Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2009, 17:53
Verwijderd
Ja als ik op school zeg,
'Ik ga wat met me ex doen als vrienden.'
zeggen ze; 'Dat hoort niet!, dat is heel raar als je met je ex wat gaat doen.'

Ik trek me er niks van aan, maar ik vind het niet raar, en nu zeggen ze op school steeds dat ik raar ben, is dat echt zo erg dat ik wat met me ex iets doe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2009, 18:02
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou het raar zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 18:08
Kitten
Kitten is offline
Nee. Je ex is gewoon iemand in deze wereld. Als je vrienden kan zijn met die persoon is dat toch prima?
Oud 09-05-2009, 18:24
Nona
Nona is offline
Dat soort dingen moet je gewoon voor jezelf beslissen. De meeste mensen van jouw leeftijd hebben nog niet zo heel veel ervaring met relaties en denken nog binnen hokjes van GTST en hoe mensen na een relatie met elkaar omgaan. Dat het bij jou niet zo loopt is echt niet raar, dus doe gewoon wat goed voelt voor jou.
Oud 09-05-2009, 20:45
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 20:57
Verwijderd
Ja, ik vind echt vet raar dat ze zo reageren..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 21:25
Verwijderd
Het lijkt me niet relevant of het "raar" is of niet, het lijkt me wel relevant of jij het leuk vindt om "gewoon" vrienden te zijn met je ex. Als je relatie niets voorstelde gaat dat vaak ook prima.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 22:31
Alyssia
Alyssia is offline
Beter toch, dat je vrienden kan zijn met je ex? Niks raars aan. Geeft volgens mij alleen maar aan dat jullie al een stuk volwassener zijn dan jullie leeftijdsgenoten.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 07:44
GingerKid.
GingerKid. is offline
nee helemaal niet raar,

juist leuk lijkt me
Oud 10-05-2009, 10:57
Verwijderd
Gelukkig, ik vind echt vet leuk om dingen te doen met hem
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 17:06
GingerKid.
GingerKid. is offline
Ik zou zeggen lekker doen dan! =D
Oud 11-05-2009, 17:49
remy476
remy476 is offline
Ik heb geen ruzie ofzo met mijn ex-en. Ik kan me wel bedenken dat het straks voor je partner niet zo leuk is als je met je ex gezellig gaat winkelen...of ben ik nu de enige?
Oud 12-05-2009, 13:09
igfy
igfy is offline
Het hangt er ook een beetje van af hoe serieus en lang de relatie was en hoe het uitging. Ik heb exen die ik liever niet meer wil zien, maar ook exen waarbij het allemaal niet zo veel uitmaakt.
Oud 12-05-2009, 13:22
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Dat soort dingen moet je gewoon voor jezelf beslissen. De meeste mensen van jouw leeftijd hebben nog niet zo heel veel ervaring met relaties en denken nog binnen hokjes van GTST en hoe mensen na een relatie met elkaar omgaan. Dat het bij jou niet zo loopt is echt niet raar, dus doe gewoon wat goed voelt voor jou.
inderdaad
je kunt gewoon vrienden zijn met je ex hoor, zolang je daar geen rare gevoelens bij krijgt, is er niets aan de hand. Vaak als mensen wat ouder worden, worden relaties ook veel serieuzer en langduriger, waardoor een ex ook veel gevoeliger ligt en een vriendschap dan veel minder voor de hand ligt Maar zolang jij niet van dat soort gevoelens last hebt, is er toch niets aan de hand
Oud 14-05-2009, 14:28
Verwijderd
Ja, we hadden maar 3 maand en toen zyn we er gewoon achter gekomen dat we gewoon beter vrienden kunnen blyven, dus we hadden niet echt superlang ofzo, en ik heb nu geen vriendje..
en nee ik heb niet echt van die gevoelens meer,,
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 15:54
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ik heb zelf geen exen

Mijn vriend wel, en inderdaad, met sommigen kan je wel omgaan en met anderen niet!

Kijk, als je bruut bent vreemdgegaan en/of slaande ruzie hebt gehad voordat het uitging kan ik me voorstellen dat je elkaar niet meer wilt zien. Als het gevoel bij een van beiden gewoon weg was, en bij de ander na verloop van tijd ook, dan denk ik dat je best vrienden kunt worden.
Oud 30-05-2009, 16:12
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja als ik op school zeg,
'Ik ga wat met me ex doen als vrienden.'
zeggen ze; 'Dat hoort niet!, dat is heel raar als je met je ex wat gaat doen.'

Ik trek me er niks van aan, maar ik vind het niet raar, en nu zeggen ze op school steeds dat ik raar ben, is dat echt zo erg dat ik wat met me ex iets doe?
als je bevriend bent met je ex hoef je hem niet als ex aan te duiden maar gewoon als een vriend, dan ben je ook meteen al die bemoeienissen van anderen kwijt.

Ik ben ook al jarenlang bevriend met mijn ex. Niks raars aan.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 01:31
Mephisto
Mephisto is offline
Één keer trek je de conclusie. Vriendschap is een illusie.
Oud 03-06-2009, 18:03
Verwijderd
Haha, dat kan ik doen.
Bedankt trouwens
x
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 20:32
Verwijderd
Mijn ex is de grootste eikel die ik ooit heb gekend, dus nee. Geen vrienden met mijn ex.
Maar ik ken genoeg mensen die het wel kunnen, dus waarom niet? Doe wat goed voelt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 14:54
Issun
Issun is offline
Mijn ex is nog steeds één van mijn beste vrienden, dus het kan best.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 17:19
boet
boet is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 22:52
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
zijn met een "y" schrijven, dat is pas raar.
Oud 07-07-2009, 06:42
miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben met een aantal exen nog wel bevriend, maar ik merk wel dat die vriendschappen anders zijn dan met anderen. Bij exen bewaar ik een bepaalde afstand. Ik wil daar duidelijker de grens aangeven denk ik. Maar opzich is het natuurlijk prima om vrienden met je ex te zijn. Je hebt ooit een relatie met diegene gehad omdat je het een leuk persoon vond neem ik aan.
Reageren

Regels voor berichten