Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is die Elize een enorme domme tut, dat ze telkens weer gaat vragen of er "meer" is tussen de danskoppels dan het zijn van danspartners. Kom op, hoe onprofessioneel?? Dat is sowieso al een enorm irritant vooroordeel, en vind dat het echt not done is dat als presentatrice telkens te laten blijken.
Verder vind ik het een mega-irritant programma, maar heb ik genoeg met dans om het toch te kijken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik kijk het ook alleen maar voor de dans.
Bram en Julia zullen wel goed zijn geweest, maar ik kon het amper zien door die felle lamp in de camera. Hadden meer mensen dit probleem? Anouschka en Uri waren echt heel mooi net, echt super. En die hiphop lyrical vond ik ook echt heel mooi. Giotta en Ceraldo moeten nu toch echt in de dance for your life hoor... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, heel irritant het licht. Sowieso zijn de cameramensen/regisseur niet zo heel ervaren in het filmen van dans denk ik :/ Het komt zo vaak niet goed uit, echt zonde.
Inderdaad Giotta en Ceraldo. Je hoeft het niet perfect te doen, maar tenminste met energie.. en dit zag er echt al heel gauw uit alsof ze te moe waren om nog alles te geven. Not done. |
![]() |
|
![]() |
Ik kijk het niet meer zo graag. Audities en zo waren erg leuk, kon je het dansen goed zien. Maar nu, die lui kunnen echt niet filmen. En staat die camera eindelijk stil, dan zijn er wel een miljoen flitslampen waardoor je het nog niet goed ziet. Echt zonde, want ze dansen wel goed, alleen het komt niet goed uit.
Ik he trouwens geen favorieten, ken ook geen namen. Vind Dan Karaty wel een leuke vent!
|
Verwijderd
|
Ja, want er is niet voor niks de Dance for your Life. Als hij zelf echt een van de beste dansers was geweest, hadden ze van die andere jongens er wel uit gegooid. En Dan had vorige aflevering al gezegd dat hij Ceraldo en Giotta beide bij de zwakste dansers vond horen.
Maar de jongens reageren elke keer een beetje raar en zwak als ze er uit moeten. Heel anders dan de meisjes. Ik heb het niet gezien gister, maar ik vind het niet erg dat Ceraldo en Giotta er uit zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Jeej, Ceraldo eruit.
![]() ![]() Dat licht en camerawerk was echt slecht weer. ![]() ![]() Wat een troep en gebabbel zenden ze uit. Ik had me ook nog geërgerd aan die laatste aflevering vóór de liveshows die gebruikt werd om alleen maar bekend te maken wie er door waren. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terecht dat Bram en Ivan doorgingen, briljante dances for your life. Oh, en ik denk dat Bram en Julia bij de laatste koppels zaten door het slechte licht bij hun dans. Dat moet hun wel stemmen gekost hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging even kijken op de site omdat ik benieuwd was na al die verhalen over de verlichting, maar wow, bij Julia en Bram kon je écht maar de helft zien van wat ze deden!
![]() Oeh, en die mannen zijn wel sexy zeg! Giannini en Timor, zonder tshirt, wauw! ![]() Wie is die Penny? Ik vind het maar een irritant mens. Laatst gewijzigd op 07-11-2008 om 14:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar als Giotta minder goed danst, dan kan hij toch nog wel goed dansen? 90% van elke dans doen ze toch onafhankelijk van elkaar (als in dat ze niet elkaar hoeven rond te zwiepen of op te tillen, dus elkaar niet aanraken), en dan kun je toch ook laten zien wat je kan?
Lijkt me eerder dat als Giotta zoveel slechter is, Ceraldo er ook zoveel beter tegen afsteekt als hij echt zo goed is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond de dans van Giannini en Anne-May het beste van de afgelopen week. Ongelooflijk mooi. Favo koppel: Julia & Bram. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is dat het dansen zo geweldig is, maar verder..
De belichting was alweer zo slecht een paar keer, reclame om het kwartier (mja, je moet wat als je met 6 koppels 1,5 uur moet opvullen, en dus 2 koppels per half uur kan uitzenden), en de ondertiteling is vreselijk! Ze vertalen maar de helft, het loopt niet synchroon met wat er gezegd wordt, en het stikt van de spel- en typfouten. Ik negeer de ondertiteling nu maar gewoon. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik heb bij Dan Karaty het idee dat hij een paar favorieten heeft (Gianinni als persoon en Timor/Annemiek als koppel), en dat hij daar gewoon nooooooit kritiek op zal geven, ook al doen ze het niet perfect. En dat vind ik een beetje stom. Iedereen zal wel favorieten hebben, maar dat betekent niet dat je ze dan niet ook wat kritiek kan geven als ze het niet perfect uitvoeren.
Wow, ik vond die dans van Sigourney en Ivan zoooo gaaf! Maar de jury was ook zo enthousiast vanwege de choreografie, maar dat vind ik eigenlijk niet helemaal eerlijk. Als danser kun je die niet uitkiezen, maar het is duidelijk dus wel van invloed. Julia en Bram vond ik ook heel gaaf, en de rest vond ik ook heel goed, ben toch blij dat ik geen jury ben! Laatst gewijzigd op 13-11-2008 om 20:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik post vrolijk door!
Die Dance for your Life van Gianinni! ![]() Ik denk/hoop dat anne-may er uit gaat vanavond. Van de jongens weet ik niet. Gianinni vast en zeker niet met al het commentaar dat hij altijd krijgt. Timor en Annemiek zijn de enige twee die nooit een Dance for your Life hebben hoeven doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@nyawa: precies!
En bij Julia en Bram (dacht ik) zeiden ze 'ooh, toen ik het begin zag, dacht ik: dat wordt echt helemaal niks!' Maar dat kwam ook puur en alleen door de choreografie, en ik vind dat ze dansers op hun danstalent moeten beoordelen, hoe goed of slecht ze de choreo ook vinden.. Maar het is natuurlijk ook wel heel makkelijk om iets extra leuk te vinden als de choreo ook gewoon heel gaaf is. |
![]() |
|
Die spelfouten bij de ondertiteling komen doordat het een live show is en dus meteen nadat Dan iets zegt, de ondertiteling moet worden ingevoerd. Je krijgt dus sowieso iets vertraging, omdat je van te voren nog niet weet wat hij gaat zeggen. En de spel/typfouten komen omdat het dus zo snel wordt ingetoetst
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
De Kantine |
Saai me a river! #1399 Verwijderd | 500 | 06-06-2011 22:28 | |
De Kantine |
dans-pasjes help ons (A) miesmo | 29 | 26-01-2011 12:19 | |
De Kantine |
Afkorten van url's en/of zoektermen in de adresbalk. Verwijderd | 6 | 19-02-2010 15:21 | |
De Kantine |
Presaaidential elections! I'm super serial! #400 Swlabr | 500 | 31-10-2008 17:15 | |
De Kantine |
Lay Down Saailly #399 Verwijderd | 500 | 30-10-2008 22:01 |