Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2009, 13:29
Chariot
Chariot is offline
Hoi, ik zit serieus diep in de problemen at the moment.

Ik heb me dit jaar aangemeld voor:
Marketing & Communicatie - Mondriaan Den Haag - afgewezen
Animatie/Audiovisuele vormgeving - Grafisch Lyceum Utrecht - wachtlijst (is een kans dat ik word afgewezen, nog steeds geen zekerheid)
Animatie/Audiovisuele vormgeving - Davinci College Dordrecht (nog afwachten hoe of wat, net pas verstuurd..)

Ik voel me hopeloos. En voor dat op Davinci moet mijn oude mentor (van de school waar ik in 2008 vanaf ben gegaan, ben later uitbesteed) nog wat ondertekenen, maar die school gaat bijna dicht. en ik heb dat dus nog niet binnen..

Ik zit straks gewoon doodleuk zonder school. Iemand tips hoe ik kan zorgen dat ik ergens wordt geplaatst? Ik moet een school hebben, want ik ben 17._.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2009, 16:01
Verwijderd
Het hangt van de eisen af voor de opleiding. Er zijn opleidingen zat waar zich 3 keer zoveel mensen aanmelden als dat ze er aannemen. En als je bijvoorbeeld bij de THeaterschool auditie doet moet je wel héél goed zijn wil je erdoor komen.

Ik zou zeggen: Zoek een studie zónder loting zodat je verzekerd bent van een plaats. Scheelt een hoop gewacht en onzekerheid. En het tussenjaar kun je gebruiken om een andere studie te zoeken en je te oriënteren. Je kunt natuurlijk ook gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 14:16
far
far is offline
Als je 17 bent kun je niet gaan werken, want dan ben je nog leerplichtig.
Je kunt ook een orientatiejaar doen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 15:43
T_ID
T_ID is offline
Sowieso kun je die mentor dan op zijn dak zitten. Hoezo kan hij dat niet direct doen als het gewoon iets is om in te vullen en op te sturen?
Oud 22-07-2009, 10:59
arPos
arPos is offline
Citaat:
Animatie/Audiovisuele vormgeving - Davinci College Dordrecht (nog afwachten hoe of wat, net pas verstuurd..)
Daar kijk ik nu naar

ze hebben nog plaatsen maar meer weet ik ook niet
Oud 10-08-2009, 10:15
Kumbak
Kumbak is offline
Blijven afwachten, maar zeker niet te lang. Je bent volgens de wet verplicht om nog naar school te gaan. Heb vertrouwen in jezelf, en windt je niet teveel op over die afwijzingen. Denk vooruit!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten