Advertentie | |
|
![]() |
|
Het groene hek dat hier langs de sloot staat, zodat als wij vroeger gingen spelen op het grasveld we niet dicht bij de sloot konden komen. Want we waren nogal van de bootjes en in het water vallen. Nadat mijn zusje bijna verdronken is en twee weken in het ziekenhuis heeft gelegen, nadat ze met haar hoofd vast kwam te zitten in de ondiepe modder, hebben ze het hek er geplaatst.
Brood.
|
Ik vind wit brood het lekkerst, maar eet bijna alleen maar bruin brood omdat dat gezond is. Ik hou niet van tierlantijntjes zoals zaadjes en meuk op de korstjes en het brood moet lekker sappig zijn of hoe zeg je dat. In Zweden hebben ze vies zoet brood of van dat vieze zure net als in Duitsland, dat vind ik echt smerig.
Koeien
|
Aan koeien denk ik aan een keer toen ik 14 was en me vader me mee nam naar de groenste gemeente van Zuid-Holland (weet even niet meer hoe het heette). Het was zo mooi en als je je omdraaide zag je de sky-line van Rotterdam. Toen stopte we zomaar voor een weiland (langs de weg), daar lag een bruin/wiite koe te grazen en zei me vader (in het antiliaans):,,Denk je dat die koe schrikt als ik nu gaat toeteren?’’. Me vader toeterde met de auto en toen keek de koe ons aan alsof die wilde zeggen:,,Hebben jullie echt niks beters te doen?’’ En ging toen verder met grazen.
Slippers
|
bij slippers denk ik aan mooi weer en vakantie en wordt ik weer bijna helemaal ontspannen
![]() ![]() en verder aan mn slippers die ik zojuist heb weggegooid.poepkwaliteit. Oceaan
|
Bij oceaan denk ik aan wow wat veel! Wat veel water enzo. Maar ook aan een gevoel van oneindigheid, dat alles perfect is en dat God bestaat
![]() Maar bij oceaan denk ik ook aan nachtmerries omdat ik vroeger last had van nachtmerries waarin ik iets moest doen wat totaal onmogelijk is en vreemd genoeg kan ik me niet herinneren wat ik dan moest doen en van wie maar wel dat het vaak iets met een oceaan te maken had. ![]() ![]() Kleurpotloden
|
Hm, onze koelkast is niet zo bijzonder. Alleen aan het einde van de week staat er een stuk minder in dan in het begin van de week. En er zit een irritante plank in die er wel eens uitvalt als ik de boter wil pakken.
Limonade
|
Als ik met mijn papa in een achtbaan ging waar een schroef in zat (en dan bedoel ik niet zo'n ding; http://www.uwpartner.nl/shop/images/-4919.jpg ) dan moest hij daar altijd zo hard om lachen dat ik zelf ook moest lachen.
![]() Samen.
|
![]() |
|
Ik denk meteen aan dat we met het hele gezin (ik en mijn vriendje, mama en haar verloofde) naar de efteling gingen. Mijn vriendje en stiefmoeder waren er allebei nog nooit geweest want ze waren in Engeland opgegroeid. En de efteling was leeg, nergens rijen. Lekker vertekend eerste beeld van de efteling
![]() kookboek |
![]() |
|
Dan denk ik aan de aardappelen die me oma kochtte toen ik nog op Curaçao woonde. Een hele grote zak van 50 kg waarvan altijd zeker 1/3 deel bedorven was. Wat bedorven was gooide we weg en wat over bleef gingen we wassen met een harde borstel. Want me oma hoorde dat ze in Nederland (daar kwamen de aardappelen vandaan) ze ze besproeide met mest en ze wist niet of het ging om mensen uitwerpselen of dieren uitwerpselen. Dus het was altijd goed schrobben. Ik was ook klein dus nam dat maar zo aan dus ging ik altijd samen met me neefje aardappelen wassen.
inkt
|
Verwijderd
|
Mijn vulpen, ik kan niet zonder. Ik heb nooit goed met balpennen kunnen schrijven en kocht dus nadat het niet meer verplicht was op school zelf een vulpen. Een tijdje terug kocht ik een best dure, die heel fijn was, maar nu issie stuk. Iedere keer vergeet ik het en pak ik hem uit gewoonte en zitten mijn handen helemaal vol inkt.
Blond |
![]() |
|
Ik kreeg een hele grote mand met alle soorten Milka chocolade toen ik was geslaagd van de beste vriendin van m'n moeder, wat tevens een soort 2e moeder voor mij is. Op elke reep zat een lief briefje en ik had echt tranen in m'n ogen toen ik alles had gelezen, zo lief vond ik het. Ten eerste omdat ze me zo erg hebben gesteund in alles en dan met zoiets liefs symbolisch aan komen zetten toen ik uiteindelijk mijn diploma in handen kreeg. <3 Dat was echt het mooiste cadeau dat ik heb gekregen.
tandenborstel
||
Offtopic:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op onze middelbare school kwam in de pauze altijd een ijscokarretje staan, en als hij dan aan het eind van de pauze wegreed, ging ik hem altijd als een bezetene enthousiast staan uitzwaaien 'Daaaaaaaag IJsklokje! Daaaaahaaaag!' Mijn beste vriendin moest er iedere keer heel hard om lachen. God, wat een grappig kind was ik ook.
Bert en Ernie |
![]() |
|
Dan moet ik denken aan vorige week, toen ik in China in 'n achtbaan zat. Aan de ene kant zat m'n vader te gillen als 'n speenvarken (hij zat voor 't eerst in z'n leven in 'n achtbaan) en aan de andere kant zat 'n Japans meisje de hele rit hysterisch 'OMG, OMG!' te krijsen
![]() Ramp
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |