Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe? In een ballonnetje, inademen en inhouden. Je kutn het eventueel weer in en uitademen in de ballon, totdat het 'werkt'.
Waar? Blokker. Lachgas is het middel waarmee slagroomspuiten op druk worden gebracht/gehouden. Die navul patronen kun je dus gewoon in de winkel kopen. Om er een ballon mee te kunnen vullen heb je echter een speciaal gerät nodig, slagroomkidde geheten. ![]() Probeer het niet zonder dit ding rechtreeks uit de gasfles/flacon, tenzij je van bevroren longen houdt ![]() Wat? Lastig uit te leggen. Zelfs erowid kan er niet concreet een vinger op leggen. Persoonlijk zou ik het effect als 'dissociatief' kenmerken (gelieve mij te corrigeren als dit niet het juiste woord is), aangezien ik grote overeenkomsten in aard van het effect zie met ketamine. Karakteristiek voor mij aan lachgas is de korte duur en het typische geluidsvervorming (bizarr) effect.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Uiteraard is uit een ballon alsnog verstandiger, kun je ook goed zien hoeveel je neemt en eventueel vooraf nog wat extra zuurstof in de ballon blazen, is ook weer beter voor je hoofd =).
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
LACHGAS VRAAG! ektegangster | 9 | 24-08-2016 23:02 | |
Drugs & Alcohol |
Medicinaal Lachgas Hulk | 3 | 06-03-2012 06:05 | |