Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Hoe lig jij over het algemeen in bed?
Met het gezicht naar de muur gericht. 7 17.95%
Met de rug naar de muur gericht. 6 15.38%
Op de rug. 1 2.56%
Op de buik. 7 17.95%
Soms met het gezicht en soms met de rug richting muur. 9 23.08%
Soms op de rug, soms op de buik. 2 5.13%
Het bed ligt niet tegen een muur aan, doch lig ik op mijn zij. 2 5.13%
Anders, namelijk ... 5 12.82%
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2009, 14:59
Verwijderd
Wachten we even netjes met z'n allen op mevrouw Pollski, voor we reageren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2009, 15:03
Verwijderd
Gezichie richting muur, hiero.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:15
Verwijderd
Allebei, want je draait je weleens om hè.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gezicht richting muur, meestal. Want als er een monster onder mijn bed vandaan komt of er komt een inbreker dan word ik liever in mijn rug aangevallen. Pijn is minder erg als je niet weet dat het gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:26
Verwijderd
Bij het inslapen lig ik op m'n buik met m'n gezicht naar de muur. Want met m'n gezicht naar beneden zou ik stikken. En als ik de andere kant op kijk adem ik Theodoors uitademingslucht in en dan is de zuurstofconcentratie te laag.
Maar op zich staat het bed niet echt tegen de muur aan, er is een nachtkastje tussen.

Laatst gewijzigd op 15-08-2009 om 16:38. Reden: ik draai me ook regelmatig om, anders zou ik decubitus krijgen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Allebei, want je draait je weleens regelmatig om hè.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:38
Alyssia
Alyssia is offline
Bij het inslapen lig ik het liefst met mijn rug richting de muur of op mijn rug of zo'n beetje half zij half rug. Hoe ik gedurende de nacht lig, weet ik niet, maar ik word vaak ook weer wakker zoals ik was ingeslapen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:40
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
regelmatig omdraaien ftw!
Oud 15-08-2009, 16:36
Verwijderd
Volgens mij val ik altijd met mijn rug naar de muur in slaap. Soms lig ik ook wel met mijn gezicht naar de muur, maar dan is het alleen omdat ik toevallig lekker lig want ik weet dat ik niet kan slapen zo lang ik niet de kamer kan overzien.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 17:07
Uice
Uice is offline
Allebei, want ik heb vier muren.
Oud 15-08-2009, 17:20
Verwijderd
Ik kruip tegen de muur aan omdat die koel is. Meestal lig ik met m'n gezicht tegen de muur, want een warm hoofd, daar heb ik geen zin in. 's Ochtends levert dat wel interessante tekeningen op, aangezien er structuurverf op de muur zit.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 19:59
Tink*
Tink* is offline
Ik heb een tweepersoonsbed en ik lig aan de kant die niet bij de muur is en ongeveer in het midden van de kamer, dus er is niet echt sprake van naar de muur. Ik draai ook vaak. Vroeger sliep ik wel vaak in op mijn rechterkant en bij mijn ouders thuis is dat dan met gezicht naar de muur. Maar tegenwoordig maakt het weinig meer uit geloof ik.
Oud 15-08-2009, 20:07
Allure
Allure is offline
Ik lig altijd op mijn linkerzij en aangezien de muur rechts is, lig ik met mijn gezicht tegen de muur. Eerst stond mijn bed ergens anders en lag ik juist niet met mijn gezicht tegen de muur.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Allebei, want ik heb vier muren.
Wist wel dat iemand deze zou maken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 21:09
Verwijderd
Ik lag vroeger altijd op m'n buik maar de laatste tijd vaker op m'n rug. Het bed staat in het midden van de kamer dus ik lig niet echt tegen een muur aan. Als m'n bed tegen de muur zou staan zou ik er met m'n rug tegen liggen, om in tegenstelling tot fizzle, wel meteen inbrekers en enge mannen onder het bed te kunnen signaleren.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 21:12
Verwijderd
Met mn rug richting de muur bij het inslapen, en daartussen ligt nog een Man. Ik houd er niet van om met mn gezicht richting muur te liggen, want dan zie ik niet wat er achter me gebeurt!!! Maar de andere muur is zo dichtbij dat ik 'm bijna kan aanraken, dus dat is dan weer jammer.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 21:13
Verwijderd
Ik woel.

Vrij veel
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 21:44
Uice
Uice is offline
Ik lig trouwens wel graag dicht bij de muur, maar dat staat Para niet toe, want die zit er meestal tussen. Het is echter nog beter tegen Para aan te liggen, maar als ik eenmaal slaap of van plan ben te gaan slapen rol ik maar wat in het rond en mag Joost weten in welke positie ik uiteindelijk het rijk der wakkeren verlaat.
Oud 15-08-2009, 21:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ik val meestal in slaap met mijn geicht er rug van de muur af, op mijn zij of op mijn buik. En ik moet altijd even op mijn andere zij hebben gelegen (met mijn geicht dus naar de muur) anders kan ik niet slapen Er zit trouwens wel nog een knuffel/kussenmuur en een stalen bedconstructie tussen mij en Muur
Oud 15-08-2009, 22:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik lag vroeger altijd op m'n buik maar de laatste tijd vaker op m'n rug. Het bed staat in het midden van de kamer dus ik lig niet echt tegen een muur aan. Als m'n bed tegen de muur zou staan zou ik er met m'n rug tegen liggen, om in tegenstelling tot fizzle, wel meteen inbrekers en enge mannen onder het bed te kunnen signaleren.
Ik dacht dat ik de enige was die daarover na dacht
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 22:13
Verwijderd
Ik denk er ook over na. De reden dat ik bij de muur moet en Uice aan de andere kant is zodat eventuele monsters hem als eerst pakken. Dan kan ik ondertussen snel ontsnappen via het raam ar ar ar Tenzij hij mijn eer heroïsch gaat verdedigen natuurlijk, dan blijf ik. Om 'm aan te moedigen en vanuit mijn hoekje diverse zware voorwerpen naar de koppen van de monsters te gooien.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ik denk er ook over na. De reden dat ik bij de muur moet en Uice aan de andere kant is zodat eventuele monsters hem als eerst pakken. Dan kan ik ondertussen snel ontsnappen via het raam ar ar ar [afbeelding]
Tenzij hij mijn eer heroïsch gaat verdedigen natuurlijk, dan blijf ik. Om 'm aan te moedigen en vanuit mijn hoekje diverse zware voorwerpen naar de koppen van de monsters te gooien.
En wat nu als er muurmonsters komen?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 22:17
Verwijderd
Die mogelijkheid is sinds mijn vierde of vijfde levensjaar - want toen bedacht ik 'm - één van m'n onrealistische angsten, ja. Brr, muurmonsters. Met hun lange vingers.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 22:35
Verwijderd
Sinds ik in Groningen een inbraakgevoelige voordeur had denk ik wel bij elk geluidje 'oh nee inbrekers'. Maar meestal slaap ik voordat ik me er druk om heb kunnen maken, dus dat scheelt. En daarna slaap ik heel vast.
Ik wil nu graag beschrijven hoe stom die voordeur was maar dat mag niet van de reclame.
Oh en mogelijke inbrekers in Enschede, mijn vriend slaapt wel heel licht dus die merkt het als je binnenkomt hoor.

Laatst gewijzigd op 15-08-2009 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 22:47
Verwijderd
als ik in slaap val lig ik altijd op mijn rechterzij, soms is dat met mijn gezicht richting muur, soms met gezich van muur af, hangt er maar vanaf waar ik slaap. Ik moet trouwens wel ook even op mijn linkerzij gelegen hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2009, 23:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Die mogelijkheid is sinds mijn vierde of vijfde levensjaar - want toen bedacht ik 'm - één van m'n onrealistische angsten, ja. Brr, muurmonsters. Met hun lange vingers.
Hoe kun je nu zeggen dat monsters irreëel zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 23:06
Verwijderd
Ik lig altijd op een zij! En bijna altijd de linker en dat is nu op mijn nieuwe kamer en bij mijn ouders met de rug naar de muur, op mijn oude was het andersom.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 01:12
Verwijderd
Citaat:
En wat nu als er muurmonsters komen?
IK kreeg een rilling toen ik dit las.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 11:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk er ook over na. De reden dat ik bij de muur moet en Uice aan de andere kant is zodat eventuele monsters hem als eerst pakken. Dan kan ik ondertussen snel ontsnappen via het raam ar ar ar [afbeelding]
En dan val je drie verdiepingen naar beneden en breek je je pootjes zodat de monsters jou alsnog pakken, want hulpeloze prooien zijn gemakkelijker.
Oud 16-08-2009, 11:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik maakte mezelf als kind helemaal gek met op welke kant ik nou moest liggen. Als ik met mijn gezicht naar de muur lag, zag ik inderdaad potentiële moordenaars niet en dan maakte ik mij er ook niet zo druk over. Als ik met mijn gezicht richting de deur lag dan zag ik ze misschien wel aankomen maar toen was ik 8 ofzo, ik had niet het idee dat ik wat tegen ze zou kunnen beginnen (hoewel ik een knuffel heb met van die kunstof korreltjes die allemaal in zijn pootjes zijn gaan zitten en daarmee kan je mensen serieus heel hard slaan, maar dat is weer wat anders). Ik hoopte meer dat als ik met mijn gezicht naar de moordenaar toe zou liggen, die zou zien wie hij ging vermoorden en zich kon realiseerden dat hij zich vergiste omdat ik niks had gedaan om om vermoord te worden.
Oud 16-08-2009, 11:42
Alyssia
Alyssia is offline
Ik had altijd dat zolang ik maar met mijn oor onder de deken lag (dus op mijn zij en dan deken zo helemaal hoog opgetrokken), dan kon er niets gebeuren.
Ook in de zomer - lekker zweten
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 12:54
Verwijderd
Ik sliep altijd met m'n gezicht richting de muur, maar nu niet meer.
Soms op m'n rug en meestal op m'n zij.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 15:18
Verwijderd
Het hoofdeinde staat tegen de muur, naast het bed is nog vrij veel ruimte tot er een muur komt, dus ik lig niet echt met m'n gezicht of rug naar de muur (als dat wel zo is, dan lig ik altijd zowel met gezicht als met m'n rug naar de muur, want beide muren zijn vrijwel even ver weg). Ik val meestal op m'n buik in slaap, met mijn hoofd naar links gedraaid. Ik lig ook graag op m'n linkerzij.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 15:49
marrel
marrel is offline
Ik slaap altijd op m'n rechter zij, en dat betekend toevallig dat ik ook naar de muur slaap
Oud 16-08-2009, 15:56
Geel
Geel is offline
Meestal met m'n gezicht richting de muur, op m'n rechterzij. Maar soms ook op de rug. Die optie stond er niet bij.
Oud 16-08-2009, 18:51
Rationeel
Rationeel is offline
ik slaap altijd met mijn rug naar de muur, behalve als ik op mijn rug lig en dan doe ik vrijwel nooit. of ik lig altijd met mijn rug naar het dak, het is maar hoe je het bekijkt.

heel moeilijke poll dit.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 19:08
Calyx
Calyx is offline
Ik slaap op mijn linkerzij dus thuis met mijn rug richting de muur en bij m'n ouders met mn gezicht richting de muur.
Nja ik ga zo slapen, ik word elke keer weer anders wakker.
Oud 16-08-2009, 20:30
Verwijderd
Ik lig op mijn buik met mijn hoofd naar rechts gedraaid of ik lig op mijn linkerzij met mijn knieën (deels) opgetrokken. Mijn bed staat met het hoofdeinde tegen de muur dus ik slaap niet met een kant naar de muur.
Vroeger altijd met mijn hoofd naar de muur zodat ik indringers e.d. niet zou zien :')
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 20:43
Verwijderd
Ik snap het niet, waarom zou je indringers niet willen zien? Die wil je toch juist zien aankomen ipv onverwachts aangevallen te worden??!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het niet, waarom zou je indringers niet willen zien? Die wil je toch juist zien aankomen ipv onverwachts aangevallen te worden??!
Vroeger toch niet.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 21:07
Verwijderd
jawel ik heb daar altijd op voorbereid willen zijn. altijd al m'n ledematen onder de dekens voor eventuele grijpers van onder het bed, maar m'n hoofd nooit onder de dekens want ik moet altijd overzicht hebben!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 21:27
Verwijderd
Op mijn buik en afwisselend naar het raam of naar de kast met mijn gezicht.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 21:54
Philosophy
Philosophy is offline
De ene avond met mn hoofd er naartoe en de andere avond met mn rug er naartoe. In ieder geval wel op een zij.
Oud 16-08-2009, 22:27
Balance
Balance is offline
Ik slaap op mijn buik en wissel af welke kant ik op kijk met mijn gezicht.
En als ik toch inslaap op mijn zij, dan wissel ik dat ook af. Geen vaste routine in.
Over het betrappen van inbrekers heb ik echt nog nooit nagedacht i.c.m. mijn houding in bed.
Oud 17-08-2009, 09:36
Verwijderd
Citaat:
jawel ik heb daar altijd op voorbereid willen zijn. altijd al m'n ledematen onder de dekens voor eventuele grijpers van onder het bed, maar m'n hoofd nooit onder de dekens want ik moet altijd overzicht hebben!
ja precies! nou ja, ik trek de deken wel over mijn hoofd maar zo dat mijn ogen onbedekt zijn!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 10:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik lig de hele nacht te draaien.
Oud 17-08-2009, 21:50
Verwijderd
Ik lig echt alle kanten op in bed. Begin vaak op m'n buik, draai al snel naar mijn zij en eindig ook wel eens op mijn rug. Die muur let ik nooit zo op, verschilt ook nogal geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 11:19
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb het hoofdeinde van m'n bed tegen de muur staan, en aan beide kanten zit er nog wat ruimte voordat je bij de muren aan de zijkant komt.
Ik slaap 90% van de tijd op m'n buik, en draai terwijl ik slaap m'n hoofd af en toe anders wordt m'n nek niet blij.
Oud 18-08-2009, 11:29
flyaway
flyaway is offline
Gezicht naar de muur.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 12:06
Miekje*
Miekje* is offline
Overigens word ik meestal ook weer in precies dezelfde houding wakker als dat ik me het laatst herinnerde voordat ik in slaap was gevallen. Maar meestl lig ik dan op mijn knuffel en liggen een paar van mijn dekens op de grond
Reageren

Regels voor berichten