Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2010, 10:22
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Misschien een beetje een vreemd verhaal, maargoed..

Ik woon sinds een tijdje in Zuid-Afrika. Er is hier natuurlijk best veel criminaliteit, dus je bent altijd wel op je hoede.

Nu ben ik er dus van overtuigd dat ik gisteravond nét voordat ik wilde gaan slapen een inbreker in de tuin te hebben gezien. Dat kan hier natuurlijk best, maar sommige dingen die ik me van het voorval herinner maken gewoon geen sense. Ik gebruik verder geen alcohol/drugs of zelfs cafeïne, dus ik was niet onder invloed van iets.

Nu heb ik voor tijdens het fitnessen bepaalde energy-pillen die efedrine bevatten, die ik de laatste 4 dagen gebruikt heb. Is het mogelijk dat je daardoor in combinatie met een vorm van paranoia dingen ziet die er niet zijn? Er staat op wikipedia wel dat het mogelijk is dat je er hallucinaties/waanbeelden van krijgt, alleen vraag ik me af met wat voor doses zoiets kan optreden? Er zat trouwens ook nog 7 uur tussen de inname en de sighting.
Oud 04-11-2010, 11:25
Verwijderd
Hoeveel zit er in je pillen? Normaal is het pas bij vrij hoge dosissen van ephedrine voor je zoiets krijgt en persoonlijk heb ik het nog nooit meegemaakt. Het kan ook een combinatie van verschillende dingen zijn geweest, ik weet niet of je nog andere medicijnen neemt? Ik heb ooit lopen trippen op een combinatie van verschillende medicijnen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 11:43
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Nee, ben verder helemaal clean. Geen drugs, geen medicijnen, geen alcohol. Ook geen omsomnia of iets.. Ben redelijk gezond verder.

Misschien was het ook gewoon echt. Het is wel redelijk sick gevoel als je niet weet of dingen nou echt zijn of dat je ze ingebeeld hebt. Doet me denken aan die scene van "A Beautifull Mind" dat hij aan zo'n studenten vraagt of die lui van de Nobelprijs er wel echt staan.

Er staat trouwens geen dosering op die pot. Alleen waarschuwing dat je ze niet meer na 4 uur s'middags mag nemen en dat er efedrine in zit.
Oud 10-11-2010, 15:16
Verwijderd
Die waarschuwing voor na 4 uur 's middags is waarschijnlijk ivm eventuele slaapproblemen doordat je teveel energie hebt Ik vind het vreemd dat er niet op staat hoeveel er in zit, waarschijnlijk dan een kleine hoeveelheid zodat ze toch kunnen zeggen dat er ephedrine in zit. Andere bijwerkingen? Hartkloppingen of een trillerig/opgefokt gevoel, door het huis stuiteren? Zoniet denk ik dat het een vrij kleine dosis is en dan denk ik dat je waarschijnlijk toch iets vaags hebt gezien.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 15:54
Narcist
Narcist is offline
Citaat:
Nee, ben verder helemaal clean. Geen drugs, geen medicijnen, geen alcohol. Ook geen omsomnia of iets.. Ben redelijk gezond verder.

Misschien was het ook gewoon echt. Het is wel redelijk sick gevoel als je niet weet of dingen nou echt zijn of dat je ze ingebeeld hebt. Doet me denken aan die scene van "A Beautifull Mind" dat hij aan zo'n studenten vraagt of die lui van de Nobelprijs er wel echt staan.

Er staat trouwens geen dosering op die pot. Alleen waarschuwing dat je ze niet meer na 4 uur s'middags mag nemen en dat er efedrine in zit.
haha ik hoop niet dat je dezelfde psychose hebt als de dude van 'A Beautifull Mind'
ik zou je tuin goed nachecken en er van uitgaan dat het een echte inbreker was. Of je mind fuckte met je
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten