Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
- Ik kan goed leren
- Ik weet vrij veel dingen - Ik ben aardig - Ik ben niet bang om rare dingen te doen - Ik ben muzikaal - Ik ben vrolijk - Ik ben altijd bereid mensen troost of hulp te bieden - Ik kan goed relativeren
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dit is vrij offtopic, en ik wil die arme Missy geen stress bezorgen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Neemt nog steeds niet weg dat het niets zegt over een individu. |
![]() |
||
Citaat:
@Discussiërende mensen: Open anders een nieuw topic, anders graag per PM, want anders is het offtopic.
||
Citaat:
Maar het ging over grappigheid en ik ken eigenlijk best veel grappige chickz0rz en ook heel veel humorloze dudes.
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() Ken trouwens meer goeie vrouwelijke illustratoren/striptekenaars dan mannen, maar dat komt misschien ook wel weer omdat ík een vrouw ben - valt me vaker op dat werk van mannen me vaak minder ligt dan dat van vrouwen, wat dan weer omgekeerde discriminatie is, maar niet expres? In die zin zal het 'discriminatieprincipe' ook wel werken, als mannen de canon samenstellen komt er ook in wat mannen goed vinden. En bijvoorbeeld dingen als dat het beroep van dokter aan status afneemt nu er meer meiden dan jongens zijn die geneeskunde studeren - op de een of andere manier krijgen dingen vaak meer status toebedeeld omdat het door een man gedaan wordt? Niet bewust natuurlijk, maar op een vaag onbewust niveau. Ik daarentegen! Ik: -ben intelligent -muzikaal -neem het leven bij voorkeur niet te serieus, behalve als ik dat even vergeet -wetenschappelijk bekwaam -kan goed schrijven -en tekenen -en pianospelen -ben grappig -zie er relatief leuk uit (soms) -kom schijnbaar stoer over -maar ben stiekem lief -ken mezelf behoorlijk goed -ben niet verlegen -en eerlijk -ordelijk en stipt -maar hou toch van spontane impulsieve acties -kan zo nog wel uren doorgaan |
![]() |
|
Hmm, ik kan slechts een paar dingen bedenken:
- Ik ben atheďst. - Ik ben een dierenliefhebber. - Ik ben met weinig tevreden, althans wanneer het op materiële zaken aankomt. - Ik ben meertalig opgegroeid. - Ik heb een talenknobbel en heb daardoor een zeer goede schriftelijke beheersing van het Nederlands en Engels. - Ik ben niet bang om mijn eigen gevoelens, wensen, etc. op te offeren voor het grotere goed omdat ik anders niet met mezelf zou kunnen leven (dus, in andere woorden: ik ben niet egoďstisch tot op het bot).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat meisjes er beter in zijn, ik vond het alleen wel opvallend. Oh ja, ontopic: - Ik heb ook een talenknobbel en ik kan heel goed woordjes stampen. ![]() |
![]() |
|
-ik ben intelligent
-ik probeer altijd zo aardig mogelijk te doen -ik ben vredelievend -ik kan goed zingen -ik wil helpen -ik heb een enorme talenknobbel (ik ben 13 en spreek Nederlands, Engels en Frans) -ik hou erg van kunst -en muziek -mensen kunnen op me bouwen -ik kan geheimen bewaren Oh ego!
|
- Gezellig, druk, verder goed gestoord
- Ben clean als het om drugs en roken gaat - Schrijf gedichten over mijn emoties - Heel emotioneel voor een jongen en ben blij dat ik er voor uit durf te komen *verder ben ik geen emo hoor draag geen volle zwarte kleding alleen t-shirts met leuke prints erop* - Ben behoorlijk slim op sommige momenten *zolang ik niet in de klas zit maak ik domme opmerkingen voor iemand met een IQ van 40* - Lachen valt er wel met mij - vind dat ik behoorlijk goed kan computeren ![]() - Houd Van dieren en voedsel *op sommige punten vooral goed, zoals vlees =D combinatie van me 2 lievelings dingen op mijn vriendin na*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|