![]() |
|
Ok, mijn internet is op het moment n beetj raar :9
Sommige pagina's zoals www.youtube.com of www.mysoju.com duren echt heel lang voordat ze geladen zijn, of laden gewoon helemaal niet ((bij mysoju.com was het laadbalkje naa een paar uur nog op de helft)) echt vet iriitant :0 Andere pagina's laden weer heel snel bv www.microsoft.com Ik heb een windows XP dualboot met Linux ubuntu studio, ik zit op het moment op mn windows (heb pas Veoh compass geinstalleerd :9 ), en ik gebruik gewoon explorer (heb firefox nog niet gedownload) Linux is meestal wel sneller dan mn XP maar dit is een beetje vreemd. Op het moment laad niks meer wat ik heb opgestart -.- Soms gaat het zelfs gewoon weg en is het gewoon een lege pagina zonder dat hij bezig is met laden, super irritant Ik heb wel problemen met mn Linux in firefox, soms word er niet gereageerd als je op een bepaalde knop drukt. (bv. 'nieuwe topic versturen' bij dit forum, of 'google zoeken'), en heel vaak loopt internet (vooral YouTube) even vast. Als je dan een ander programma opent (bv tekstverwerker en dan iets typen), dan word hij weer normaal. EDIT: niks doet het meer behalve scholieren.com xDDD Lekker veel probleempjes met mn pc op het moment laa~ Thanksuu.
Laatst gewijzigd op 17-07-2009 om 16:10. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|