Ik kom net terug van 2 weken frankrijk met mn liefje en nogal veel en heftig seks gehad,
nu was het de laatste keer ook heftig maar was ze nogal mja, droog vanbinnen een beetje (was 3de keer op rij)
nu heb ik ontdekt dat mijn eikel zo aan het vervellen is ofzo, er zitte witte pelletjes en rode vlekjes op, maar doet geen pijn ofzo.
iemand die al iets soortgelijk heeft meegemaakt en misschien weet wat er aan te doen?.
Jeukt het? Zou misschien een schimmelinfectie kunnen zijn? Heeft zij ook ergens last van of..? Even huisarts bellen lijkt me geen verkeerd idee iig.
+ -> L&G
Nee echt niet, doet geen pijn, jeukt niet, gewoon bovenste velletje van eikel dat licht vervelt , nogal bizar kan het gewoon van de wrijving niet zijn fzo?
Je kunt altijd even naar de dokter bellen. Misschien dat de assistente je er al meer over kan vertellen, waardoor je niet naar de dokter hoeft. En, misschien even google'en? Doet soms ook wonderen
Persoonlijk denk ik dat het de laatste is. Dat stopt na een paar dagen wel. Misschien dat je eikel iets geirriteerd is en daardoor extra smegma gaat aanmaken??
Persoonlijk denk ik dat het de laatste is. Dat stopt na een paar dagen wel. Misschien dat je eikel iets geirriteerd is en daardoor extra smegma gaat aanmaken??
Je lichaam maakt geen smegma aan. Smegma hoopt zich alleen op als je je eikel nooit wast.