Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2009, 22:00
Ma.vl
Ma.vl is offline
Hey,
ik ben 15 jaar en ga nu naar de 4e HAVO...
Ik heb net mijn profiel gekozen; E&M, maar ik ben daar niet blij mee.
Ik vind dat er veel te weinig tijd word gegeven om je vaste profiel te kiezen, het is best belangerijk dat je een profiel kiest dat bij je past, want in die richting ga je later ja baan krijgen. Op mijn school kreg je minder dan 1 maand de tijd en dat vind ik veel te kort,
eerst had ik het profiel N&G maar daar was ik wat onzeker over, dus heb ik het veranderd naar E&M, ik weet niet meer wat ik moet doen! ik wil graag toch eht profiel N&G, anders word het lastig om voor mij een goede opleiding te vinden!

weet iemand misschien wat ik kan doen? of heeft iemand tips?

xxMavl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2009, 23:44
Briseïs
Briseïs is offline
Minder dan een maand de tijd? Je had er toch ook al gewoon van tevoren over na kunnen denken?
Maargoed, het schooljaar is nog niet begonnen, lijkt me dus geen probleem om nog van profiel te wisselen. Neem even contact op met je school.
Oud 06-08-2009, 15:59
Ma.vl
Ma.vl is offline
we waren nog nergens over ingelicht en toen zeiden ze opeens dat we een profiel moesten kiezen en dat we de definitieve keuze over 2 weken moesten weten. maar we wisten nog helemaal niet wat alles inhield...
we mochten ook niet meer wijzingen na die 2 weken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 16:15
Briseïs
Briseïs is offline
Dat is wel een beetje kort ja. Maargoed, je wist dat het eraan zat te komen dus je had er natuurlijk al over na kunnen denken.
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic? Je kunt moeilijk van profiel wisselen buiten je school om, dus ga gewoon bellen!
Oud 06-08-2009, 19:48
Ma.vl
Ma.vl is offline
ja, je hebt gelijk. maar ik heb al geprobeerd te bellen maar ze zeggen iedere keer dat je, je definitive profielkeuze niet kunt wijzigen. En wat moet je dan?dan zit ik het hele jaar met het verkeerde profiel opgescheept.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 21:24
Alyssia
Alyssia is offline
Tuurlijk kan je wel wisselen, ze zijn nog niet eens begonnen met roosters maken waarschijnlijk. Dan kunnen ze je nog best overzetten (want meestal gaat het om de roosters, waardoor iets niet kan want dan moeten ze moeite voor je gaan doen en dat kan natuurlijk niet he!). Succes en gewoon doordrammen!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 21:39
Ma.vl
Ma.vl is offline
Okj, bedankt dan probeer ik het gewoon opnieuw! want ik denk ook dat het nu toch nog geen probleem kan zijn?!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 18:15
Verwijderd
Je kunt nog makkelijk wisselen! Toen ik naar VWO 4 ging had ik eerst CM gekozen, toen heb ik in de zomervakantie gebeld dat ik toch NG wilde en vlak voor de 5e heb ik nog NT erbij gekozen en een ander keuzevak genomen

Het systeem is nu natuurlijk wel een beetje anders, maar het is gewoon onzin als ze zeggen dat het niet kan!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 22:06
Ma.vl
Ma.vl is offline
Bedankt,
dat iemand anders het heeft mee gemaakt geeft meer zekerheid dat het mij ook kan lukken!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 05:54
Lychee
Lychee is offline
Bij mij is het ook slecht gevallen, ik doe NG maar ik ben meer een Alpha mens
Maar ik ga dus naar de vijfde, dan kan je het niet meer veranderen
Reageren

Regels voor berichten