Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2009, 19:15
Vivian.
Vivian. is offline
Goedenavond forummers,

Ik ben Vivian, 17 jaar en woonachtig in Enschede.
Hier ga ik ook naar school, volgend jaar heb ik mijn vwo-examens. Met Economie&Maatschappij als profiel, al vraag ik me wel eens af of ik wel het goede profiel heb gekozen.

Vraag gerust wat je allemaal over mij weten wilt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2009, 17:29
flyaway
flyaway is offline
Hoi Vivian! Welkom. Weet je al wat je na je vwo wil gaan doen?
Waarom denk je dat het profiel misschien niet de goede is?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 15:03
Vivian.
Vivian. is offline
Na vwo wil ik graag politicologie en/of communicatiewetenschap gaan studeren. Dat is ook meteen het antwoord op je tweede vraag, economie is hierbij als vak niet essentieel.

En jij studeert, neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 12:50
Verwijderd
dag vivian, van harte welkom!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 21:17
Vivian.
Vivian. is offline
Merci. Heb je helemaal geen vragen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 22:40
Laisve
Laisve is offline
Ik wel:

Wat is je favoriete soort fruit ?
Heb je een schoenveterstrikdiploma ?
Zo ja, in 1 keer gehaald ?
Waar woon je ?
Wat is je grootste blunder ?
Heb je enig IKEA-interieur ?
Wat doe je op je boterham 's ochtends ?
Wat is jouw mening over vrouwen met laarzen ?
Waar heb je het laatst over gedroomd ?
Vind je de stukjes in de jam ook irritant ?
Doe je wel eens een 2 verschillende sokken aan ?
Hoe lang ben je ?
Zomers: naakt slapen of toch pyjama ?

Groetjes Laisve.
Oud 10-07-2009, 22:54
Vivian.
Vivian. is offline
Ah, veel vragen. Heerlijk!

Mijn favoriete soort fruit is frambozen. Maar dan wel zacht en zoet, liefde! Ik heb (shame on me!) mijn veterstrikdiploma niet gehaald. Gelukkig kan ik het nu wel. Ik woon in Enschede. Mijn grootste blunder, hmm moeilijk... ik zou het momenteel echt niet weten. Van de afgelopen week wel, ik liep tegen een tafel op die een normaal mens onmogelijk over het hoofd kan zien.
Nog niet, volgens mij als 1 van de weinige Nederlanders. Er staat echter wel een IKEA kast met allemaal hokjes (enig idee wat ik bedoel?) op mijn verlanglijst. Of nee, wacht! Ik heb een rode locker (jaja een echt kluisje) van de IKEA.
Ik ontbijt meestal met muesli met grote stukken chocola erin (aanrader!), maar als ik brood eet zijn het tosti's, en dan met kruiden bovenop de kaas en curry om het in te dippen, of pindakaas met hagelslag.
Het ligt helemaal aan de vrouw, al ben ik geen fan van glimmende lederen laarzen waar men dan ook nog eens de broek in douwt.
Mijn laatste droom was toevallig afgelopen nacht, hij was zeer boeiend. Ik maakte wraps met pittige tofu reepjes, pittige salsa saus en groente, verder deed ik er oude kaas over. Sorry voor de overload aan details.
Stukjes in jam storen mij soms lichtelijk, maar raar genoeg ligt dat aan de smaak. Bij kersen is het lekker! Het smeert irritant though. Ooh en terugkomend op je boterhamvraag, op een croissant doe ik wel altijd jam. Standaard.
Ik heb wel eens twee verschillende sokken aan, door mijn chaotische gedrag is dit onvermijdelijk.
Verder ben ik slechts 1,65.
En in de zomer slaap ik in mijn boxer. Als er tenminste normale temperaturen zijn, nu slaap ik in een trui+joggingbroek. Dit valt ook te wijten aan mijn optimisme, ik heb mijn dekbed al uit mijn sloop gehaald.

Ga jij nu dezelfde vragen voor mij beantwoorden, ondanks dat dit niet jouw introtopic is?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 23:15
Laisve
Laisve is offline
Nee ik ga heus niet mijn eigen vragen beantwoorden. Jij kan ook vast wel creatieve vragen verzinnen !

Maar geen veterstrikdiploma ? Je bent toch niet gezakt he. Ik heb de mijne ingelijst hier aan de muur hangen. Tegen tafels stoten doet pijn inderdaad, maar heb je nog voorkeuren wat betreft de te treffen teen ? Ik zou bijvoorbeeld mijn ringteen het liefste stoten Die vind ik echt heel onaardig de laatste tijd !

En alle IKEA-kasten hebben hokjes. Dat is het geinige aan de IKEA met hun zälfdeålsdÆburen-kasten, ze lijken allemaal op elkaar. Stukjes bij kersenjam wel te pruimen (haha) ?

Trui en joggingbroek. Geboren in IJsland of gewoon een koukleum ? Je moet nooit je dekbed uit je sloop halen dat gaat stinken joh !
Oud 11-07-2009, 09:22
Vivian.
Vivian. is offline
Geen koukleum, alleen slechts een sloop is koud! Stinkt niet, het is net als met een winterdekbed, gewoon goed opbergen.
En ik ben gezakt ja, het is echt heel erg. Troffen mijn tenen de tafel maar, het was helaasch mijn knie. Auw, strompel, auw. Neen, niet allemaal. Ik wil van die open hokjes zeg maar. Eigenlijk gewoon het skelet van de kast, weet je war ik bedoel?
Bij kersenjam wel ja! Want daar zitten doorgaans geen pitten in, bij gemixte dingen als rodevruchtenjam wel. Bleh.

Hier wat vragen voor jou dan:

Wat is je geslacht? (aangezien ik dat niet eens kan zien)
Heb je in je leven tot nu toe met beide geslachten gezoend?
Wat is jouw ultieme droom voor later?
Lievelingskleur?
En lievelingsfilm, met motivatie graag?
Wie was je laatste crush?
Rook je?
Wat zijn jouw ervaringen met de geneuchten des levens? Ofwel drank/drugs etc.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 14:14
Streep
Streep is offline
Gezellig Vivian
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 19:52
Vivian.
Vivian. is offline
Merci.
Hmm, je woont in Utrecht en je speelt gitaar? Ik vind je nu al tof.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 12:11
Streep
Streep is offline
Klinkt goed! Hou je van frans, vanwege je 'Bonjour'?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 00:36
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Na vwo wil ik graag politicologie en/of communicatiewetenschap gaan studeren. Dat is ook meteen het antwoord op je tweede vraag, economie is hierbij als vak niet essentieel.

En jij studeert, neem ik aan?
Nouja, kan geen kwaad om daar wat van af te weten, toch?
Ik studeer inderdaad, biomedische wetenschappen, nu tweedejaars.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 23:20
Vivian.
Vivian. is offline
Ik hou wel van Frans ja, ik spreek het alleen voor geen fuck. Na de 3e heb ik voor Duits gekozen, achteraf gezien had ik beter voor beide talen kunnen kiezen.

Het kan inderdaad nooit kwaad, maar mijn ambitie ligt niet bij minister van financien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten