Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb niet zo veel met tarin kowt, antwerpen however, dat is een asset waar ik wel enige plannen mee zou hebben.
sociale dienstplicht vind ik overigens geen slecht idee, gewoon een half- of heel jaartje tussen middelbare school en vervolgopleiding wat doen voor de samenleving om het eens van een ander oogpunt te bekijken, plus heb je even rust van de boeken. echter dat lijkt me onmogelijk met de huidige IBG regels, het is al lastig genoeg om (als je niet door ouders gesponsort wordt) je opleiding in een teug door af te krijgen binnen de gegeven tijd (lees binnen de tijd dat je geld van het ibg 'mag' lenen), zeker bij 4 tot 6 jaars opleidingen.
||
![]() |
Citaat:
ze moeten gewoon meer toezicht houden bij een taakstraf en de taakstraf een beetje nuttig maken; niet 100 man week na week dezelfde vierkante meter laten schoffelen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, want die arme stukken tuig, zijn zo teer en breekbaar... Dat is echt onzin. Van een beetje discipline is nog nooit iemand minder geworden. En laat het tuig maar eens voelen hoe het is, als je stevig word aangepakt door een drilsergeant. @Kazet: Waar baseer jij dat op, als ik vragen mag? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja hoho, dat zijn excessen, daaraan kun je nooit stellen dat je je er niet leert te gedragen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Discripline ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die jongens hebben geen enkel ritme. Ze doen maar wat. Spijbelen, beetje stoer rondhangen op straat, laat naar bed, en laat opstaan.
Het eerste waar ze mee geconfronteerd zullen worden is dat ze ritme krijgen. Zolaat op, dan moet je een x-aantal dingen doen. En dan paraat staan voor een oefening. Of training. Of les. En als je een grote muil hebt, dan kun je je gaan opdrukken. Als je de fout ingaat idem. Etc. Je wordt discipline bijgebracht. Dat begint al klein: van het opmaken van je bed, en het poetsen van je schoenen, tot nauwgezet de grotere taken uitvoeren die je moet doen. Ik denk dat dergelijke discipline er best ingestampt mag worden bij de etterbakjes van de straat. Want als je bekijkt wat ze wezenlijk zijn of kunnen, blijft er weinig over... |
![]() |
||
Citaat:
|
Komen er al niet heel veel criminelen uit het leger? Het enige wat handig zou kunnen zijn, dat ze tijdens een oorlog worden ingezet. Zij in de vuurlinie, ik wat langer de tijd om hier weg te wezen
![]() En verzorgingsplicht lijkt me geen goed idee, daar wil je toch niet door geholpen worden.
|||
Citaat:
Citaat:
Door ze een doel te geven, kunnen sommigen juist zichzelf verbeteren. Ik zeg niet dat voor iedere raddraaier (mooie term btw) een verzorgingstaak het juiste werk is, maar dat je gewoon de juiste taak voor die persoon moet zoeken. Voor de een is dat de zorg, voor de ander het leger (heeft bij mijn neefje heel goed geholpen, helaas is hij afgekeurd wegens medische redenen, maar nu heeft hij tenminste wel plannen gemaakt en wil hij de havo gaan doen), voor een ander weer de horeca of weetikveel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Welnu, het zal voor velen, en not to mention de samenleving, nuttig zijn als je ze in een organisatie stopt waar dat hebben niet optioneel is. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jammer dat we de mijnen niet meer gebruiken, anders konden ze fijn naar Limburg. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zeggen dat de gemiddelde professionele crimineel met de gemiddelde personeelsplanner kan concureren, behalve dan dat je als personeelsplanner nauwelijks ambitie zal kunnen ontwikkelen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-07-2009 om 11:02. |
![]() |
||
Citaat:
En verder wat Gatara al stelde.
||
Citaat:
|