Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2009, 19:45
Verwijderd
Ik heb van de week Freespace 1 + 2 gedownload (van www.gog.com, geweldige site ). Heb eerst een beetje aangekloot met het toetsenboard, maar met een joystick lijkt me een stuk gaver. Is er een joystick die jullie me aan kunnen raden? Niet een super dure, want zo vaak zal ik hem niet gebruiken.

Ik heb ook Wing Commander: Prophecy (die heb ik een aantal jaar gheleden al uitgespeeld met het toetsenboard, vond het toen al geweldig ) nog liggen hier overigens, dus daar moet ie ook geschikt voor zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2009, 11:31
Rovers
Rovers is offline
Ten eerste: geniaal dat je de beste space sim allertijden nu hebt! Er is een geweldige community te vinden op Hard Light.

Ten tweede: ik zelf heb de Logitech Wingman 3D extreme, is al aantal jaar oud maar doet het nog steeds fantastisch!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 00:09
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik heb een firestorm 2 van thrustmaster, kostte me toen 20 gulden en werkt prima
Oud 19-08-2009, 02:07
Verwijderd
Heb ooit nog meegewerkt aan een modproject en ja, beste spacsim yadayadda.

Wat hierboven gezegd wordt: Bij de meeste zaken heben ze wel van die dingen staan dat je ze even kan proberen: kies iets niet al te complex uit (het is geen falcon 4.0) wat lekker in de hand ligt en niet al te crappy aanvoelt, dan zit je goed.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 19:18
Verwijderd
Bedankt voor de reacties. Heb al een beetje rondgekeken, maar het lijkt wel alsof ze nergens joysticks hebben. In de mediamarkt kwam ik een Logitec Attack 3 tegen, maar dat was dan ook alles. Heeft iemand daar toevallig ervaringen mee?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 16:27
Verwijderd
Deze is het geworden:
http://www.bol.com/nl/p/games/wingma...744/index.html

Dezelfde als die van Rovers dus. Mooi prijsje en op tweakers kreeg hij goede reviews.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 15:42
Rovers
Rovers is offline
chill man, mocht je je trouwens afvragen hoe je instelt dat je om je as kan draaien het is de rX axis als ik me niet vergis
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 22:53
Verwijderd
Krijg helaas net een mailtje van bol dat de levering vertraagd is met onbepaalde tijd...ben benieuwd of ik dat ding ooit nog krijg van ze.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten