Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2009, 10:03
Verwijderd
Lekker oldskool tentje achterin de auto gooien en gaan Vertel hier over je leuke en horrorverhalen en geef TIPS over locaties en dingetjes. Waar is het leuk, waar is het mooi, waar is veel te doen, en waar is het niets van dit al?
Tegenwoordig mag je geloof ik linken naar nuttige/relevante sites, dus: http://www.campingfrance.com/index.jsp?lg=nl hier kun je zoeken op regio, aantal sterren, faciliteiten etc, en bij elke camping kun je weer doorklikken naar meningen van mensen die er zijn geweest en dat is wel handig allemaal.
Advertentie
Oud 12-08-2009, 10:21
Verwijderd
Boerderijcampings graag Liefst waar je kampvuur mag maken.
Verder is een gewone camping ook wel prima, als er maar ruimte genoeg is. Ik heb een hekel aan campings zoals die in Spanje of Portugal (of Nederland!) waar je 's nachts niet kunt slapen door het gesnurk van de buurman. Of van die campings waar je de hele dag beziggehouden wordt door een animatieteam met achterlijke activiteiten.
En kamperen met de tent natuurlijk!
Oud 12-08-2009, 10:30
Verwijderd
Ik heb ook het liefst een zo'n simpel mogelijke camping, het liefst een waar alleen maar tenten komen, en niet bijna alles mobil home en huisjes is. En geen kinderspeelparadijs of uitgebreide sporthal etc erbij. Een plaatsje met tafels/bbq etc waar iedereen gebruik van mag maken kan wel leuk zijn, en een bar met af en toe live muziek ook, en een bescheiden zwembad waardeer ik eerlijk gezegd ook wel Dus bij de boer op het grasveld hoeft nou ook weer niet.
Oud 12-08-2009, 10:37
Verwijderd
Tarn, Dordogne, Franse Pyreneeën en de Provence zijn wel leuk. Als je een 2- of 3-sterrencamping hebt zit je meestal wel goed, er zijn in Frankrijk zo veel campings dat je niet per se vooraf de camping hoeft uit te kiezen. Wij deden dat in ieder geval nooit. Vermijd in elk geval de kust en de echte toeristische hotspots.
Oud 12-08-2009, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook het liefst een zo'n simpel mogelijke camping, het liefst een waar alleen maar tenten komen, en niet bijna alles mobil home en huisjes is. En geen kinderspeelparadijs of uitgebreide sporthal etc erbij. Een plaatsje met tafels/bbq etc waar iedereen gebruik van mag maken kan wel leuk zijn, en een bar met af en toe live muziek ook, en een bescheiden zwembad waardeer ik eerlijk gezegd ook wel Dus bij de boer op het grasveld hoeft nou ook weer niet.
Bij een boer op een grasveld mét een zwemwatertje erbij kan ik dan wel weer erg waarderen!
Sterren hoeft een camping van mij sowieso niet echt te hebben. Ik geloof dat één van mijn favoriete campings, in de Pyreneeën, één ster heeft en die is echt heel prima te doen! Met een zwembad en barretje erbij. En tafeltennistafels.
Verder ben ik dol op de Bourgogne <3
Oud 12-08-2009, 10:54
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
le valle de l'arre Lijkt heel erg op wat je wilt! Je kan er kiezen uit genoeg plaatsen zonder/met stroom er is restaurant (prima eten) maar volgens mij is er alleen in het hoogseizoen live muziek Zwembad en rivier zijn aanwezig

Regels voor berichten