Advertentie | |
|
![]() |
|
bedankt voor jullie advies allemaal
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mocht je een discussie willen starten over het al dan niet gebruiken van XTC of jouw ervaringen ermee staat het je vrij er een nieuw topic over te openen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het in het algemeen niet verstandig om een drug te nemen om de effecten van een andere drug te neutraliseren, naar mijn mening werkt juist dat verslaving in de hand. Goed... dit is slechts een visie, en misschien ook niet erg onderbouwd, maar het klinkt mij niet echt als een advies dat verstandig is om mensen te geven die waarschijnlijk minder ervaring met drugs hebben.
||
Citaat:
Slechts 'zo nu en dan' drugs gebruiken, zeg maar maximaal 1keer per maand/ of een keer per twee maanden. Altijd zeker zijn van de stof die je tot je neemt (laten testen dus). Jezelf goed inlezen over mogelijke effecten en gevolgen. niet te veel innemen natuurlijk ![]() Slechts een 'zware' drug tegelijk, geen drugs door elkaar (erbij blowen is over het algemeen niet zo'n probleem volgens mij). Jezelf voor, tijdens en na gebruik goed verzorgen. Veel vitamines en gezonde voeding tot je nemen, ook als je nog geen honger hebt. In het geval van drugs waardoor je lang kunt doorgaan, daarna goed rust nemen. Ik zeg niet dat ik zelf altijd verantwoord gebruik, zeker niet zelfs haha, ik laat echt niet altijd testen en drink graag een biertje als ik paddo's gebruik. Maar ik ben wel van mening dat je op een forum als dit mensen op een dusdanige manier moet adviseren dat je ze aanzet tot 'verantwoord' drugsgebruik.
|
Er zijn dingen (zoals DXM en XTC) die je gewoon niet moet combineren en veel mensen lezen zich niet in. Daarnaast heb je kans dat je je lichaam nog harder verkracht bij combineren.
Kater bij XTC is voor mij reden om het niet meer te gebruiken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Waar het mij vooral om gaat is dat het combineren van verschillende drugs een reactie kan opleveren waar je niet op gerekend hebt. Vooral bij onervaren gebruikers (die hier vaak komen voor info of vragen) is de kans wat groter dat ze dat onverwachte effect niet zo goed aankunnen. dat het subjectief is zei ik zelf ook al ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Sowieso is combineren fucked voor je lichaam, of het nou zacht of hard is, en of de combi nou bij elkaar past of niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maargoed, zal dan wel in het verschil in werking zitten. hoewel mdma bij kristallen en pillen de werkzame stof is, heeft het toch een flink andere uitwerking. Nouja, net zoiets als bij thc in wiet en hasj eigenlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarschijnlijk de samenstelling inderdaad, bindmiddelen ofzo...net als dat je hasj en wiet een andere vorm hebben. Misschien de manier waarop een xtc pil afgebroken wordt. Dan moet er ook nog allemaal bindmiddel verteerd of afgebroken worden, terwijl bij mdma kristallen de werkzame stof in één keer opgenomen wordt, en in een nog erg zuivere vorm ook. Een aandeel werkzame stof van 70% in kristallen is niet uitzonderlijk. Flink heftig, als je nagaat dat slechte pep van 15% niet ongewoon is...
|
![]() |
|
Bij de smartshop verkopen ze hele goede capsules;after party en relax (volgens mij zijn dit de namen, moet je anders even vragen). deze capsules zijn helemaal natuurlijk en bevatten allerlei kruiden, antioxidanten etc. die je lichaam tot rust brengen (ik eeb altijd moeite met slaap) en je lichaam helpen gif af te voeren en herstellen. Dit is bij mij een erg goede hulp, al heb ik de dagen erna altijd last van een leeg soort 'geen mening' gevoel, maar verder niet echt iets lichamelijks.
|
Hmm, ik heb die after-e smartdugs altijd als placebo beschouwd.
Kan er weinig over zeggen omdat die overtuiging mij altijd heeft weerhouden er mijn geld aan uit te geven. Want een vervanging van goed bijslapen, een 'normaal' bioritme en voeding, extra letten op het innemen van zonlicht, vitaminen, ijzers, tryptofaan/5htp is het natuurlijk niet. Wel kan ik me voorstellen dat voedingsupplementen met een hoge concentratie van (één of enkele van) deze dingen effectiever opgenomen worden dan het eten van bulk sinaasappels en bananaas. Ik denk overigens niet dat 'brakkigheid' van pilbinders kan komen. Zowel de humeurigheid/depressie als de lichamelijke brakheid lijkt me hoofdzakelijk voortkomen uit een gedereguleerde serotonine en dopamine voorraad/opname/afgifte. Icm het bovengemiddeld op de proef stellen van lichaam en geest uiteraard.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
XTC 2e keer laalala | 31 | 27-07-2013 01:29 | |
Drugs & Alcohol |
Festivals tips BellePak | 23 | 15-05-2013 05:09 | |
Drugs & Alcohol |