Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor mensen mét verstand: http://www.hagal.be/zinnige_voornamen.htm |
![]() |
|
nou ik ben wel een voorstander van jongensnamen voor meisjes, we hebben hier in huis een meisjeshond die tommy heet. andersom zou ik niet zo snel doen. ik geloof overigens niet dat ik ooit nog kinderen neem.
|
Ik heb geen expliciete namen in gedachten, maar ik vind het iig heel erg belangrijk dat het namen zijn waar ze als kind, tiener, volwassene en oma mee door het leven kunnen. Puk is leuk als je 5 bent, maar bij tante Puk trek ik mn twijfels. Daarnaast vind ik de meeste Engelse namen verschrikkelijk, Patrick en Kevin komen er bij mij dus ook niet in.
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb het persoonlijk niet zo op die "hollandse" namen zoals jan en piet enzo |
![]() |
|
In ieder geval geen Jeffrey, Wesley, Sabrina, Anita etc.
Kindernamen 2008, jongens, volgens mij zijn oer-Hollandse namen uit de mode ![]()
|
Top 20 van 2008
Jongensnamen 1. Ruben 2. Lars 3. Sem 4. Daan 5. Thomas 6. Lucas 7. Tim 8. Finn 9. Jesse 10. Jayden 11. Milan 12. Levi 13. Thijs 14. Stijn 15. Sven 16. Bram 17. Luuk 18. Julian 19. Max 20. Jan Meisjesnamen 1. Sophie 2. Emma 3. Julia 4. Lieke 5. Sanne 6. Eva 7. Jasmijn 8. Noa 9. Isa 10. Anna 11. Anne 12. Lisa 13. Lotte 14. Femke 15. Anouk 16. Amber 17. Sara 18. Tess 19. Maud 20. Fleur
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh, die malle Jason Lee. Wat is dat trouwens met al die namens als Sem en Finn? Hoe komen mensen daar ineens bij? Vroeger werd je keihard uitgelachen als je zo'n naam had volgens mij. Mijn naam staat trouwens op nr.15, dat had ik ook niet verwacht.
Laatst gewijzigd op 30-06-2009 om 17:07. |
![]() |
|
ik had een collega en die had een zoontje die morrison heette, naar Van Morrison, Morissey en Jim Morrison. dat kon ik wel waarderen. maar hij had dan ook een mooie kuif en een gave zonnebril.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Omdat het in een andere taal een bloem is, hoeft het nog niet als meisjesnaam te kunnen. Integendeel. Tusensköna is Zweeds voor 'Madelief', maar je kind zo noemen is je reinste kindermishandeling.
||
Citaat:
Ik vond Finn en Julia altijd heel erg leuk, tot die namenlijst verscheen. Ik geef mijn kind geen naam die in dezelfde klas nog drie keer voorkomt. En een voorwaarde is dat mijn oma de naam uit moet kunnen spreken; dan kan ik Matthew wel leuk vinden, maar dat wordt dus helemaal niets met de gemiddelde Nederlander.
|
Verwijderd
|
Haha, poosje terug was ik bij een vriendin thuis en haar tante en nichtje waren daar ook op bezoek. Dat nichtje had een gekke naam klonk iig als OECH dus toen zei ze er achteraan "... jaa haha dat is dus Turks voor Bambi he, het betekent babyhertje..
![]() Maar het klonk dus echt nergens naar. ![]() Mijn kinderen geef ik een Arabische naam. Ik heb al twee namen bedacht. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Lifestyle |
Namen voor je kinderen Orpa | 208 | 20-04-2003 18:53 | |
De Kantine |
Namen voor je toekomstige kindertjes Adrenaline | 20 | 19-04-2002 21:05 |