Ik klouter altijd op rotsen en randjes met aan de andere kant een diepe afgrond, telt dat? Mijn metgezellen houden meestal hun hart vast, maar als ik weet dat ik het kan, komt het altijd goed
Verder ben ik heel braaf, ik ben niet zo goed in me niet aan de regels houden, tenminste, als het over stelen/ongeoorloofd op plekken komen/vernielen gaat

Vroeger vond ik het wel heel spannend om door andermans tuinen te baggeren 's avonds, al dan niet belletjedrukkend. We gingen ook altijd op de bouw in half onafgebouwde huizen, daar waren de bewoners ook niet zo blij mee. Tegenwoordig vind ik het al dapper dat 't vriendje en ik laatst 's nachts aan het wandelen waren, een steegje in doken, over een muurtje klommen en toen op privéterrein bleken ipv een straat zoals we dachten, en dat de muur van die kant een stuk onneembaarder was geworden... moesten uiteindelijk over een andere muur eruit, maar we slopen echt onder ramen door e.d. En zonder onze klimervaring zouden we die muur niet over zijn gekomen, dan hadden we op het raam moeten kloppen zodat ze ons eruit konden laten