Ik heb het hem verteld door de brief te laten zien voor het onderzoek waarop stond dat ik daarop getest moest worden, en toen vroeg hij: van mij? Toen zei ik ja ( want ik heb 1 keer eerder een vriend gehad, en na hem heb ik me op alles laten testen omdat ik hem niet zo vertrouwde mijn ex he en daar is niks uitgekomen ). Dus als ik het zou hebben zou het van mijn vriend moeten zijn, maar hij zegt dat dat niet kan, hij zei niet dat hij geen symptomen had ofzo. Maar hij heeft eerder wel eens verteld dat hij toen hij seks had met zijn ex-en dat die geen condoom heeft gebruikt, dus beetje dubbel gevoel nou. Aan de ene kant geloof ik hem wel dat die zegt dat het niet van hem kan zijn, maar aan de andere kant heb ik dan zoiets van ja je hebt het wel zonder condoom gedaan.
Maar mijn huisarts heeft niet gezegd hoelang het duurde nee. Ze deed een beetje raar vond ik. Ik vertelde het verhaal, ging ze mijn onderbuik onderzoeken, en toen zei ze dat ik getest moest worden op chlamydia en dat de assistent de spullen klaar ging maken voor het lab ( gewoon urine buisje en die brief waarop staat waar ik op getest moet worden en zo'n zak waar het in moet en die zei verder ook niks

)
Maar ik geloof toch nog steeds niet dat ik het heb, aan gezien ik vanaf mijn 12de al aan de pil ben en dit mijn 4de pil al is ( ben nu 19 ) en heb altijd gezeur gehad met de pil dat die de ene keer wel werkt en de andere keer niet