Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2009, 10:27
Verwijderd
Door het topic 'in hoeverre ben jij een narcist' (ik las narcis) moest ik denken aan een filosofie opdracht van school. Waarbij we verschillende mensen groepen moesten vergelijken met fruit of planten.
Een donkere zwangere vrouw met een kokosnoot, een zakenman met een aubergine en ga zo maar door.

Ts doet voor.

In hoeverre ben jij een appel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2009, 10:28
Verwijderd
Ik lijk op een appel omdat ik rond en groen met rood ben. Maar ik associeer een appel met zoet en fruitig en zo vind ik mezelf niet?

In hoeverre ben jij een computernerd (het hoeft geen fruit te zijn?)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 11:07
Verwijderd
Eigenlijk vrijwel niet. Andere mensen lossen het altijd voor me op. Ik weet wel meer van 'het internet' dan de meeste mensen om me heen. Maar echt computerdingetjes eigenlijk niks, ik schuif het van me af. Ik weet wel hoe je dingetjes goed opslaat op je computer, dingetjes kan printen en omgaan met meer algemene functies van word enzo, in tegenstelling tot mijn moeder. Zij was laatst boos dat ze de getalletjes van een tabel niet kon veranderen. Het was een plaatje van een tabel.

In hoeverre ben jij een grote broer/zus-figuur?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 11:08
Lorelei
Lorelei is offline
Heel erg. Ik ben dan ook grote zus van 2 anderen (zusje van 18 en broertje van 11) en ik heb die rol ook altijd op me genomen

In hoeverre ben jij een bijdehand persoon?
Oud 20-08-2009, 11:10
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben niet bijdehand, ik ben bijdevoet huhuhuhu
het valt mee.

een strebertje?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 11:29
Verwijderd
Oh, ik heb er geen moeite mee mensen te overtroeven in woord of daad als ze zich in mijn "domein" bevinden qua kennis of interesse. Al naar gelang persoon en situatie, obviously. Ik kan zowel met fluwelen handschoenen als met de botte bijl tekeer gaan (dat laatste heb ik met de jaren wel een beetje afgeleerd).

.. Een lichamelijke kwakkel?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 12:26
Verwijderd
Ik ben bijna nooit ziek, had niet snel een blessure en ben heel stoer!

In hoeverre ben jij een aap?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 12:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben lang en klunzig, net als apen, ik ben nieuwsgierig en soms nogal maf. Ik ben alleen niet atletisch. Ik gooi wel met mijn drollen naar toeschouwers, trouwens.

In hoeverre ben jij een gekookt eitje?
Oud 20-08-2009, 13:22
flyaway
flyaway is offline
Best wel, als ik gaar genoeg ben raken dingen me minder.

In hoeverre ben jij een berg?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 18:04
Miekje*
Miekje* is offline
Niet, eigenlijk. Ik ben een beetje klein, dus steek ik niet overal bovenuit. Mijn lijf heeft ook geen bergen, alleen heuvels. Ik denk dat ik dan een heuveltje ben.

In hoeverre ben jij een kat?
Oud 20-08-2009, 18:07
flyaway
flyaway is offline
Ik vind mezelf een beetje een kat. Flexibel, als ergens iets in de weg staat wurm ik me erlangs in plaats van het opzij te schuiven. Individueel, beschouw de wereld soms meer als een decor dan een interactieve plaats. Maar ik jaag niet op muizen.

Ik hoeverre ben jij een prullenbak?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 18:34
AzN
AzN is offline
Ik ben best 'n prullenbak, omdat ik 't niet zo nauw neem met etenswaren die over datum zijn (maar nog wel goed uitzien en smaken).

In hoeverre ben jij 'n joint?
Oud 20-08-2009, 18:43
Verwijderd
Een uitgedrukte joint en valt niet meer te roken. Ben wel spacend.

In hoeverre ben jij een knakworst?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 20:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Enerzijds is mijn zieltje snel geknakt en ben ik soms gevuld met kaas, anderzijds ben ik niet zo geschikt op feestjes of voor de televisie.

In hoeverre ben jij een schaap?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 20:33
Miekje*
Miekje* is offline
Ik blaat graag, alleen ik heb geen wol. Ik eet overigens wel heel graag gras. nomnom.

In hoeverre ben jij een spinnewiel?
Oud 21-08-2009, 12:19
Verwijderd
Ik vind mezelf wel ouderwets soms, ben nuttig maar niet op een praktische manier en speel ook de hoofdrol in een verhaal. Maar verder ben ik niet rond, heb ik weinig met wol en draad.

In hoeverre ben jij blond?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 12:50
flyaway
flyaway is offline
Niet. Hoewel ik wel heel klunzig ben, maar dat heeft niets met een haarkleur te maken toch?

In hoeverre ben jij een ketting?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 13:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik schakel vaak mensen aan elkaar die elkaar eigenlijk eerst helemaal niet mochten. Daarin ben ik een ketting. Alleen erg sterk ben ik niet.

In hoeverre ben jij een tong?
Oud 21-08-2009, 13:15
flyaway
flyaway is offline
Ik ben best sterk, maar verstop me niet in een donkere plaats.

In hoeverre ben jij een forum?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 15:10
Missy
Missy is offline
Uhm, niet zo veel, denk ik. Ik ben wel iemand waar veel mee gekletst kan worden, maar daar blijft het wel bij.

In hoeverre ben jij een hond?
Oud 21-08-2009, 15:14
Verwijderd
Ik ben trouw en loyaal. Maar ik kwispel niet.
(leuk topic trouwens!)

In hoeverre ben jij een docent.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 15:34
Verwijderd
Best wel. Vroeger heb ik serieus overwogen het onderwijs in te gaan, basisschool. Ik schijn ook redelijk goed te zijn met kinderen en kan dingen doorgaans behoorlijk uitleggen.

In hoeverre ben jij een aristocraat?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 16:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Helemaal niet voor zover ik weet.

In hoeverre ben jij een militair strateeg?
Oud 21-08-2009, 16:13
Verwijderd
@Sauron: meh, je mag wel uitgebreider antwoorden

Best wel. Befehl ist befehl, autoriteitsverhoudingen in de zin van chain of command en daar toch proberen tegen te vechten middels diplomatie naar boven en snoeihard afdwingen naar beneden, eigen verantwoordelijkheid in plaats van leunen op anderen.. Dat zit wel in me.

In hoeverre ben jij hardcore gamer?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 16:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Lol dat ben ik wel behoorlijk. Zijn wel aardig wat dagen geweest de laatste tijd waar ik de hele nacht door zit te gamen. LOTR online voornamelijk tegenwoordig. zoo verslavend. Niet op het moment, heb hier alleen de beschikking over een computer die ontploft als je iets probeert te installeren met meer graphics dan mijnenveger. Maar als ik weer thuis ben...
Heb thuis een SNES, N64, cube, GB advanced, DS, tonnen met spellen voor console en PC. Ik ben dol op de hele Zelda serie. (kan niet wachten tot er weer een nieuwe uitkomt) Total war heb ik gespeeld, Donkey Kong, heel veel Star Wars titels etc etc etc.

In hoeverre ben jij een patriot?
Oud 21-08-2009, 16:33
Verwijderd
To-taal niet. Ik begrijp niet dat mensen trots kunnen zijn op iets waar ze niets voor gedaan hebben, behalve geboren worden. Precies hetzelfde als met trots zijn op je huidskleur, obviously. De enige uitzondering die ik maak is dat wanneer je in een land leeft waar vrijheid goed geregeld is je moreel verplicht bent die vrijheid te verdedigen mocht er een regime binnen komen stuiteren die daar een eind aan wil maken. Maar dat heeft met liefde voor vrijheid te maken dan, niet zozeer met liefde voor een land.

In hoeverre ben jij verslavingsgevoelig? (roken, alcohol, drugs)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 16:53
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
totaal niet. Ik rook niet en zal dat ook nooit gaan doen. Ik gebruik ook geen drugs.
Ik drink wel af en toe een biertje maar niet dermate grote hoeveelheden dat het een verslaving word.

In hoeverre ben jij een linkse rakker?
Oud 21-08-2009, 17:12
Verwijderd
To-taal niet. Ik ben absoluut liberaal ingesteld, maar dan wel "echt" liberaal en niet die schertsvertoning die de VVD er van maakt.

In hoeverre ben jij gelovig?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 17:19
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
To-taal niet, om het maar even op zijn Dobermanns te zeggen
Ben wel gedoopt ed maar in die fase van je leven heb je daar nog niet echt invloed op he
Nu doe ik er helemaal niets meer aan. Met kerstmis was ik bij de ouders van Vlinder en haar moeder (die wel heel erg gelovig is) heeft ons toen min of meer gedwongen om mee te gaan naar de kerk en ik zat me daar alleen maar de hele tijd stilletjes te irriteren aan die schertsvertoning.

In hoeverre ben jij ambitieus?
Oud 21-08-2009, 17:39
AzN
AzN is offline
Ik ben héél ambitieus, neem m'n studie erg serieus en ik wil uiteindelijk RA worden .

In hoeverre ben jij 'n feestbeest?
Oud 21-08-2009, 18:48
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
mwa niet echt. ik hou niet zo van feestjes. moet je verplicht gezellig doen en zo.

In hoeverre ben jij een diplomaat?

offtopic: wth is RA?
Oud 21-08-2009, 18:52
Verwijderd
Ik ben wel diplomatiek: ik heb het vermogen om dingen te zeggen die mensen niet willen horen, op zo'n manier dat ze het mij niet kwalijk nemen en me nog geloven ook. Maar ik ben niet goed in onderhandelen en ik ben zeer beperkt politiek onderlegd.

In hoeverre ben jij een kettingtopic?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 19:13
marrel
marrel is offline
Nog niet zo erg

In hoeverre ben jij hysterisch?
Oud 21-08-2009, 19:39
AzN
AzN is offline
Citaat:
offtopic: wth is RA?
Registeraccountant .

...en weer ontopic:
Ik ben vrijwel nooit hysterisch, doe hooguit soms alsof ik dat ben .

In hoeverre ben jij 'n versierder?
Oud 21-08-2009, 20:54
Verwijderd
Als ik iemand leuk vind, behoorlijk.

In hoeverre ben jij verslaafd?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 11:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
enerzijds raak ik heel gemakkelijk geestelijk verslaafd, anderzijds kan ik mezelf er ook heel makkelijk weer van losscheuren, daardoor ben ik nooit lichamelijk verslaafd geraakt.

(ik heb altijd bij geschiedenis geleerd dat je een 'in hoeverre'-vraag met 'enerzijds' en 'anderzijds' moet beantwoorden.)

In hoeverre ben jij een tiran?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 12:36
Verwijderd
Enerzijds ben ik een tiran omdat ik heel erg dwingend kan zijn en graag anderen mijn wil en mijn mening op leg, en dingen per se op mijn manier moeten gebeuren, anderzijds heb ik geen onbeperkte macht en ben ik niet gewelddadig.

In hoeverre ben jij een kano?

Laatst gewijzigd op 22-08-2009 om 12:37. Reden: ik had het spel niet begrepen :o
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 12:59
Martiño
Martiño is offline
Ik ben in geen enkel opzicht een kano. Ik heb geen peddels nodig om me door het water te bewegen, en ik lijk ook niet echt op een kano.

In hoeverre ben jij een pessimist?
Oud 22-08-2009, 15:29
Daboman
Daboman is offline
Niet bepaald. Ik zie van heel veel dingen het positieve in. Zelfs als er eigenlijk niets positiefs aan de situatie is. Maar in bepaalde situaties kan ik wel heel pessimistisch worden.

In hoeverre ben jij een gamer?
Oud 22-08-2009, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in geen enkel opzicht een kano. Ik heb geen peddels nodig om me door het water te bewegen, en ik lijk ook niet echt op een kano.

Ontopic; ik ben wel een beetje een gamer, want ik game graag en kan ook behoorlijk opgaan in een goed spel. Lekker dagenlang in je huis zitten met een flinke voorraad voer en dan like 18 uur per dag gamen Maar ik heb door studie en het sociale leven niet genoeg tijd om me er echt veel mee bezig te houden, dus ik game vooral in vakanties en vermijd verslavende games a la WoW. Een hardcore gamert ben ik niet.

In hoeverre ben jij een neuroot?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 15:39
Daboman
Daboman is offline
Kan ik wel zijn, van sommige dingen kan ik ontzettend zenuwachtig worden. Bijvoorbeeld op m'n rijexamen. Dat heeft vast ook invloed gehad op m'n rijstijl aangezien ik absoluut niet in 1x geslaagd ben maar volgens mijn rijinstructeur toch prima kon rijden.

In hoeverre ben jij een carrieretijger?
Oud 22-08-2009, 20:57
Verwijderd
Hmmmz ik heb wel ambitie om een carrière te hebben ja en ik zoek dan ook een huisman, maar ik ga niet over lijken om een of andere topfunctie te bereiken, integendeel.

Ik hoeverre ben je een druif?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 21:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Enerzijds ben ik soms groen en soms blauw, soms zoet en soms zuur, heb ik soms pit en soms niet en word ik bruin als je me droogt, anderzijds ben ik niet ovaal en leef ik niet in trosjes. bovendien droogt mijn sap bruin op en niet paars.

In hoeverre ben jij een kettingtopic?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 21:08
Verwijderd
Men zegt wel eens 3 meter, ikzelf vind dat ik slechts 2 en half meter een kettingtopic ben.

In hoeverre ben jij geestelijk niet in orde?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 23:43
Verwijderd
Mja, beetje, maar dat siert me wel vind ik.

In hoeverre ben jij links?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 23:48
AzN
AzN is offline
Ik ben meer/vaker links dan 'n gemiddeld persoon, denk ik. Dat merk ik vooral op de Wii .

In hoeverre ben jij 'n held?
Oud 23-08-2009, 10:33
Verwijderd
Ik ben soms een held voor mijn jongste broertje en ik overtref mezelf de laatste tijd behoorlijk vaak, maar ik ben niet zo van het ''dapper ten strijde trekken tegen ...''.

In hoeverre ben je een ?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 12:08
Verwijderd
Nouja ik kan behoorlijk stuiterige buien hebben. IRL zou ik niet zoveel en omdat stuitertieten. Maar wel druk doen en snel praten en zoiets allemaal.

In hoeverre ben jij een pinguin?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 14:56
Martiño
Martiño is offline
Als ik iets heel leuk vind of ergens heel enthousiast over ben dan klap ik altijd heel blij in mijn handen enzo.
Oh wacht, dat is een zeeleeuw.

Ik denk dat ik op geen enkele manier een pinguin ben. Ik had wel een lerares Duits die heel klein en dik was en daardoor een beetje waggelde, net als een pinguin.

In hoeverre ben jij een ochtendmens?
Oud 23-08-2009, 14:59
Verwijderd
Ik ben meer een ochtend- dan een avondmens, maar niet extreem. Mijn natuurlijke slaapritme ligt van elf tot zeven ongeveer. En ik heb slechts tot het ontbijt een ochtendhumeur. Maar mijn hoogtepunt bereik ik 's middags. De voorgaande zin is niet seksueel bedoeld.

In hoeverre ben jij een kussentje?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten