misbruikt zijn meestal zwakbegaafd. Het gaat dus wat dit probleem betreft niet zo zeer om de leeftijd, ik denk dat je bij de gemiddelde vwo-leerlinge van 13 als loverboy weinig succes zult hebben. Al zijn er vast uitzonderingen op die regel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 23:59
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
De meisjes die door loverboys worden misbruikt zijn meestal zwakbegaafd. Het gaat dus wat dit probleem betreft niet zo zeer om de leeftijd, ik denk dat je bij de gemiddelde vwo-leerlinge van 13 als loverboy weinig succes zult hebben. Al zijn er vast uitzonderingen op die regel.
Als ik terugkijk naar mijn middelbare school periode... ;p
Mavo havo vwo, jonge meiden lieten zich altijd al makkelijk het bed inpraten door oudere jongens, ongeacht of het nou een loverboy is.

Alleen al om het feit dat je (hopelijk, mits je niet genetisch inferieur bent) als je ouder bent mensen ook beter kunt inschatten zou ik zeggen wacht er lekker even mee.
Al staat daar natuurlijk tegenover dat als je op je 13e wel een verkeerde persoon vertrouwt en iets doet waar je spijt van hebt, je daarvan leert en logischerwijs op jongere leeftijd al beter wordt in het inschatten van mensen.

De gemiddelde persoon/forumer, kan mij geen zak schelen wanneer die aan seks begint. Als het om mijn kind zou gaan ben ik met N00dles. Al vertrouw ik erop dat ik m'n kind goed genoeg kan opvoeden om zelf te weten wanneer hij/zij er klaar voor is en de juiste keuze te maken.
Oud 04-08-2009, 12:17
Verwijderd
welke idioot heeft deze topic gestart iemand heeft me gebruikers naam en wachtwoord gehackt wat is dit ik heb nooit seks gehad en ben er zeker nog lang niet klaar voor ik ben een laatbloeier
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 12:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
welke idioot heeft deze topic gestart iemand heeft me gebruikers naam en wachtwoord gehackt wat is dit ik heb nooit seks gehad en ben er zeker nog lang niet klaar voor ik ben een laatbloeier
Gelukkig is er altijd nog de IP check functie.
Oud 05-08-2009, 21:12
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
13V

Oud 05-08-2009, 22:22
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
wat als je eigenlijk door je ouders word betrapt
"Hey pa, trio'tje?"
Oud 06-08-2009, 21:10
Zonebril_Summer
Zonebril_Summer is offline
hee..
ik zie het maar zo::
hoe vaker een jongen in je lichaampje te keer gaat,, hoe wijder je kutjee is
en hoe meer ervaring..
of niet dan >?? dan ben je zker nu al klaar voor anaal?
o je hebt het al gedaan ? !!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten