Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2009, 11:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben op zoek naar een (defecte) Canon PowerShot A460.

Mijn eigen camera is gevallen en nu werkt het lcd-schermpje niet meer. Ik zoek dus een werkend lcd-schermpje van dit type, zodat ik die in mijn camera kan zetten.
Mocht je een ander type camera weten waarin zo'n zelfde type en formaat schermpje zit, dan houd ik me ook aanbevolen!
Advertentie
Oud 27-07-2009, 14:59
janosch
janosch is offline
Hahah die van mij is ook al stuk Ik krijg af en toe een normale foto/filmpje maar het zijn vooral rode strepen.
Ik denk dat je beter gewoon een nieuwe camera kan kopen want blijkbaar gaat deze camera vooral aan dat schermpje kapot.
Oud 29-07-2009, 22:48
sugar_vampire
sugar_vampire is offline
Hej
ik heb een defecte canon powershot A95
heb je hier iets aan ?
Xx
Oud 31-07-2009, 16:20
DreamAboutIt
DreamAboutIt is offline
De A95 heeft een 1.8'' en de A460 een 2.0'' dus dat lijkt mij niet

Je kunt ook alleen een nieuw schermpje kopen via Ebay:
http://cgi.ebay.nl/LCD-Screen-Displa...3286.m63.l1177
Je moet dan wel rekening houden met de verzendtijd (kan soms wel 2 a 3 weken duren)

Laatst gewijzigd op 31-07-2009 om 16:31.
Oud 09-08-2009, 10:09
De_fotograaf
De_fotograaf is offline
Hoelang heb je die camera al ?
Oud 09-08-2009, 10:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bedankt voor alle reacties! Ik was de afgelopen weken op vakantie, dus daarom reageer ik pas laat.

Citaat:
Hahah die van mij is ook al stuk Ik krijg af en toe een normale foto/filmpje maar het zijn vooral rode strepen.
Ik denk dat je beter gewoon een nieuwe camera kan kopen want blijkbaar gaat deze camera vooral aan dat schermpje kapot.
Bij bepaalde types van Canon is rode/paarse/zwarte strepen in beeld een kenmerk van het "bekende" CCD-probleem (alleen niet bij de A460, dus ik weet niet of je die hebt?). Steeds vaker krijg je dan rare foto's (want die strepen komen ook op de foto), tot het niet meer wegtrekt. Dit kun je gratis laten repareren als je de aankoopbon nog hebt en blijkt dat het inderdaad dat probleem is.

Citaat:
Hej
ik heb een defecte canon powershot A95
heb je hier iets aan ?
Xx
Nee, die heeft een ander formaat schermpje, helaas.

Citaat:
e kunt ook alleen een nieuw schermpje kopen via Ebay:
Je moet dan wel rekening houden met de verzendtijd (kan soms wel 2 a 3 weken duren)
Super! Ik had al op veel plekken gekeken, maar nog niks gevonden. Dankjewel voor het zoeken (en vinden)!

Citaat:
Hoelang heb je die camera al ?
Krap anderhalf jaar.
Oud 09-08-2009, 13:55
De_fotograaf
De_fotograaf is offline
Je hebt TWEE jaar garantie, ongeacht algemene voorwaarden of wat dan ook.. daar valt NIET aan te tornen.

poot stijf houden en herstel of vervanging eisen
Oud 09-08-2009, 16:37
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Je hebt TWEE jaar garantie, ongeacht algemene voorwaarden of wat dan ook.. daar valt NIET aan te tornen.

poot stijf houden en herstel of vervanging eisen
Valschade valt niet onder de garantie. Het is duidelijk mijn eigen schuld dat het toestel niet meer goed functioneert.
Oud 09-08-2009, 18:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Je kunt ook alleen een nieuw schermpje kopen via Ebay:
Weet jij toevallig ook op internet een handleiding te staan om de A460 open te maken? (Het oude toestel van mijn vriend (een A60 volgens mij) hebben we op die manier ooit succesvol gerepareerd)
Oud 10-08-2009, 13:03
DreamAboutIt
DreamAboutIt is offline
Citaat:
Weet jij toevallig ook op internet een handleiding te staan om de A460 open te maken? (Het oude toestel van mijn vriend (een A60 volgens mij) hebben we op die manier ooit succesvol gerepareerd)
Nee, maar als je dat bij de A60 is gelukt, moet dit toch ook lukken?
Oud 10-08-2009, 16:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Nee, maar als je dat bij de A60 is gelukt, moet dit toch ook lukken?
Ja, klopt, inmiddels is het kapotte schermpje eruit en heb ik een nieuwe besteld op Ebay.
Oud 13-08-2009, 23:14
De_fotograaf
De_fotograaf is offline
Citaat:
Valschade valt niet onder de garantie. Het is duidelijk mijn eigen schuld dat het toestel niet meer goed functioneert.
tja in dat geval, heb je geen tasje ?
Oud 14-08-2009, 09:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
tja in dat geval, heb je geen tasje ?
Hij zat in het tasje toen hij viel. Maar goed, binnenkort is-ie dus hopelijk gerepareerd.
Advertentie

Regels voor berichten