Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2009, 17:26
scholierstudies
scholierstudies is offline
Hallo allemaal,

ik zit nu in 6VWO en ik moet binnenkort mijn keuze maken voor een studie. Ik zit erg te twijfelen tussen Communicatiewetenschap en Bedrijfscommunicatie.

Bedrijfscommunicatie zou ik graag in Nijmegen willen volgen, maar Communicatiewetenschap, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik zit nog te twijfelen tussen CW in Enschede of Nijmegen. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen of heeft iemand ervaring met CW in Nijmegen / Enschede?

Ook verhalen over Bedrijfscommunicatie zijn welkom!

Groeten,
Niels.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2009, 19:03
Verwijderd
Extra snelle hulp is natuurlijk niet noodzakelijk als je in 6VWO zit, je hebt nog alle tijd .

CW in Enschede is een studie met ongeveer 90 eerstejaarsstudenten. Het aantal duitse studenten weet ik niet precies, maar dit percentage is erg hoog. De bachelor is erg breed en je hebt alle methoden/technieken (= statistiek) samen met Onderwijskunde. Inhoudelijk kan ik niet veel meer toevoegen dan dat de voorzieningen en de begeleiding goed zijn. Doordat de lijnen kort zijn tussen docent en student is de sfeer informeler en kan je jezelf voor mijn gevoel goed ontwikkelen. (Ik studeer zelf onderwijskunde, een andere opleiding van de faculteit gedragswetenschappen, maar het zit in 1 gebouw)

Het is misschien goed om naar de open dag te komen, of een meeloopdag te doen, op die manier zie je meer van de universiteit. Het Twente gevoel vind ik erg lastig om uit te drukken, maar ik vind het erg prettig. Kom en ervaar zou ik zeggen .
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 11:58
scholierstudies
scholierstudies is offline
Bedankt voor je info! Weet iemand misschien iets over Bedrijfscommunicatie in Nijmegen of CW in Nijmegen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten