Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2009, 15:38
Verwijderd
waarom niburu en de maya kalender niet het einde kunnen betekenen voor de aarde en/of de mensheid.

1. één van de grootste bewijzen voor het bestaan van Niburu zijn de Shinars. Dit volk had de komst van Niburu beschreven en ze hadden Niburu zelfs gezien. Andere volkeren spreken sowieso niet over niburu, maar wij mensen leven nu toch nog steeds.

2. De Maya kalender loopt ongeveer iedere 60.000 jaar af. Wij vinden fossielen van vele jaren ouder en zelfs ook fossielen van dieren die rond die tijd geleefd hebben. Als deze dieren het zouden kunnen overleven, wij ook?

Zijn er nog meer mensen die bewijzen hebben dat de aarde niet in 2012 zal vergaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2009, 16:58
Verwijderd
Er zijn geen bewijzen dat in 2012 de wereld zal vergaan, derhalve is er geen reden om te bewijzen dat dat niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 17:27
Verwijderd
Je kan niet bewijzen dat de aarde in 2012 niet vergaat, maar het feit dat er geen enkele aanleiding is om te geloven dat de aarde wel vergaat maakt het in elk geval erg waarschijnlijk dat de aarde in 2012 niet vergaat.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 08:12
Kitten
Kitten is offline
Ik denk dat je het verkeerd om zet: "Is er aanleiding om te geloven dat de wereld in 2012 vergaat?"
Oud 30-05-2009, 07:03
Joostje
Joostje is offline
Gelukkig, kan ik eindelijk stoppen met het bouwen van die atoomkelder.
Oud 30-05-2009, 23:24
Verwijderd
Ja ik heb bewijs dat de aarde niet vergaat in 2012, het is hetzelfde als mijn bewijs dat de aarde morgen niet vergaat. Maar het is nogal veel werk om het allemaal te posten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 12:48
Ensenata
Ensenata is offline
Shinars..?
Welke bronnen..?

Bij mij zijn het namelijk de Sumeriërs die 12 planeten beschrijven in het zonnestelsel en bezocht werden door de "Annunaki"... Hebben ze ook allemaal vast gelegd in steen.
Maar of dat allemaal waar is zie ik nog allemaal wel een keer, kan het niet bewijzen en niet debunken dus zit het gewoon in mijn achterhoofd.

En 2012...

Gaat vast wel iets gebeuren, er is al zolang zoveel commotie rond die datum, en zoals je misschien wel weet.. hoe meer aandacht ergens aan gegeven word hoe "machtiger" en "echter" het word.

Wat wel zo is, is dat de Maya's verder ontwikkeld waren als ons (met hun geest) en dat zij een geheime kennis bezaten is ook meer dan overduidelijk, met hun pyramides die hetzelfde zijn als die in Egypte en China om er maar een paar te noemen. Wijzen ook allemaal naar één en hetzelfde punt in de lucht.

Wat er gebeurt I don't know.. Atlantis achtig iets misschien (Ark van Noach..)..
Kan vanalles zijn.
Gewoon lekker wachten, dan komt het vanzelf. Of niet natuurlijk.. maar de Egyptenaren hadden ook al gelijk met 9/11 dus..
En dat gebeurtenissen op aarde / universum circulair / terugkerend zijn is ook een feit.. dus misschien gaan we wel zien hoe de Dino's uitgeroeid zijn..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 14:20
Rationeel
Rationeel is offline
wat heeft de ark van noach met atlantis te maken?
hebben egyptenaren voorspeld dat er in 2001 2 vliegtuigen in de twin towers zouden vliegen? wat was het egyptische teken voor een wolkenkrabber en een vliegtuig dan?
dat er een langgerekte golfbeweging in de gemiddelde temperatuur op aarde zit klopt inderdaad en daardoor is in de toekomst ook best weer een ijstijd ofzo te verwachten. maar wanneer weet niemand en wat het met dinosaurussen te maken heeft weet ik ook niet.

als iemand mij deze 3 punten even kan toelichten dan kan ik ook meedoen aan deze leuke discussie
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 14:23
Sherlock
Sherlock is offline
Net als je iedere dag dood zou kunnen gaan kan de aarde iedere dag kunnen vergaan
Oud 17-06-2009, 14:24
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
hebben egyptenaren voorspeld dat er in 2001 2 vliegtuigen in de twin towers zouden vliegen? wat was het egyptische teken voor een wolkenkrabber en een vliegtuig dan?
dat er een langgerekte golfbeweging in de gemiddelde temperatuur op aarde zit klopt inderdaad en daardoor is in de toekomst ook best weer een ijstijd ofzo te verwachten. maar wanneer weet niemand en wat het met dinosaurussen te maken heeft weet ik ook niet.

als iemand mij deze 3 punten even kan toelichten dan kan ik ook meedoen aan deze leuke discussie
Idd want er is bewezen dat het in de middeleeuwen gemiddeld warmer was dan het nu is... geen idee hoe maar et was bewezen xD
Oud 17-06-2009, 16:12
Verwijderd
De kalender die ik van de chinees heb loopt af op 31 december 2009. Ergo de wereld vergaat op 31 decembe 2009. Q.E.D.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 16:13
Ensenata
Ensenata is offline
Citaat:
2 Verhalen over dezelfde soort gebeurtenis.. Atlantis zinkt door overstroming over de hele wereld, bij Noach overstroomd de wereld en hij bouwt een Ark..

Citaat:
Niet te letterlijk nemen, op de Maya kalander staat ook niet wat er gebeurt, de kalander loopt alleen af.
Dat is bij die Egyptische ook, die hebben een soort van kalander / voorspelling in een muur gezet en die eindigde 2-3 dagen na 9/11/01, vind ik geen toeval

Heb wel een andere leuke rotstekening

Helicopter, onderzeeër, ruimteschip...

Citaat:

Wat het met de Dino's te maken heeft is dat die ook zomaar verdwenen waren, dus als tijd circulair is dan zou dat wat hun overkomen is ook ons kunnen overkomen. Wat dat ook mag zijn.
Ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 17:45
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Wat het met de Dino's te maken heeft is dat die ook zomaar verdwenen waren, dus als tijd circulair is dan zou dat wat hun overkomen is ook ons kunnen overkomen. Wat dat ook mag zijn.
Ofzoiets.
Dinosauriers zijn verder geevolueerd en in een andere groep terechtgekomen. Tegenwoordig behoren ze tot de Aves (vogels). Dinosauriers zijn daarom een parafiletische groep waar pas na toevoeging van de Aves een monofiletische groep gemaakt kan worden. Vogels worden dan ook wel eens aangemerkt als 'avian dinosaurs' in literatuur en 'Dinosausiers' als 'Non-avian dinosaurs'. Er is wel een groep grote dieren uitgestorven, maar dat is niet ongebruikelijk.
Oud 17-06-2009, 23:09
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Niet te letterlijk nemen, op de Maya kalander staat ook niet wat er gebeurt, de kalander loopt alleen af.
Dat is bij die Egyptische ook, die hebben een soort van kalander / voorspelling in een muur gezet en die eindigde 2-3 dagen na 9/11/01, vind ik geen toeval
mja die mensen wilden ook wel een keer wat anders doen dan een kalender maken. ongeveer 5000 jaar vooruit plannen is al heel wat.

het blijft toch vreemd dat er mensen zijn die denken dat de wereld vergaat als er een kalender ophoudt... niet?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 00:00
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat het met de Dino's te maken heeft is dat die ook zomaar verdwenen waren

Afijn, het is al lang en breed bekend hoe dat gebeurde:
http://archief.nrc.nl/index.php/1992...ide+in+Yucatan
Oud 24-07-2009, 11:52
dennissie
dennissie is offline
Je moet niet te veel naar al die doom verhalen luisteren.

Hier nog een bewijs dat de wereld nog bestaat in 2013
de kalender : http://kalender.gebruikmaar.nl/index.php/2013

Ik heb thuis nog een kalender die in 2009 afloopt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 12:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
2 Verhalen over dezelfde soort gebeurtenis.. Atlantis zinkt door overstroming over de hele wereld, bij Noach overstroomd de wereld en hij bouwt een Ark..
Atlantis zonk helemaal niet door de overstroming van de hele wereld.

Citaat:
Ik maakte de lekkerste tosti ooit, ongeveer anderhalve maand voor 9/11. Dat vind ik geen toeval!
Oud 24-07-2009, 12:28
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
maar de Egyptenaren hadden ook al gelijk met 9/11 dus..
Misschien hadden de terroristen daarom wel die datum gekozen Of het was gewoon toeval...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 08:58
arPos
arPos is offline
Citaat:
bij noah gaat het niet over water.

Maar de mens vergaat hoogstens met 2012, de aarde niet.
Oud 01-08-2009, 00:16
sugar_vampire
sugar_vampire is offline
Ben ik nou de enige die snachts wakkerligt met de gedachte dat we nog maar 3 jaar te leven hebben :/ ??
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 00:30
Geel
Geel is offline
Nee hoor, sugar_vampire. Ik lig 's nachts ook wakker.
Oud 01-08-2009, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Ben ik nou de enige die snachts wakkerligt met de gedachte dat we nog maar 3 jaar te leven hebben :/ ??
Dat klopt niet, de wereld vergaat in 2000 dus we hebben nog -9 jaar te leven.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 12:31
Verwijderd
Citaat:

Afijn, het is al lang en breed bekend hoe dat gebeurde:
http://archief.nrc.nl/index.php/1992...ide+in+Yucatan
Correctie; Er zijn aanwijzingen die sterk wijzen naar wat jij nu linkt. Maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden omdat er een hele hoop essentiële vragen onbeantwoord blijven bij alleen een impact-event.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten