Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik had een keer een documentaire gezien over snipers en meestal liggen ze gewoon op hun buik. Vaak met een matje eronder ook nog, voor 't comfort.
Alleen moet je soms ook in debiele houdingen gaan staan, ja, zodat je het menselijk silhouet verstoort, zeg maar, en minder herkenbaar bent als snipermens. Zeker in het bos. Toen ze daar op getest werden had je één man die drie uur doodstil in een rare houding op één been heeft gestaan. Hij heeft uiteindelijk ook gewonnen. Geen verrassing. Maar goed, ik zou dan gewoon m'n legerpak aanpassen, met wat rare hobbels erin, ofzo. En het in verschillende kleuren doen, niet gewoon camouflage maar bijvoorbeeld één been donkerder dan het andere been. Dat verstoort het silhouet ook wel, lijkt me. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, dat tekent het been af.
En dat is geen internetwisdom ![]() Liggen is nog altijd beter, nooit aan de rand van iets, nooit recht op/in het midden van iets. Kies niet de plek met het beste overzicht, kies er 1 die voldoet. Ontsnappingsroutes blabla, zorgen dat je vooruit plant en je volgende posities bepaalt. Laatst gewijzigd op 28-07-2009 om 02:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar liggen is wel beter, ja. Waarom mag dat niet aan de rand van iets? Zodat je er niet af geduwd wordt ofzo? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Camo is wat dat betreft beter, het breekt niet alleen je broek, maar je hele lijf op in verschillende vlakken. Aanvullen met ghillie suits en de verplichte hoeveelheid modder en zooi die op je zit. Er is een verschil tussen iets andere camo en compleet anders waardoor je been een been gaat zijn.
Bosranden ed worden altijd als eerste afgezocht, daarom slecht idee. Ik was vrij goed in dat veredelde verstoppertje spelen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|