Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2009, 22:56
Verwijderd
Ik post zo wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2009, 22:59
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb de hoofdcongierce uitgescholden vorig jaar
Oud 13-08-2009, 01:20
flyaway
flyaway is offline
*gedurfde
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 20:44
Philosophy
Philosophy is offline
Gespiekt tijdens een schoolexamen economie in de 4e klas. Ik moest hem inhalen en de leraar zette mij in een economie lokaal waar economie boeken lagen en hij ging zelf naar beneden, niemand was bij mij. Ik kon de verleiding echt niet weerstaan.
Oud 13-08-2009, 21:26
Alyssia
Alyssia is offline
Hmja veel gespiekt bij allerlei soorten toetsen - behalve de centrale examens dan he. Verder kan ik eigenlijk niet zo veel bedenken.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 21:29
Verwijderd
Mezelf gatatoeeerd en gepierct, en verder dingen die ik niet hier ga zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 21:34
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb niet oveel spectaculairs uitgvreten, ik ben niet zo'n heldin. Als ik in een groep jongens terechtkom vergeet ik weleens dat ik een meisje ben en doe in alles met ze mee, behalve over the top zuipen. Maar ik stoei graag en hou van grof gedrag, terwijl ik meestal toch wel hel lief en schattig overkom. Veel meiden vinden het onwijs gewaagd dat ik me in jongensgroepen meng, maar ik heb het altijd al gedaan. Ik boer ook heel hard
Oud 13-08-2009, 22:53
Verwijderd
Ik klouter altijd op rotsen en randjes met aan de andere kant een diepe afgrond, telt dat? Mijn metgezellen houden meestal hun hart vast, maar als ik weet dat ik het kan, komt het altijd goed

Verder ben ik heel braaf, ik ben niet zo goed in me niet aan de regels houden, tenminste, als het over stelen/ongeoorloofd op plekken komen/vernielen gaat Vroeger vond ik het wel heel spannend om door andermans tuinen te baggeren 's avonds, al dan niet belletjedrukkend. We gingen ook altijd op de bouw in half onafgebouwde huizen, daar waren de bewoners ook niet zo blij mee. Tegenwoordig vind ik het al dapper dat 't vriendje en ik laatst 's nachts aan het wandelen waren, een steegje in doken, over een muurtje klommen en toen op privéterrein bleken ipv een straat zoals we dachten, en dat de muur van die kant een stuk onneembaarder was geworden... moesten uiteindelijk over een andere muur eruit, maar we slopen echt onder ramen door e.d. En zonder onze klimervaring zouden we die muur niet over zijn gekomen, dan hadden we op het raam moeten kloppen zodat ze ons eruit konden laten
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 12:43
Verwijderd
teveel
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 10:54
Verwijderd
Niks geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 10:58
Lorelei
Lorelei is offline
Toen ik nog heel jong was.. 4 of 5.. had een vriendje van mij bedacht dat het leuk was om 'sneeuwballen' van zand/modder te maken en die naar autos te gooien. Dus dat stonden we vrolijk te doen tot er een auto stopte en een boze meneer uitstapte. Ik ben toen heel hard terug naar huis gerend en toen er aangebeld werd, heb ik me onder het bed verstopt

Dat is volgens mij het ergste wat ik ooit gedaan heb... saaie doos
Oud 19-08-2009, 11:41
Verwijderd
Met een groep pelgrims mee de kerk in geweest in Lourdes, ze kregen allemaal een medaille en toen vroeg zo'n engelsman of ik er ook niet 1 moest ophalen, maar iedereen was in het wit gekleed en ik niet dus dat leek me nogal erg opvallend. (Jammergenoeg niet gedaan.) Daarna mee naar hun verblijfplaats (In een ziekenhuis ) en daar ging ik een beetje chillen en toen kwam ik in contact met een rondborstige roodharige kort rokje,topje dragende chick genaamd charlie. Ging met dr mee naar dr kamer, even leuk kletsen, ze bleek echt keigaaf en ze vond m'n engels "Cool" maar toen kwam dr moeder binnen, een nederlandse jongen die niet in god geloofd die sjans heeft met dr dochterlief. (Ik had met dr erover dat ik niet in god geloofde en waarom niet, blijkbaar geloofde DE PELGRIM ook niet in god) En toen moest ik weg.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 11:47
Rationeel
Rationeel is offline
kwajongensstreken? zat, ik was vroeger echt een boefje.

gedurfde dingen? ik heb pas nog mijn hand in la bocca della verita gestoken en een leugen vertelt. maar er gebeurde helemaal niets binnenkort ga ik nog parachutespringen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 16:23
Verwijderd
Ik ben een schijterd.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 17:07
Verwijderd
ik ben ook een schijterd. Als mijn kwajongensstreken bestaan uit autoruiten kapot gooien bij het autokerkhof :"( en fikkie stoken op alle mogelijke plekken natuurlijk. En nog wat graffiti. Belletje lellen was ik niet zo goed in.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 17:37
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Spelen met de telefoon van de administratie en een boodschap doen op de leraren wc zonder door te trekken
Reageren

Regels voor berichten