Ah, veel vragen. Heerlijk!
Mijn favoriete soort fruit is frambozen. Maar dan wel zacht en zoet, liefde! Ik heb (shame on me!) mijn veterstrikdiploma niet gehaald. Gelukkig kan ik het nu wel. Ik woon in Enschede. Mijn grootste blunder, hmm moeilijk... ik zou het momenteel echt niet weten. Van de afgelopen week wel, ik liep tegen een tafel op die een normaal mens onmogelijk over het hoofd kan zien.
Nog niet, volgens mij als 1 van de weinige Nederlanders. Er staat echter wel een IKEA kast met allemaal hokjes (enig idee wat ik bedoel?) op mijn verlanglijst. Of nee, wacht! Ik heb een rode locker (jaja een echt kluisje) van de IKEA.
Ik ontbijt meestal met muesli met grote stukken chocola erin (aanrader!), maar als ik brood eet zijn het tosti's, en dan met kruiden bovenop de kaas en curry om het in te dippen, of pindakaas met hagelslag.
Het ligt helemaal aan de vrouw, al ben ik geen fan van glimmende lederen laarzen waar men dan ook nog eens de broek in douwt.
Mijn laatste droom was toevallig afgelopen nacht, hij was zeer boeiend. Ik maakte wraps met pittige tofu reepjes, pittige salsa saus en groente, verder deed ik er oude kaas over. Sorry voor de overload aan details.
Stukjes in jam storen mij soms lichtelijk, maar raar genoeg ligt dat aan de smaak. Bij kersen is het lekker! Het smeert irritant though. Ooh en terugkomend op je boterhamvraag, op een croissant doe ik wel altijd jam. Standaard.
Ik heb wel eens twee verschillende sokken aan, door mijn chaotische gedrag is dit onvermijdelijk.
Verder ben ik slechts 1,65.
En in de zomer slaap ik in mijn boxer. Als er tenminste normale temperaturen zijn, nu slaap ik in een trui+joggingbroek. Dit valt ook te wijten aan mijn optimisme, ik heb mijn dekbed al uit mijn sloop gehaald.
Ga jij nu dezelfde vragen voor mij beantwoorden, ondanks dat dit niet jouw introtopic is?