Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Leuk joh!
Ik had vandaag mijn cello naar school genomen want we moesten wat spelen voor een cijfer. Er zitten een paar jongens in mijn klas en die zeiden de heletijd dat ze de cello ... saai vonden. Haha, ze waren wel stil nadat ik gespeelt had!
|
![]() |
Haha grappig! Cello kan idd rocken!
![]() http://www.youtube.com/watch?v=HJ3T4bEuVyg Cello rockt
|
Verwijderd
|
Ik speel piano en keyboard, en allebei toch niet op beginnersniveau. Vind het allebei leuke insturmenten en kon eigenlijk niet kiezen, vandaar dat ik nu ook een elektrische piano heb. Ik ben begonnen op een keyboard en met keyboardles, maar later ging de piano meer trekken dus nu speel ik beide.
Overigens speel ik klassiek piano. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan met een groepje 'the unforgiven' en 'nothing does matters' spelen. Klinkt echt gaaf!
|
Lijkt me dat je het beste kan beginnen met wat lesboeken, die zijn gewoon te krijgen in elke muziekwinkel.
Ik speel zelf trouwens basgitaar, in een band en dit is die band |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooit een poging ondernomen gitaar te spelen.. kreeg teveel last van mijn schouder en maakte niet uit wat voor houdingen ik aannam (zelfs in klassieke houding had ik nog last).
Anyway, af en toe speel ik nog akoestische gitaar.. maar te weinig om er beter in te worden. Ooit wil ik nog wel eens piano leren spelen. Laatst gewijzigd op 23-05-2009 om 08:56. |
![]() |
|
Ik speel elektrische gitaar, drum, piano(ook keyboard dus), marimba en bas gitaar.
Ik ben 15 jaar oud en ik hou van voetbal. Mensen die roken vind ik stinken en Grolsch is het beste bier. mijn favoriete club in de eredivisie is FC Twente en in het buitenland AC Milan. Ik zit zelf ook bij voetbal en ben geselecteerd bij het 1e elftal van de knvb jeugd. Ik eet het liefst zoete popcorn in de bios of van die dorito's nachocheese dingen. Met online spellen ben ik goed in Soldier Front en ik vind Neopets stom. (alleen die eerste zin is belangrijk) ![]()
|
Ik ga komend jaar aan mijn 6e jaar dwarsfluit beginnen.
Ik speel nu een jaartje piano: Geen les, maar zelf aan leren met boeken. Komend jaar ga ik ook met piano les beginnen. Ooit een poging gedaan om gitaar te spelen, Maar in mijn beginnende jaar, was gitaar vol.... Pech dus! En ten slotte zing ik ook al 8 jaartjes. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|