Hoii. Ben echt hopeloos verliefd..

ben zelf 14, hij is 17. het is de vriend van mn broer. Hij is pas een paar weken bij ons thuis geweest, want wij wonen in het buitenland (hij was gewoon samen met mn broer op vakantie bij ons). Ik kende hem eerst alleen uit verhalen van mn broer. Maar ik ben dus hartstikke verliefd op hem geworden. Hij is nu weer naar Nederland en vraag me af of ik em ooit nog wel is ga zien..
een vriendin van mij gaat a.s. week een week op kamp, waar hij ook heen gaat. En zij weet dat ik op hem ben, dus ze gaat tegen mij zeggen hoe zij hem vindt enz.. hoe hij doet. Dus ga ik weer een beetje hopen op ‘iets’ met hem. Terwijl ik denk dat ik hem beter kan vergeten, maar hij spookt de hele dag in mijn hoofd rond.. ik heb geprobeerd hem te vergeten, maar het lukt niet echt..
Hij vind mij ook aardig, maar ik weet niet of het meer dan dat is. Hij zat me wel telkens heel lang aan te kijken enz.. wenkbrauwen optrekken.. beetje stoeien.. maar ik weet niet of hij dat ‘normaal’ is bij hem, omdat ik hem eigenlijk nog niet zo lang ken. Hij heeft trouwens ook heeel andere dingen aan zn hoofd, er is pas iets heel ergs gebeurd bij hem in de familie. Ik wil hem daar ook graag bij helpen om dat te verwerken..
Heb zn emailadres opgezocht, maar ik durf ook niet te vragen of hij mij leuk vind oid.. misschien ziet hij mij wel gewoon als het ‘kleine zusje’ van zn vriend.. hij is tenslotte al wel 17.. dan ga ik echt niet vragen of hij mij leuk vindt.. als hij mij leuk vindt mag híj mij vragen.. wat moet ik doen?? Denken jullie dat hij verliefd op mij is??
I hope so…..