Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2009, 12:39
sean_b
sean_b is offline
Ik ben daadwerkelijk toegelaten, heb de boeken etc.
Maar nu is er nog wel een vraag die in me hoofd blijft rondspoken, ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Ik wou graag weten hoe het op deze opleiding met het wiskunde aspect zit.
Ik weet dat het heel scheikundig/natuurkundig/biologisch gebaseerd is, dit is geen probleem, maar wiskunde is voor mij iets lastiger.

Dus ex-HBO Medisch & biologisch en natuurlijk ook huidige studenten, laat u horen !!
Advertentie
Oud 21-07-2009, 14:43
DDM
DDM is offline
Ik weet niet hoe het zit, maar ik vraag me af waarom je nu pas deze vraag stelt. Die vraag hoort eigenlijk al lang beantwoord te zijn tijdens je orientatie.
Oud 21-07-2009, 15:03
sean_b
sean_b is offline
Ik heb deze vraag al vaker gesteld, maar tot nu toe nog geen bevredigend antwoord kunnen vinden, ik heb ook de cursus wiskunde die aansluiting geeft gevolgd, maar dit is gewoon iets wat ik me nog afvraag, en dus graag van mensen hoor die deze studie al (gedeeltelijk) achter de rug hebben.

En zoals jij de vraag stelt, was het een bepalende factor geweest of ik deze studie wel of niet had gekozen ?, nee.
Maar als ik het weet, des te beter.

Eigenlijk heb ik ook niet veel aan de reply van DDM, ik zou graag alleen mensen horen die daadwerkelijk een antwoord hebben, en mij niet vertellen dat ik te laat ben met dit soort vragen (wat schiet ik daar mee op ??).

Laatst gewijzigd op 21-07-2009 om 15:10.
Oud 21-07-2009, 17:38
Verwijderd
Je kan de volgende mensen pm-en

- Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek, Hogeschool Nijmegen: marrel
- Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek, Rotterdam: Daantje_0705(D)
- Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek, Saxion Enschede: Miracle (P)
- Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek, INHolland Alkmaar: Spacemonkey

Daantje_0705 heeft haar opleiding helemaal afgemaakt, de rest is als het goed is bezig of voortijdig gestopt (Miracle)
Oud 21-07-2009, 20:34
DDM
DDM is offline
Citaat:
Eigenlijk heb ik ook niet veel aan de reply van DDM, ik zou graag alleen mensen horen die daadwerkelijk een antwoord hebben, en mij niet vertellen dat ik te laat ben met dit soort vragen (wat schiet ik daar mee op ??).
Ik zeg ook niet direct dat je er laat mee bent. Dat maakt jij er van en dat zegt dus meer over jou dan over mij. Daarnaast was ik gewoon nieuwsgierig. Te meer omdat ik me blijf verbazen. En meteen ook een leerdoel voor jou: je kan ook bij de opleiding zelf informeren. Vooral als je na lang rondvragen nog steeds geen antwoord hebt. Een beetje initiatief mag wel verwacht worden van een HBO student in spe.
Oud 21-07-2009, 21:01
sean_b
sean_b is offline
Het komt er op neer dat je nu al 2x hebt gepost in een topic waar je in feite niets van weet.
Dus als je nu op kunt houden met het topic te vervuilen, zou dat heel prettig zijn.

Bedankt.
Oud 21-07-2009, 21:19
DDM
DDM is offline
Citaat:
Het komt er op neer dat je nu al 2x hebt gepost in een topic waar je in feite niets van weet.
Dus als je nu op kunt houden met het topic te vervuilen, zou dat heel prettig zijn.

Bedankt.

Omg De waarheid is soms hard, ik weet het Ik zou er bijna wat van gaan denken Ik zal je laten simpele ziel.

En o ja: als ik zeg bel anders even naar je instelling is dat een tip en derhalve dus geen "topicvervuiling". Maar daar komt initiatief bij kijken. Stom van me!!
Oud 21-07-2009, 21:33
sean_b
sean_b is offline
1) "omg"
2) "Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Cheeseball quote van een Schotse psychiater.

3) bijna elke minuut van de dag online om op een scholieren forum te reageren.

4) Schooltype/studierichting
Deed Geneeskunde, nu arts

5) Iemand een simpele ziel op een forum noemen.

Hmmm iets verteld mij dat jij niets meer bent dan een forum trol, maar zeker geen arts, is de waarheid nu ook hard ?
Oud 21-07-2009, 21:42
DDM
DDM is offline
Citaat:
1) "omg"
2) "Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Cheeseball quote van een Schotse psychiater.

3) bijna elke minuut van de dag online om op een scholieren forum te reageren.

4) Schooltype/studierichting
Deed Geneeskunde, nu arts

5) Iemand een simpele ziel op een forum noemen.

Hmmm iets verteld mij dat jij niets meer bent dan een forum trol, maar zeker geen arts, is de waarheid nu ook hard ?
Haha Ah joh je mag denken wat je wilt. Ik ben hier inderdaad begonnen als student. En ik ben hier nog wel te vinden (al is elke minuut van de dag natuurlijk erg overdreven). Ik hou me bezig met medische vragen om mensen te helpen. Is een leuke afwisseling aangezien ik voor me werk veel achter een computer zit ja. Geen problemen mee hoor.

Maar probeer je nu non-argumenten aan te voeren om mij te overrulen? Beetje zielig is dat. Feit blijft gewoon dat je op de een of andere manier geraakt bent door de waarheid.

Verder is "verteld" voltooide tijd. Hmmm iets vertelt mij dat jij niets.... is tegenwoordige tijd. Derhalve spel je dat dus met een T. Misschien ook maar even informeren of er veel op de Nederlandse taal en letterkunde gelet wordt? Misschien kan je daar nog een cursus voor volgen. Verder distancieer ik me nu aangezien jij een discussie voert op kleuterniveau.
Oud 21-07-2009, 21:49
sean_b
sean_b is offline
Citaat:
Haha Ah joh je mag denken wat je wilt. Ik ben hier inderdaad begonnen als student. En ik ben hier nog wel te vinden (al is elke minuut van de dag natuurlijk erg overdreven). Ik hou me bezig met medische vragen om mensen te helpen. Is een leuke afwisseling aangezien ik voor me werk veel achter een computer zit ja. Geen problemen mee hoor.

Maar probeer je nu non-argumenten aan te voeren om mij te overrulen? Beetje zielig is dat. Feit blijft gewoon dat je op de een of andere manier geraakt bent door de waarheid.

Verder is "verteld" voltooide tijd. Hmmm iets vertelt mij dat jij niets.... is tegenwoordige tijd. Derhalve spel je dat dus met een T. Misschien ook maar even informeren of er veel op de Nederlandse taal en letterkunde gelet wordt? Misschien kan je daar nog een cursus voor volgen. Verder distancieer ik me nu aangezien jij een discussie voert op kleuterniveau.

Distantieer inplaats van distancieer bedoel je denk ik.
Als je dan zo graag iemand wil corrigeren, doe het dan wel goed.

"Phony"
Oud 21-07-2009, 22:02
DDM
DDM is offline
Citaat:
Distantieer inplaats van distancieer bedoel je denk ik.
Als je dan zo graag iemand wil corrigeren, doe het dan wel goed.

"Phony"
Beter een spelfout in een synoniem dan in een basaal iets als voltooide tijd versus tegenwoordige tijd. Basisschool Verder had mijn correctie al plaatsgevonden en heeft laatstgenoemde zin niets meer te maken met de correctie

Maar genoeg nu. Veel succes met je nieuwe opleiding; waar je uiteraard wel een bepaalde instelling voor nodig hebt

Ciao!!!!!
Oud 21-07-2009, 22:15
sean_b
sean_b is offline
Citaat:
DDM schreef:
Ik zal je laten simpele ziel.
Citaat:
DDM schreef:
Verder distancieer ik me nu.
Citaat:
DDM schreef:
Maar genoeg nu.
En toch ben je er nog steeds

Citaat:
DDM schreef:
Feit blijft gewoon dat je op de een of andere manier geraakt bent door de waarheid.
Feit blijft dat jij na 3 x posten "ik stop er nu mee" er ook nog steeds bent, dus zal iets je ook wel geraakt hebben.
Oud 22-07-2009, 09:40
Verwijderd
Jongens toch, niet zo'n ruziemaken. de TS heeft aangegeven dat hij in het bezit is van het antwoord op zijn vraag en verzocht of het topic gesloten kan worden.

Bij deze.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten