Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2009, 00:02
Lisaa!
Lisaa! is offline
Ik heb nu bijna een half jaar een heel leuk vriendje. Mijn probleem is alleen dat ik er na bijna een half jaar achterkom dat hij vrij veel one-night-stands gehad heeft. Ik wist van te voren al ongeveer hoe hij was, omdat ik zelf ook meteen de eerste nacht ben blijven slapen, maar ik had verwacht (en misschien wel gehoopt..) dat het bij een klein aantal meisjes in het verleden gebleven was. We hebben het er niet echt over gehad, omdat ik er denk alleen maar meer mee ga zitten als ik het precieze aantal weet, maar toch schrik ik elke keer weer een beetje als er een meisje langsloopt en 1 van zijn vrienden een opmerking naar hem maakt van "Dat was een leuke nacht met haar he?" oid.

Ik weet zeker dat hij mij nu trouw is, maar ik ben zelf helemaal niet "gemakkelijk" qua seks. Die ene nacht met hem was de eerste keer dat ik zomaar met iemand mee naar huis ging..

Ik weet dat hij het verleden niet kan veranderen, maar toch knaagt het aan me. Ik vind dit heel vervelend, omdat we het verder echt geweldig leuk samen hebben. Ik kan het er wel met hem over hebben, maar ik denk niet dat hij er iets aan kan doen om dit gevoel bij mij weg te krijgen.

Iemand ervaring met dit soort situaties? Ik wéét dat ik er niet mee mag zitten en m'n niet zo moet aanstellen, maar 't nare gevoel blijft toch steeds weer omhoog komen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2009, 00:13
Verwijderd
Tsja, je kan het heel vervelend vinden dat hij met veel mensen het bed heeft gedeeld (met alle risico's van dien, die je best wel via een testje kan ondervangen), je kan er ook van genieten dat hij nu eindelijk echt het meisje gevonden heeft aan wie hij trouw is (jij, toch?) en dat je kan genieten van zijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 00:49
Changshan
Changshan is offline
Ik merkte bij mijn laatste ex ook voor het eerst dat het niet zo leuk is om te horen dat ze bijv. in de wc van een café met één of andere Schot heeft gerambamd... daarvoor was ik altijd degene die het meest gedaan had. Het is een kwestie van gewenning, ben ik bang. Of had je relatietherapie in gedachten?

Laatst gewijzigd op 17-08-2009 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 06:39
Verwijderd
Je had al een vermoeden hoe hij was. En daarbij gaat het jou niks aan. Hij heeft toch geen SOA (anders testje kan geen kwaad). Oftewel that part: niet zo zeuren.

MAAR zeggen zijn vrienden die shit waar jij bij bent?? K zou ze er echt op aanspreken en anders je vriend laten doen.
Het is gewoon niet leuk om te weten wie je vriend allemaal gerambamd heeft. En lekker lullig van zn vrienden om dat te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 09:29
Lorelei
Lorelei is offline
Ik sluit me aan bij Xentric.
Oud 17-08-2009, 09:38
Verwijderd
tsja....als je zeker bent van zijn gevoelens voor jou en jullie relatie is er niets aan de hand en zal het moeten slijten.. Hoe lastig dat ook is.....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 10:56
Lente
Lente is offline
kunnen die vrienden niet stoppen met die geintjes? want precies weten met wie hij seks had lijkt me erger dan weten dat het er veel waren
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 13:27
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Die geintjes zijn wel lullig en kinderachtig. Verder zie ik niet zo'n groot probleem eigelijk
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 15:54
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Die geintjes zijn wel lullig en kinderachtig. Verder zie ik niet zo'n groot probleem eigelijk
Voor sommige mensen is seks iets heel bijzonders en intiems en niet iets dat je zomaar met jan en allemaal uitvoert. Dus om dan te weten dat je vriendje al met veel verschillende mensen seks heeft gehad en dan ook puur voor de lol, ja dat kan pijnlijk zijn. Zeker als je ook weet wíe het waren. Dus ik snap het wel hoor.

En die geintjes van zijn vrienden zijn echt ontzettend sneu.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Voor sommige mensen is seks iets heel bijzonders en intiems en niet iets dat je zomaar met jan en allemaal uitvoert. Dus om dan te weten dat je vriendje al met veel verschillende mensen seks heeft gehad en dan ook puur voor de lol, ja dat kan pijnlijk zijn. Zeker als je ook weet wíe het waren. Dus ik snap het wel hoor.

En die geintjes van zijn vrienden zijn echt ontzettend sneu.
Snap ik, maar ze had al zo'n idee. Dan had ze er niet aan moeten beginnen.
En het is inderdaad niet leuk om te weten wie het zijn.

TS, hoe is het nu?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 00:20
metallica
metallica is offline
Ik ken het gevoel wel, maar het is toch echt iets waar je je bij neer moet leggen
Mijn vriend heeft ook een vriend die in het begin zulke opmerkingen maakte, gewoon negeren al is het niet leuk. Waarschijnlijk proberen ze je gewoon uit de kast te lokken, als jij niet reageert is het na een tijdje niet meer leuk en houden ze vanzelf wel op.
Reageren

Regels voor berichten