Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2009, 10:02
Sleeping Within
Sleeping Within is offline
Hey,

Ik zit met een vervelend probleem in mijn hoofd. Er is een jongen die ik al ongeveer anderhalf jaar ken, maar dan vooral online. Ik heb altijd wel iets gevoeld voor hem, maar omdat hij al een vriendin had heb ik nooit het idee gehad dat ik een kans maakte. Ik heb wel een wat met hem zitten flirten en hij voelde (naar eigen zeggen) ook wel wat voor mij. Maar aangezien hij al een vriendin heeft zat hem dat niet helemaal lekker. Een paar maanden geleden hebben we elkaar voor het eerst ontmoet en sindsdien is er een hoop gebeurd.

We hebben elkaar ondertussen al een aantal keren gezien, en het leek best lekker te gaan. Een paar weken terug heeft hij het uitgemaakt met zijn vriendin, en hoewel ik daar in het begin heel blij mee was, weet ik niet hoe ik me er nu over voel. Ik voel me er enig sinds schuldig over, maar toch wil ik dat hij de mijne wordt. Alleen krijg ik het idee dat hij er spijt van heeft dat hij dat gedaan heeft. Ik heb totaal geen idee hoe dingen ervoor staan, hoe en of ik een kans maak enzo

Elk beetje advies zou leuk zijn..
(PS: hoop dat het een beetje duidelijk is)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2009, 10:14
Verwijderd
Hoppa, batsen maar.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 11:30
cenerentola
cenerentola is offline
Vraag of hij spijt heeft, misschien denk jij van wel, maar is dat helemaal niet zo. Je moet ook nog eventjes geduldig zijn, misschien wil hij zich niet meteen in een nieuwe relatie storten en heeft hij eventjes tijd nodig om de breuk te verwerken.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 13:39
Verwijderd
Even voor alle duidelijkheid en voor de smeuïge details: hij is vreemdgegaan met jou?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 13:54
Sleeping Within
Nee, er is verder nog niks gebeurd tussen ons
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 16:45
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Nee, er is verder nog niks gebeurd tussen ons
Heeft hij het met haar uitgemaakt om bij jou te kunnen zijn of was er een andere reden voor de breuk?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 17:24
Sleeping Within
Hij had het uitgemaakt vanwege mij, maar ja... wat maakt dat uit als hij er toch spijt van heeft
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 17:40
Alyssia
Alyssia is offline
Nouja, je weet helemaal niet of hij spijt heeft, dus als je dat eerst eens even vraagt... Misschien is dat rotgevoel wat je nu hebt wel helemaal niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 03:49
Verwijderd
Ik weet niet of het echt verstandig is om een relatie met iemand te beginnen die net uit een andere relatie komt, want daar ben je natuurlijk nooit zomaar overheen.

Over zijn spijt. Vraag het hem gewoon. Dat is de enige manier waarop je daar achter kunt komen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 09:05
Tolchok
Tolchok is offline
Citaat:
Ik weet niet of het echt verstandig is om een relatie met iemand te beginnen die net uit een andere relatie komt, want daar ben je natuurlijk nooit zomaar overheen.
Dat weet ik niet zo zeker. De topicstartster zegt dat hij het voor haar heeft uitgemaakt, toch? Dat is toch goed?

Sleeping Within, ik denk dat de weg nu vrij is voor jou, en dat je ervoor kunt gaan. Natuurlijk kan hij niet uit die relatie stappen alsof het hem allemaal niets doet (hij heeft toch ook een hart), uiteraard doet dat even pijn. Maar misschien zit het wel zo goed tussen jullie dat dat allemaal gauw voorbij gaat.

Wie niet waagt wie niet wint... ik zou het proberen en zien waar het schip strandt. En met hem praten als dingen niet ok lijken te zijn.
Oud 12-08-2009, 13:42
Sleeping Within
Mja, ik zal het hem morgen eens voorzichtig vragen, ik zie hem dan toch weer In ieder geval bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 21:20
Sleeping Within
Ik heb het gevraagd vandaag maar kreeg een beetje een ontwijkend antwoord, misschien dat hij het zelf nog niet weet of zo dus ja... echt veel heb ik er niet aan gehad
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 04:47
Verwijderd
Wat zei hij precies?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 11:35
Sleeping Within
Dingen als "Mwa... ik weet het niet", "Het is wel even wennen..." of gewoon "Ach..."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 11:38
Verwijderd
Ja, dat is inderdaad niet echt al te duidelijk. Lijkt me niet al te fijn om met hem een relatie te beginnen als hij zelf (obviously) niet eens weet of hij een goede keuze heeft gemaakt.

Heeft-ie wel al iets losgelaten over of hij met jou verder zou willen? Of ook dat niet?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 11:45
Sleeping Within
Hij heeft dat nog niet recht uit gezegd, maar hij komt wel geïnteresseerd over (maar ja.. dat komt misschien ook omdat ik het zo wil zien).
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 11:53
cenerentola
cenerentola is offline
Misschien moet je het er maar bij laten en nergens op hopen, want die jongen weet niet wat hij wil en houdt je aan het lijntje. Als hij eindelijk weet wat hij wil en jou echt leuk vindt, dan zal hij vanzelf wel weer contact met je zoeken. Zo weet je ook meteen of hij echt serieus is en voor jou wil gaan
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 22:51
Sleeping Within
Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten