Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2009, 14:28
wezentje
wezentje is offline
Hoii. Ben echt hopeloos verliefd.. ben zelf 14, hij is 17. het is de vriend van mn broer. Hij is pas een paar weken bij ons thuis geweest, want wij wonen in het buitenland (hij was gewoon samen met mn broer op vakantie bij ons). Ik kende hem eerst alleen uit verhalen van mn broer. Maar ik ben dus hartstikke verliefd op hem geworden. Hij is nu weer naar Nederland en vraag me af of ik em ooit nog wel is ga zien..

een vriendin van mij gaat a.s. week een week op kamp, waar hij ook heen gaat. En zij weet dat ik op hem ben, dus ze gaat tegen mij zeggen hoe zij hem vindt enz.. hoe hij doet. Dus ga ik weer een beetje hopen op ‘iets’ met hem. Terwijl ik denk dat ik hem beter kan vergeten, maar hij spookt de hele dag in mijn hoofd rond.. ik heb geprobeerd hem te vergeten, maar het lukt niet echt..

Hij vind mij ook aardig, maar ik weet niet of het meer dan dat is. Hij zat me wel telkens heel lang aan te kijken enz.. wenkbrauwen optrekken.. beetje stoeien.. maar ik weet niet of hij dat ‘normaal’ is bij hem, omdat ik hem eigenlijk nog niet zo lang ken. Hij heeft trouwens ook heeel andere dingen aan zn hoofd, er is pas iets heel ergs gebeurd bij hem in de familie. Ik wil hem daar ook graag bij helpen om dat te verwerken..

Heb zn emailadres opgezocht, maar ik durf ook niet te vragen of hij mij leuk vind oid.. misschien ziet hij mij wel gewoon als het ‘kleine zusje’ van zn vriend.. hij is tenslotte al wel 17.. dan ga ik echt niet vragen of hij mij leuk vindt.. als hij mij leuk vindt mag híj mij vragen.. wat moet ik doen?? Denken jullie dat hij verliefd op mij is??

I hope so…..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2009, 14:55
wezentje
wezentje is offline
reageer please..!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 15:28
cenerentola
cenerentola is offline
Ik denk dat hij het heel leuk vindt om een mailtje van jou te ontvangen. Hij heeft immers een aantal weken bij jou en jouw ouders gelogeerd. Je kunt hem best vertellen dat je het leuk met hem vond, dat je hem bijzonder vindt en dat je er naar uitkijkt om hem de volgende vakantie weer te zien. Dit zal hij vast waarderen, want volgens mij is hij ook erg op jou gesteld.
Dat je verliefd op hem bent kun je misschien maar beter voor je houden. Niet omdat hij te oud voor jou is en ook niet omdat je niet leuk genoeg bent of wat dan ook, maar een relatie tussen jullie twee lijkt me gezien de situatie niet erg handig. Hij woont in Nederland en jij in buitenland, waardoor jullie elkaar niet vaak kunnen zien. Richt je op je leven in het buitenland en beschouw hem als een dierbare vriend waar je af en toe een mailtje naar stuurt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 19:43
wezentje
wezentje is offline
bedankt voor je reactie
we hopen over 2 weken weer naar nederland te verhuizen.. dus de reden dat hij in nederland woond, en ik in het buitenland, en om daarom geen relatie te beginnen vervalt.. hoe moet ik dit aanpakken??
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 10:58
wezentje
wezentje is offline
Citaat:

Hij vind mij ook aardig, maar ik weet niet of het meer dan dat is. Hij zat me wel telkens heel lang aan te kijken enz.. wenkbrauwen optrekken.. beetje stoeien.. maar ik weet niet of hij dat ‘normaal’ is bij hem, omdat ik hem eigenlijk nog niet zo lang ken.

I hope so…..
@ jongens is het normaal dat hij me telkens lang aankeek, wenkbrouwen optrok, aanleidingen zocht om met mij te stoeien.. !?
hij is best een rustige type, en niet het type die dat bij iedereen doet volgens mij. maargoed.. doen jongens dat altijd? (niet dat ik nooit met jongens omga, maar hij deed het wel een beetje extreem.. vind ik dan)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 13:34
Alyssia
Alyssia is offline
Ik zou er niet te zeker van zijn, maar mijn vriendje en ik waren ook constant aan het stoeien en kietelen en alles voordat het aan ging. Hij was ook zo'n stille, rustige. Succes.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 23:06
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Je moet het ook van een andere kant bekijken. Het is een vriend van je broer. Hoe gaat je broer reageren mocht je een relatie krijgen met een vriend van hem? Het kan ruzie opleveren tussen jou en je broer, je broer en z'n vriend en jou en de vriend van je broer. Let dus bij wat je ook doet wel op dat je niet meteen uitkomt met je liefde voor de vriend van je broer, want stel dat hij niks voor jou voelt, en het tegen je broer vertelt.. Dat is ook niet je bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 11:06
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Je moet het ook van een andere kant bekijken. Het is een vriend van je broer. Hoe gaat je broer reageren mocht je een relatie krijgen met een vriend van hem? Het kan ruzie opleveren tussen jou en je broer, je broer en z'n vriend en jou en de vriend van je broer. Let dus bij wat je ook doet wel op dat je niet meteen uitkomt met je liefde voor de vriend van je broer, want stel dat hij niks voor jou voelt, en het tegen je broer vertelt.. Dat is ook niet je bedoeling.
Wat een bemoedigend advies geef je! Wat maakt het nou uit wat haar broer vindt van een mogelijke relatie?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 11:15
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
bedankt voor je reactie
we hopen over 2 weken weer naar nederland te verhuizen.. dus de reden dat hij in nederland woond, en ik in het buitenland, en om daarom geen relatie te beginnen vervalt.. hoe moet ik dit aanpakken??
Dat verandert de zaak! Zonder te zeggen dat je hem leuk vindt, kun je hem wel duidelijk maken dat je gek op hem hebt. Je zou hem via een mail kunnen vertellen dat je over twee weken weer in Nederland bent en dat je hem dan weer graag wilt zien.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 12:24
Citaat:
Wat een bemoedigend advies geef je! Wat maakt het nou uit wat haar broer vindt van een mogelijke relatie?
Ik weet niet hoor, maar ook haar broer heeft gevoelens.. Ik zou me best genaaid voelen als mijn broer er met m'n beste vriendin vandoor ging, en zij helemaal niet meer omkeek naar mij, maar wel constant bij ons over de vloer komt. En verder, sta ikzelf niet graag tussen twee mensen in. Ik zeg niet dat het niet kan, maar wel dat je daarmee op moet passen..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoor, maar ook haar broer heeft gevoelens.. Ik zou me best genaaid voelen als mijn broer er met m'n beste vriendin vandoor ging, en zij helemaal niet meer omkeek naar mij, maar wel constant bij ons over de vloer komt. En verder, sta ikzelf niet graag tussen twee mensen in. Ik zeg niet dat het niet kan, maar wel dat je daarmee op moet passen..
Wie zegt dat zoiets ook zou gebeuren? Dat zijn toch twee relaties die gewoon naast elkaar kunnen bestaan?
Mijn broer heeft ook iets met het zusje van zijn beste vriend. Die respecteren dat allemaal en geven elkaar ook de vrijheid om tijd en aandacht aan de relaties die ze alledrie met elkaar hebben, te geven.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 17:09
wezentje
wezentje is offline
Citaat:
hmm. ik denk niet dat mijn broer er een probleem van zou maken. maar het is wel waar wat je zegt.. HIJ ziet mij wel als 'zijn kleine zusje' en ik denk dat hij stomverbaasd zou zijn als wij iets kregen. en het misschien ook wel afkeuren.. (aangezien het leeftijdsverschil) niet dat ik me er dan iets van aan zou trekken.. . en die jongen waar het over gaat is ook niet zijn allerbeste vriend ofzo. gewoon een van zijn vele vrienden.....
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 17:27
wezentje
wezentje is offline
Citaat:
Dat verandert de zaak! Zonder te zeggen dat je hem leuk vindt, kun je hem wel duidelijk maken dat je gek op hem hebt. Je zou hem via een mail kunnen vertellen dat je over twee weken weer in Nederland bent en dat je hem dan weer graag wilt zien.
hmmm. ik begin nu ook weer te twijfelen.. of hij mij leuk vind. want anders sta ik wel dik voor lul, en wrsch komt mn broer er dan ook achter.. .

bedankt voor de reacties trwns

ps. ga maar is proberen een mail op te stellen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 08:20
Citaat:
hmm. ik denk niet dat mijn broer er een probleem van zou maken. maar het is wel waar wat je zegt.. HIJ ziet mij wel als 'zijn kleine zusje' en ik denk dat hij stomverbaasd zou zijn als wij iets kregen. en het misschien ook wel afkeuren.. (aangezien het leeftijdsverschil) niet dat ik me er dan iets van aan zou trekken.. . en die jongen waar het over gaat is ook niet zijn allerbeste vriend ofzo. gewoon een van zijn vele vrienden.....

Het is altijd het proberen waard. Ik zeg niet dat je het vanwege je broer moet laten. En, als het niet zijn beste vriend is, dan scheelt dat alweer. En, 'n mailtje sturen inderdaad, dat kan nooit kwaad. Toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten