Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2009, 15:05
Lychee
Lychee is offline
Ok, mijn internet is op het moment n beetj raar :9
Sommige pagina's zoals www.youtube.com of www.mysoju.com duren echt heel lang voordat ze geladen zijn, of laden gewoon helemaal niet ((bij mysoju.com was het laadbalkje naa een paar uur nog op de helft)) echt vet iriitant :0
Andere pagina's laden weer heel snel bv www.microsoft.com
Ik heb een windows XP dualboot met Linux ubuntu studio, ik zit op het moment op mn windows (heb pas Veoh compass geinstalleerd :9 ), en ik gebruik gewoon explorer (heb firefox nog niet gedownload)
Linux is meestal wel sneller dan mn XP maar dit is een beetje vreemd. Op het moment laad niks meer wat ik heb opgestart -.- Soms gaat het zelfs gewoon weg en is het gewoon een lege pagina zonder dat hij bezig is met laden, super irritant

Ik heb wel problemen met mn Linux in firefox, soms word er niet gereageerd als je op een bepaalde knop drukt. (bv. 'nieuwe topic versturen' bij dit forum, of 'google zoeken'), en heel vaak loopt internet (vooral YouTube) even vast. Als je dan een ander programma opent (bv tekstverwerker en dan iets typen), dan word hij weer normaal.

EDIT: niks doet het meer behalve scholieren.com xDDD

Lekker veel probleempjes met mn pc op het moment laa~
Thanksuu.

Laatst gewijzigd op 17-07-2009 om 16:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2009, 15:37
freyk
freyk is offline
zit je achter een router? Zo ja, herstart dat ding.
Oud 17-07-2009, 16:13
Lychee
Lychee is offline
Netwerkcontrole voor Windows XP:
Er is een probleem met de catalogus van Winsock-providers op deze computer gevonden. Deze catalogus wordt gebruikt voor de communicatie van programma's met deze computer via het netwerk. Wilt u de catalogus op de standaardconfiguratie instellen? Deze computer moet mogelijk opnieuw worden opgestart om de netwerkverbinding te herstellen.
Ok, dat ga ik dus nu doen, en ik denk dat het dan wel goed is, maar wat bedoelen ze precies hiermee?
Oud 17-07-2009, 16:35
Koning
Koning is offline
Even in een dos prompt: "netsh winsock reset" doen. Je verliest er niets mee ofzo
Oud 17-07-2009, 23:27
Lychee
Lychee is offline
thanks was al gelukt ^_^ EDIT: zou iemand me misschien kunnen zeggen waar dit door komt, want ik heb het nu een tweede keer, als het vaker voorkomt zou ik liever het probleem meteen helemaal oplossen

Laatst gewijzigd op 18-07-2009 om 07:16.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 08:01
freyk
freyk is offline
Welke oplossing heb je uitgevoerd?
En zijn deze problemen bij beide os'sen opgelost?
Reageren

Regels voor berichten